Lembicz-logo

Artykuły

Case Study: Sklep internetowy - Projekt, marketing, zarobki

Ile kosztuje profesjonalny sklep internetowy? Lepiej zainwestować w dedykowany projekt czy wybrać gotowy sklep internetowy w abonamencie? Jakie są najlepsze działania marketingowe? No i najważniejsze pytanie - Czy taki zupełnie nowy sklep internetowy ma szansę wygenerować wysokie zarobki i kiedy? Zachęcam sprawdzić wszystkie moje case studies które zawsze przeprowadzam w trybie rzeczywistym. Na dzień 17.06.2021 […]

Czytaj artykuł
Profesjonalny copywriting - Wyższy poziom pisania tekstów

Łatwo rozpoznać tekst, który został bardzo dobrze utworzony. Zresztą każdy dobry copywriter wie, że dużo czasu pochłania pisanie tekstów na wysokim poziomie. Jak wygląda profesjonalny copywriting? Ile kosztuje? Ile czasu trwa pisanie tekstów na wysokim poziomie? No i - najważniejsze - jak się nauczyć tworzyć teksty wysokiej jakości? Napisanie tekstu do tego momentu zajęło mi […]

Czytaj artykuł
Recenzja Callback24 - Narzędzie do połączeń ze strony www

Callback24 to narzędzie które ułatwia klientom kontakt telefoniczny ze strony internetowej, a firmie dostarcza mnóstwo istotnych danych dla marketingu i obsługi klienta. Czy Callback24 wpływa na wzrost połączeń? Jakie dane otrzymujemy o połączeniach? Zapraszam do zapoznania się z recenzją narzędzia z którego sam korzystam. Callback24 wdrożyłem u siebie 6 maja 2021 roku. Nie minął jeszcze […]

Czytaj artykuł
Skuteczna reklama produktu w 3 krokach

Masz genialny produkt, ale nie potrafisz go sprzedać? Jak większość przedsiębiorców zaczynasz zmniejszać cenę, a i tak nie ma chętnych? Z zazdrością patrzysz na konkurencję, która oferuje ten sam lub podobny produkt znacznie drożej i ma wysoką sprzedaż? Powoli dociera do Ciebie, że bez skutecznej reklamy sprzedaż nie ruszy z miejsca. Tylko jak taka reklama […]

Czytaj artykuł
UWAŻAJ na telefony od agencji marketingowych

We wtorek 4 maja, odbyłem ciekawą rozmowę z agencją marketingową. Regularnie co jakiś czas dzwoni do mnie jakiś "ekspert" od marketingu, który chce mi "pomóc" (najczęściej jest to handlowiec, który wie tyle o marketingu co ja o balecie). Jak wyglądała rozmowa trwająca 12 minut? Co takiego mi zaoferowano, że ciśnienie niebezpiecznie mi się podniosło? Jechałem […]

Czytaj artykuł
Cele marketingowe - Dlaczego trzeba znać cel marketingowy?

Każde działanie marketingowe ma ostatecznie jeden cel. Bezpośrednie lub pośrednie zwiększenie sprzedaży. Zawsze powinno się dokładnie określić cel marketingowy. Bez tego nie wiadomo, czy marketing przynosi dobre rezultaty. Pokażę Ci, w jaki sposób ja określam cel marketingowy i podejmuję działania, w zależności od otrzymanych wyników. Zawsze określam w strategii marketingowej realne do osiągnięcia cele. Dobrze […]

Czytaj artykuł
Najlepsze słowa kluczowe do pozycjonowania - Jak wybrać?

Wybór odpowiednich słów kluczowych to podstawa strategii pozycjonowania. Wiele osób próbujących pozycjonowania na własną rękę, jak i agencji marketingowych, poświęca stanowczo zbyt mało czasu na analizę słów kluczowych. To właśnie odpowiedni wybór słów kluczowych ma decydujący wpływ na skuteczność działań SEO. Krok po kroku pokażę Ci jak ważne są słowa kluczowe. Wykonanie dobrej analizy słów […]

Czytaj artykuł
Case study: 6 miesięcy pozycjonowania bloga

Pół roku szybko zleciało. Zobaczmy jakie pozycje udało się osiągnąć, w bardzo konkurencyjnej branży marketingowej i jak to przełożyło się na ilość pozyskiwanych klientów. Sprawdzimy czy przyjęta przeze mnie strategia biznesowa pokrywa się z marketingową. Wyszedłem już na plus? Czy jeszcze inwestycja w pozycjonowanie się nie zwróciła? Dokładnie 15 października 2020 roku odblokowałem roboty Google […]

Czytaj artykuł
Recenzja książki Odczaruj marketing internetowy

Zakupiłem ostatnio w przedsprzedaży książkę "Odczaruj marketing internetowy" autorstwa Wojciecha Bizuba. Szczerze mówiąc nie miałem wcześniej pojęcia kim jest Pan Wojciech. Zaatakowała mnie reklama na FB, a krótkie spojrzenie na spis treści wystarczyło mi do podjęcia - jak się ostatecznie okazało słusznej - decyzji. Postaram się jak najmniej spoilerować 🙂 Od razu podkreślę, że nie […]

Czytaj artykuł
1 2 3 7
LEMBICZ.PL
Blog o marketingu internetowym i stacjonarnym. Założony w 2020 roku, a w branży marketingowej działam od 2011 roku. Mam nadzieję, że materiały opublikowane na blogu wciągną Cię w fascynujący świat marketingu.
Polityka prywatności
© 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram