Skuteczne pozycjonowanie Warszawa z Kocurem Marketingu. Ty zajmij się prowadzeniem biznesu, a ja zadbam o wysokie pozycje Twojej strony w Google. Pokażmy Twojej konkurencji, że w Warszawie rządzi Twój biznes!
Chcesz pozyskać nowych klientów i umocnić pozycję swojego biznesu na rynku? Pozycjonowanie Warszawa pomoże Ci to osiągnąć. Zapraszam na luźną rozmowę online lub telefonicznie i omówimy ewentualną współpracę.
W DOWOLNYM MOMENCIE MOŻESZ PRZERWAĆ WSPÓŁPRACĘ. ZAWSZE ODBIERAM TELEFON. WIESZ JAKI JEST CEL DO OSIĄGNIĘCIA POPRZEZ POZYCJONOWANIE.
Już na początku nawiązania współpracy mówię wprost, jakie będą koszty pozycjonowania strony Warszawa. Nie opowiem Ci bajek, że Twój biznes osiągnie wysokie pozycje za kilkaset złotych miesięcznie - to po prostu niemożliwe.
Pozycjonowanie stron Warszawa u mnie przebiega zawsze na jasno ustalonych warunkach. U mnie wiesz, jakie są efekty prowadzonych działań. W razie potrzeby zawsze możemy porozmawiać. Z partnerami biznesowymi pozostaję w stałym kontakcie.
Koszty pozycjonowania stron Warszawa, spadają z biegiem czasu. Im dłużej pozycjonuję Twoją stronę, tym niższe robią się koszty. Lepsze efekty -> niższe koszty.
Pozycjonowanie stron Warszawa to długofalowa strategia. Musisz wiedzieć, że pozycjonowanie nie przynosi natychmiastowych wyników. Bądź cierpliwy, a zobaczysz efekty.
Pozycjonowanie strony bez optymalizacji witryny nie ma sensu. Taka jest prawda. Nie podejmuję się pozycjonowania, jeśli widzę, że strona ma błędy i nie jest zoptymalizowana pod SEO.
Zatrzymanie działań nie powoduje utraty efektów. To ogromny atut pozycjonowania stron Warszawa. Po zakończeniu współpracy Twoja strona może jeszcze na długo utrzymać swoją pozycję.
Kluczem do sukcesu jest wartościowy content SEO. Teksty na stronie internetowej powinny być optymalizowane pod kątem SEO. Dzięki temu zmniejszamy też koszty działań.
Pozycjonowanie Warszawa umacnia pozycję firmy i wpływa na poziom konwersji. Działania związane z pozycjonowaniem wpływają na wizerunek marki.
Zobacz w trybie LIVE jak wygląda walka o słowa kluczowe: pozycjonowanie stron Warszawa, skuteczne pozycjonowanie Warszawa i pozycjonowanie stron internetowych Warszawa. Czy dam radę pokonać duże agencje marketingowe i specjalistów, którzy od wielu lat walczą o te słowa kluczowe? Czas pokaże ;-)
Mam zająć się pozycjonowaniem Twojej strony pod kątem lokalizacji Warszawa?
Wypełnij formularzMimo, że od ponad 7 miesięcy wstrzymane są działania SEO i nie pamiętam kiedy wstawiłem nowy artykuł, to słowo kluczowe POZYCJONOWANIE WARSZAWA wbiło się na drugą pozycję.
Obecnie skaczę pomiędzy 2-3 miejscem, więc nie jest źle. Przypominam, że w Warszawie jest mnóstwo agencji marektingowych i specjalistów, a więc konkurencja jest ogromna 🙂 . Od marca bym chciał powrócić do regularnych publikacji na blogu (wpis raz w tygodniu), bo już trochę brakuje mi pisania.
Czy uda się przebić na pierwszą pozycję? Pewnie że tak, ale nie będę się na tym już koncentrował w 2024 roku. Chcę dalej cisnąć długi ogon żeby rozwijać globalną widoczność, więcej działać w social mediach i odpalić jeszcze dwa/trzy własne projekty biznesowe.
