logo-lembicz

Pozycjonowanie strony firmowej

Rozkręcenie strony firmowej RIKONA w wyszukiwarce Google pod kątem konkretnych lokalizacji jak i całej Polski.

O projekcie

Start: 24 września, 2022
Koniec: 24 września, 2024

cele

Cel: ROAS powyżej 800%

Potrzebujesz pozycjonowania?

Mam zająć się pozycjonowaniem Twojej strony firmowej?

Więcej informacji

Oś czasu

2 października 2022

RIKONA w końcu odpalona, więc powolutku zaczynam pozycjonowanie

Marketingowe Wsparcie Biznesu RIKONA w końcu zostało odpalone, ale jeszcze daleka droga nim projekt zostanie ukończony. Brakuje podstrony o firmie, case studies, sklepu (jak kiedyś w końcu znajdę czas na ogarnięcie kursów, książki i szkoleń), itd. W skrócie: do finalnej wersji jeszcze kilka miesięcy, ale...nie ma co dłużej zwlekać.

Zrzut strony głównej RIKONA.pl

Już na starcie (roboty Google wpuszczone 22 września 2022 roku) było zamieszczonych 15 tłuściutkich artykułów. Efekt?

Google Search Consola z dnia 1 październik 2022 rok

Tak naprawdę pozycjonowanie strony marki RIKONA, niczym nie będzie się różnić od pozycjonowania bloga Lembicz.pl . W takim razie po co to wszystko? Nie lepiej zwiększyć budżet na pozycjonowanie tego bloga skoro ma już całkiem ładne pozycje?

  1. RIKONA to marka - bez większego problemu będę mógł ją ewentualnie sprzedać w bardzo odległej przyszłości.
  2. Dwie wypozycjonowane strony w Google to większa szansa na pozyskanie klientów - Logiczne założenie.
  3. Większe bezpieczeństwo - Jeżeli filtr w Google dostanie jedna strona, to cały czas działa druga strona.
  4. Więcej testów - Można zaszaleć z testami, jak druga strona się rozpędzi.
  5. Lepszy argument dla klientów - Mało która firma ma wypromowane dwie strony na konkurencyjne i wartościowe pod kątem biznesowym słowa kluczowe w branży marketingowej. Mi się nie udało z jedną stroną...Tylko z dwiema 🙂 brzmi mocarnie prawda?

Powolutku więc zaczynam pozycjonowanie strony w Google. Na dobry początek idzie linkowanie czysto brandowe, aby profil linków wyglądał od początku ”zdrowo”. Walka o pozycje na mniej i bardziej konkurencyjne słowa kluczowe rozpocznie się już w listopadzie 🙂 .

Garść liczb dla Ciebie, żebyś wiedział jaki jest cel pozycjonowania strony firmowej:

  • Budżet na pozycjonowanie: do 3000 zł netto msc.
  • Cel główny: Po dwóch latach ROAS (Return On Ad Spend) powyżej 800% - Oznacza to, że jeżeli na pozycjonowanie strony pójdzie przez dwa lata 72 000 zł, to obrót wyniesie min. 576 000 zł.
  • Cel poboczny I: 80 słów kluczowych w TOP 3 | 300 słów kluczowych w TOP 10 | 2000 słów kluczowych w TOP 50.
  • Cel poboczny II: Minimum 2000 wejść miesięcznie z wyników organicznych po 12 miesiącach pozycjonowania strony firmowej.

Kiedy case study będzie aktualizowane?

  • Po 3 miesiącach | 22 grudzień 2022
  • Po 6 miesiącach | 22 marzec 2023
  • Po 9 miesiącach | 22 czerwiec 2023
  • Po 12 miesiącach | 22 wrzesień 2023
  • po 18 miesiącach | 22 marzec 2024
  • Po 24 miesiącach | 22 wrzesień 2024

To by było na tyle na wstępie 🙂 . Zamierzam przede wszystkim dobrze się bawić rozpędzając projekt biznesowy RIKONA.

P.S Główny cel do osiągnięcia (ROAS 800%) to minimum jakiego się spodziewam po dwóch latach pozycjonowania strony firmowej 😉 .

FORMULARZ KONTAKTU

Wypełnij formularz. Następnego dnia roboczego dam Ci konkretną odpowiedź. Do usłyszenia - Kocur Marketingu.




    Case Study Live pozycjonowanie Warszawa
    Skuteczny marketing Lembicz.pl

    Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.