Lata, lata temu...gdy pierwszy raz udało mi się doturlać do TOP 1 na frazę "pozycjonowanie Warszawa" opłacało się przestraszliwie. Obecnie nad wynikami organiczymi są mapy, a nad mapami jeszcze kilka reklam. W miesiącu wpadają 3-4 zapytania, a kiedyś wpadały 2-3 dziennie 🙂 .
W perpsktywie roku (zakładając, że pozycje się utrzymają), to się opłaca. Nie jest jendak tak spektakularnie jak było w latach 2012-2013. Bardziej chciałem sprawdzić swoje umiejętności i oficjalnie kończę te case study z dniem dzisiejszym.
Pora na kolejne wyzwania 🙂
Od ponad pół roku nie robiłem żadnych działań w kierunku poprawy widoczności na słowo kluczowe Pozycjonowanie Warszawa. Szczerze to nie miałem na to po prostu czasu, ale już od stycznia 2024 dokładam nowe procedury, dojdzie parę osób do zespołu i mogę powrócić do walki 🙂 .
Na dzień 17.11.2023 roku pozycje tak się prezentują:
Od 2024 roku zamierzam powrócić z regularnymi publikacjami na blogu, a więc raz w tygodniu wleci nowy artykuł na stronę Lembicz.pl PLUS budżet na działania SEO wyniesie min. 3000 zł netto miesięcznie. Maksymalnie 50% tego budżetu przeznaczę na walkę o "pozycjonowanie Warszawa", więc nie jest to optymalny budżet, ale tutaj - mocno podkreślam - nie śpieszy mi się z uzyskaniem efektów.
W okolicach lipca/sierpnia 2024 roku powinienem doturlać się do TOP 3. Oczywiście zakładając, że konkurencja znacząco (o więcej niż 10%) nie podniesie budżetu na działania SEO. Budżet nie jest wysoki, to muszę się ostro i tak gimnastykować 😉 .
Wracam do zabawy i przepychanki z agencjami, które dysponują nieporównywalnie większym portfelem i zasobami 🙂 . Mam chyba w DNA wpisane pojedynki z Tytanami 😉
Kolejna aktualizacja tego case study będzie nie wcześniej niż w kwietniu 2024 roku. Dokładnie nie będę tutaj definiował terminu, bo wszystko zależy od sytuacji. Nie chcę pisać dla pisania...jak będą efekty, to z pewnością dam Ci znać 🙂 .
Można by rzec, że zrobiło się spokojnie i trochę nudnawo, bo nie ma aż takiej rywalizacji. Z jednej strony fajnie, bo bycie w TOP 10 na "pozycjonowanie Warszawa" bardzo cieszy, ale z drugiej świadomość, że warto by było doczołgać się do TOP 3. Fakt, nie naciskam tutaj przesadnie mocno na temat, bo i tak jest mnóstwo pracy do zrobienia.
Zamierzam delikatnie zwiększyć wysiłki na kolejne lokalizacje, szczególnie pozycjonowanie stron Łódź, gdzie jestem poza TOP 50. Teoretycznie powinno pójść znacznie łatwiej niż z Warszawą, ale czas pokaże. Dlatego to pierwszy i ostatni wpis dotyczący pozycjonowania Warszawa, gdzie sytuacja prezentuje się następująco:
Będę jeszcze delikatnie pracował nad poprawą widoczności pod kątem powyższych słów kluczowych, ale bez większego napinania mięśni. Pora skoncentrować się na kolejnych miejscowościach i pozwolić, aby linkowanie wewnętrzne odegrało swoją rolę. W perspektywie lat (tak, dobrze czytasz: lat, a nie miesięcy) da to rezultaty.
P.S. Gdybym miał więcej wolnego czasu, pewnie mocniej docisnąłbym to ”pozycjonowanie Warszawa”, ale na razie jestem zarobiony po uszy. Klienci byli, są i będą zawsze na pierwszym miejscu, więc...wszystko w swoim czasie.
Już dawno nie pisałem, jak idzie walka o widoczność na "pozycjonowanie Warszawa", więc wrzucam krótkie podsumowanie 🙂. Celem było co prawda dojście do TOP 10, ale kusi mnie doczołganie się do TOP 1-3 i utrzymanie tego wyniku.
Rzućmy okiem, jak obecnie wygląda sytuacja, jeśli chodzi o widoczność w Warszawie na słowa kluczowe związane z pozycjonowaniem:
Nie jest źle, ale mogłoby być znacznie lepiej. Ostatnie 4 miesiące praktycznie odpuściłem sobie walkę o przebicie się na pozycjonowanie Warszawa. Od grudnia ponownie zacznę mocniej naciskać na powyższy zestaw słów kluczowych.
Od stycznia 2023 roku budżet na SEO strony Lembicz.pl wzrośnie do 2500 zł netto miesięcznie (aktualnie jest 1330 zł netto). Przypominam, że będzie to budżet na całe pozycjonowanie strony, a nie tylko na walkę o widoczność na pozycjonowanie Warszawa. Na bieżąco ustalam słowa kluczowe, na które warto uderzać, i maksymalnie 50% tego budżetu pójdzie na "podbój Warszawy" (1250 zł netto miesięcznie). Nie więcej.
Obstawiam, że tak koło 6-9 miesięcy mi się zejdzie z przebiciem do TOP 3 przy zwiększonym budżecie. Jak ostatecznie to wyjdzie? Czas pokaże 🙂
Wreszcie udało mi się scalić treści. Cała zawartość "Case Study: Pozycjonowanie Warszawa - Walka o trudną frazę" została przeniesiona na docelową podstronę usługową. Oczywiście, dodałem przekierowanie 301 z case study i udało się elegancko przebić przez konkurencję.
Cieszy oko taki skok pozycji, prawda? 🙂 Tylko fraza "pozycjonowanie stron Warszawa" jest w okolicach TOP 10, ale to jeszcze doszlifuję na spokojnie. Z tego, co do tej pory zauważyłem odnośnie frazy "pozycjonowanie Warszawa":
Czas zająć się mapami 🙂 . Tutaj już nie będę celował wyłącznie w słowa kluczowe związane z pozycjonowaniem, ale we wszystkie usługi marketingowe, które oferuję. Nie widzę sensu w dalszej aktualizacji tego case study, chyba że zdarzy się jakieś spektakularne osiągnięcie.
Takim spektakularnym osiągnięciem byłaby widoczność w TOP 3 dla "pozycjonowanie Warszawa" nieprzerwanie przez 30 dni. Tam jest taki młyn, że szansa na to jest mała, ale... czas pokaże, jak to wyjdzie.
Czas zająć się kolejnymi miastami. Na razie delikatnie walczę o "pozycjonowanie Legionowo" i "pozycjonowanie stron Łódź". Bez większego napinania się, bo na brak zajęć narzekać nie mogę. Ostatecznie postaram się, aby w każdym większym mieście w Polsce pojawiać się przynajmniej w TOP 5, ale to w swoim czasie.
Czas zawalczyć o widoczność w mapach. Fajnie będzie być w wynikach organicznych w TOP 3 dla "pozycjonowanie Warszawa" i od razu wyskakiwać w mapach Google 🙂 . Oczywiście, jak rozpocznę zabawę, utworzę do tego nowe case study, aby można było na bieżąco śledzić sytuację.
Nie mogłem się cieszyć TOP 10 zbyt długo, ale przez 9 dni byłem w TOP 3 dla "pozycjonowanie Warszawa" 🙂.
Aktualnie tak prezentują się pozycje związane z Warszawą:
Słowo kluczowe | Pozycja |
pozycjonowanie Warszawa | 13 |
pozycjonowanie stron Warszawa | 15 |
Skuteczne pozycjonowanie Warszawa | 27 |
Wciąż nie udało mi się przenieść zawartości tego case study na odpowiednią podstronę usługową. Kiedy się za to wezmę, z pewnością wzrosną pozycje i liczba zapytań od klientów. Ta sytuacja doskonale ilustruje, jak wygląda rywalizacja na konkurencyjne słowa kluczowe generujące sprzedaż. Jednego dnia jesteś wysoko, a następnego poza pierwszą stronę wyników organicznych 🙂.
Liczba freelancerów, agencji marketingowych i agencji SEO jest ogromna. Widoczność na słowo kluczowe "pozycjonowanie Warszawa" to nie tylko pozyskiwanie klientów, ale także pewien prestiż 🙂. W końcu kto nie lubi być wyżej od swojej konkurencji? Dokładnie!
Zobaczymy, czy potwierdzi się moja teoria. Po opublikowaniu tej aktualizacji sprawdzę, jak prezentują się pozycje dla tych słów kluczowych za 5, 10 i 15 dni. Przekonamy się, czy samo dodanie nowej treści coś zmieni.
Cóż mogę powiedzieć... czasem potrafię zaskoczyć samego siebie 🙂. Udało mi się pojawić na bardzo dochodowym, z punktu widzenia mojego biznesu, słowie kluczowym "pozycjonowanie Warszawa" w TOP 10. Miałem rozpaczliwie niski budżet, ale dałem radę się przebić nawet na 6. pozycję.
Bardzo możliwe, że tę aktualizację przeczytasz już na podstronie usługi pozycjonowanie Warszawa, a nie w case studies. Muszę przenieść zawartość, ponieważ dochodziło do ostrej rywalizacji pomiędzy case study a docelową podstroną usługową. To scalenie powinno - teoretycznie - dać solidnego kopa wzrostowi pozycji, ale dajmy na spokojnie czasowi zweryfikować, czy mam rację.
Powinienem znacznie zwiększyć budżet i dążyć do TOP 3, ale nie śpieszy mi się. Wciąż trzymam się początkowych ustaleń, więc na pozycjonowanie nie przeznaczam więcej niż 1400 zł netto miesięcznie, przy czym na tę konkretną frazę ("pozycjonowanie Warszawa") nie inwestuję więcej niż 500 zł netto miesięcznie.
Zgodnie z planem, miałem zwiększyć miesięczny budżet do 3000 zł netto, gdyby fraza "pozycjonowanie Warszawa" była w okolicach TOP 15 do połowy września 2022 roku. Mógłbym to przyspieszyć i - tak jak lata temu - znacząco zwiększyć liczbę zapytań o pozycjonowanie, ale chcę z tym poczekać. Muszę naładować baterie, ponieważ przez ponad rok nie byłem na urlopie 🙂.
U mnie problemem nie jest brak klientów, więc na szczęście mogę sobie na to pozwolić. Ja odpowiadam za ustalanie budżetu i opracowywanie strategii pozycjonowania, więc bez mnie pozycjonowanie nowych stron nie ruszy. Uwielbiam tę pracę i nie zamierzam komuś innemu powierzać tego zadania.
Spokojnie poczekam, aż miną ustalone dwa lata pozycjonowania bloga (1 listopada 2022) i wtedy znacznie podniosę budżet. W tym momencie nie mam absolutnie potrzeby zwiększania widoczności pod kątem pozycjonowania w Warszawie. Nie wiem, czy ten argument Ciebie przekonuje, ale taka jest prawda.
Płakać oczywiście nie będę 🙂. Wątpię, żeby się to udało bez inwestowania większej ilości gotówki, ale samo przeniesienie tych wszystkich aktualizacji z tego case study do strony usługowej powinno zrobić swoje. Zobaczymy, jak to wyjdzie. Nie nastawiam się tutaj na nic specjalnego, ale wiem, że odpowiednia treść to fundament wzrostów w pozycjach, więc zobaczymy, co się stanie.
Ciekawy jestem, czy ruszy też widoczność na takie frazy jak "pozycjonowanie stron internetowych Warszawa" czy "pozycjonowanie stron www Warszawa", bo tutaj na razie jest spokojnie. Pozostaje mi dalej robić swoje i poczekać na rozwój sytuacji. Przy kolejnej aktualizacji dam znać, jak wzrost pozycji przełożył się na liczbę potencjalnych klientów.
Dzisiaj mija pół roku walki o zyskanie widoczności na pozycjonowanie pod kątem lokalizacji Warszawa. W poprzedniej aktualizacji tłumaczyłem, że realnie od trzech miesięcy działam w tym kierunku, ale czas w miejscu nie stoi 🙂 . Pora sprawdzić co tam się działo przez ostatnie trzy miesiące.
Dla szybkiego przypomnienia, tak wyglądała moja widoczność na istotne pod kątem pozycjonowania w Warszawie słowa kluczowe:
Mamy 16 marca 2022 roku i teraz sytuacja wygląda tak:
Podkreślam, że są to pozycje już po spadkach, bo jak spojrzysz na "pozycjonowanie Warszawa", to jeszcze kilka dni temu byłem znacznie wyżej (dokładnie na 13 pozycji) 🙂 . Skąd takie spadki? Tutaj pojawia się problem, który jednocześnie jest dla Ciebie cenną lekcją SEO. Mam na blogu potężną kanibalizację słów kluczowych.
Więcej o kanibalizacji słów kluczowych przeczytasz w artykule KANIBALIZACJA SŁÓW KLUCZOWYCH POWODEM SPADKÓW W GOOGLE. W skrócie: Google nie wie która podstrona w obrębie serwisu ma być widoczna na słowo kluczowe/słowa kluczowe.
Kanibalizacja to zawsze problem. Gdy dwie lub więcej podstron jest nasyconych tymi sami frazami, to Google nie wie, którą powinno na dane słowa kluczowe pokazywać. Proste i logiczne. Trzy miesiące temu stworzyłem podstronę usługową, która właśnie ma być widoczna na pozycjonowanie Warszawa, ale gryzie się ona z tym case study, które ma mega solidne nasycenie frazami i ogromną ilość treści.
Mógłbym bardzo szybko rozwiązać ten problem już wcześniej, ale... nie zrobiłem tego i jeszcze nie zamierzam naprawiać tego błędu 🙂 Rozwiązanie które zastosuję da MEGA KOPA pozycjom na słowa kluczowe, o które trwa walka i - patrząc na aktualne wyniki - doprowadziłoby mnie to nawet do TOP 10 na większość fraz o które toczy się tutaj walka.
Skąd taka decyzja? Dlaczego nie chcę szybko złapać widoczności na słowa kluczowe, które pozwolą mi pozyskać dużą liczbę klientów? Trzeba mierzyć siły na zamiary. W tym momencie mój zespół jest zawalony po sufit robotą i nie mam czasu rozkręcać swoich własnych projektów. Muszę ustabilizować wszystko, kilka dni odpocząć i wtedy ogarnę problem z kanibalizacją.
Dalej będę delikatnie wzmacniał prawidłową podstronę usługową pod kątem pozycjonowania Warszawa. Budżet na to pozostaje bez zmian i wynosi maksymalnie 500 zł netto msc. Według planu powinienem go zwiększyć do tysiaka miesięcznie, ale nie ma to absolutnie żadnego sensu w tym momencie.
W kwietniu ogarnę ten problem z kanibalizacją i wtedy widoczność docelowej podstrony fajnie się podbije 🙂 . Blog bardzo ładnie się cały czas rozwija. Zobacz jak prezentuje się ogólna widoczność w Google tego bloga jeśli chodzi o pozycje w TOP 10:
Wszystko pięknie się rozwija. Ogarnę się z robotą, złapię kilka dni oddechu i lecimy dalej. Kolejna aktualizacja tego case study powinna być 15 września 2022 roku (równo rok po odpaleniu), ale umówmy się, że dam znać jak przebiję się do TOP 10.
UWAGA: 21.03.2022 wyłączyłem tą podstronę z indeksacji. To nie najlepsze rozwiązanie problemu z kanibalizacją, ale najszybsze 🙂 . Ostatecznie wdrożę pewnie inne rozwiązanie, ale "które" i "kiedy" to dowiesz się pewnie najwcześniej w maju.
Dopiero 11.04.2022 Google wyłączyło ten case study z indeksacji. Ponownie wrzucam podstronę do indeksacji, a ostatecznie wszystkie aktualizacje przerzucę do prawidłowej podstrony usługowej i dopiero będzie perfecto 🙂 . Kiedy? Maksymalnie do końca października, bo totalnie mi się z tym nie śpieszy.
Nie ma się za bardzo czym chwalić, bo widoczność jest tragiczna. W tym momencie nie jestem widoczny na żadne słowa kluczowe zarówno na główne słowo kluczowe (pozycjonowanie Warszawa) jak i poboczne w TOP 50. Wiesz dlaczego? Gdzie został popełniony błąd?
Kluczowym i popełnionym świadomie błędem jest brak określenia podstrony, która powinna być na to słowo kluczowe wysoko w wynikach organicznych. W dniu pisania tego artykułu nie istnieje na moim blogu podstrona, która byłaby odpowiednia pod kątem tego słowa kluczowego.
Gdyby ta podstrona była widoczna na frazy związane z pozycjonowaniem w Warszawie, to konwersja byłaby niższa niż w przypadku strony usługowej. Wysokie pozycje mają zawsze przekładać się maksymalnie na sprzedaż.
Przez te trzy miesiące kompletnie nic nie robiłem, żeby na słowo kluczowe "pozycjonowanie Warszawa" być wysoko w Google, bo... nie miało to kompletnie sensu 🙂 Co mi po wysokiej pozycji, skoro nie przekładałoby się to na sprzedaż? No właśnie! Zobacz jak to u Ciebie wygląda, bo to niestety bardzo często popełniany błąd przez który tracisz pieniądze.
Po 3 miesiącach trwania case study widoczność na monitorowane przeze mnie słowa kluczowe tak się prezentuje:
TRAGEDIA prawda? No to teraz pora zrobić to prawidłowo, czyli stworzyć najpierw podstronę pod kątem pozycjonowania Warszawa która mogłaby generować mi wysoką sprzedaż. Mógłbym do tego celu wykorzystać podstronę usługową pozycjonowanie w Google, ale ona walczy o znacznie trudniejsze słowa kluczowe i ciężko tam z miejscem na nasycenie słowami kluczowymi.
Ja to zrobiłem celowo i nic mnie to nie kosztowało. Wykorzystałem ten czas na walkę o znacznie trudniejsze słowa kluczowe związane z pozycjonowaniem:
Nie był to zmarnowany czas, bo nie siedziałem z założonymi rękoma tylko cały czas działałem. Case Studies u mnie nie mają pokazywać jaki to jestem wspaniały i skuteczny. Moje case studies mają Cię nauczyć myślenia w danych działaniach marketingowych.
Patrz na tą aktualizację. Chodzi o pozycjonowanie Warszawa, a już w Twojej głowie powinny pojawić się takie pytania:
Co Ci da wiedza o tym, że potrafię zrobić to czy tamto? Istotne jest żebyś wyciągnął z tych case studies wnioski przekładające się na wzrost sprzedaży u siebie! Dlatego właśnie ten projekt ruszy tak naprawdę dopiero teraz. Zobaczysz jak to wygląda, gdy wszystko jest odpowiednio ogarnięte przed jakąkolwiek inwestycją pieniędzy w pozyskiwanie linków zewnętrznych.
Zaczynam trzy miesiące później, a i tak osiągnę efekt jaki planowałem osiągnąć po sześciu miesiącach 🙂 . Jak? O tym dowiesz się już 15 marca 2022 roku przy kolejnej aktualizacji.
GRA DOPIERO SIĘ ROZPOCZYNA 🙂 Dzisiaj stworzę już prawidłową podstronę pod pozycjonowanie Warszawa i ogarnę pod to linkowanie wewnętrzne. Czy za trzy miesiące będzie TOP 30 przy inwestowaniu w to MAX 500 zł netto miesięcznie? Bez problemu, bo teraz już będzie to ogarnięte prawidłowo 😉
W 2011 roku udało mi się domenę pozycjonerzy24.pl wypromować między innymi na frazę "pozycjonowanie Warszawa" i podobnego kalibru frazy do TOP 3. Klienci zaczęli walić drzwiami i oknami. Codziennie wpływało kilka zapytań od klientów z Warszawy odnośnie pozycjonowania. Piękne czasy.
Od dawna nie mam strony pod domeną pozycjonerzy24.pl . Młodzieńcza pewność siebie (jakie to standardowe) zemściła się. Myślałem, że domena jest tak silna że zniesie kilka testów jednocześnie. Oczywiście nie zniosła 🙂 Skończyło się filtrem i z dnia na dzień ruch i zapytania klientów spadły do zera.
Zawsze prowadzę testy na własnych projektach, ale teraz używam do tego domen mało istotnych dla mojego biznesu. Nauczka którą dostałem 10 lat temu cały czas mi towarzyszy.
Test rozpocząłem jeszcze przy starej wersji bloga. Co miesiąc aktualizowałem test, sprawdzając jak wyglądają pozycje strony na frazy: pozycjonowanie Warszawa i pozycjonowanie stron internetowych Warszawa. Nie dawało to żadnych efektów, mimo że długość podstrony to już był niezły poemat.
W 2011 roku na pewno było mniej agencji marketingowych niż teraz. Wtedy wystarczyła odrobina sprytu i nawet bez większych inwestycji finansowych było to możliwe (co mi się zresztą udało). Teraz konkurencja jest masakryczna i trzeba będzie głębiej sięgnąć do kieszeni, bo sam spryt to już za mało...Czy aby na pewno?
Spryt był, jest i będzie najważniejszy w pozycjonowaniu. Czy dam radę powrócić na podium jeśli chodzi o pozycjonowanie w Warszawie? Będzie to wymagało dużo więcej sprytu i cierpliwości niż w 2011 roku, ale spróbuję powalczyć. Do końca roku budżet na SEO tego bloga wynosi 1366 zł netto PLUS ogromna ilość mojego czasu, ale takie wyzwania są czystą przyjemnością a nie pracą 🙂
Rekordowo od 15 października 2020 do 1 września 2022 na pozycjonowanie Warszawa udało się dostać na 46 pozycję, a na pozycjonowanie stron internetowych Warszawa 39 pozycję. Później - mimo zwiększenia ilości treści - pozycje spadały i spadały, aby ostatecznie wylądować poza TOP 70.
Jak widać, szału nie ma. Nikt nie zrobi "WOW!", bo nie ma nad czym. No ale poprzednia wersja bloga mocno mnie ograniczała. Nie jestem nastawiony jakoś mocno optymistycznie, bo tam w TOP 10 toczy się regularna wojna i mielą się budżety idące w dziesiątkach tysięcy złotych na działania marketingowe.
Sporo więc fajnych rzeczy będzie można się nauczyć z tego konkretnego case study. Z góry uprzedzam, że nie traktuję tego testu priorytetowo. Uda się? Super! Nie? Trudno! Bez względu na wynik testu, będzie sporo informacji, które ułatwią Ci planowanie działań SEO na własną rękę.
Moje szanse oceniam realnie na 20%. Fraza pozycjonowanie Warszawa jest potwornie ciężka, a spryt wspierany zaledwie przez pięćset złotych miesięcznie może nie wystarczyć. Najwyżej zobaczysz, że nie warto kierować się na ciężkie frazy bez głębokiego portfela 🙂
Zaczynam nierówną walkę
Nie masz pewności, czy pozycjonowanie Warszawa to usługa dla Twojego biznesu? Umówmy się na niezobowiązującą, trwającą do 15 minut rozmowę.
Ciężko to określić. Z góry lepiej założyć pesymistyczną opcję i miło się zaskoczyć. W takim razie zakładamy, że pierwsze efekty pozycjonowania zobaczymy dopiero po kilku miesiącach współpracy.
Mam ponad 12-letnie doświadczenie w marketingu. Stale uzupełniam swoją wiedzę i rozszerzam umiejętności, dzięki czemu działania SEO przynoszą efekty które wspólnie ustalamy.
Zdecydowanie nie. Stawiam przede wszystkim na jakość usługi i efekty. Pozycjonowanie Warszawa ze mną nie jest najtańsze, ale na pewno efektywne.
Lub wybierz inną formę kontaktu:
lub wybierz inną formę kontaktu.
Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.
Polityka prywatnościLembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone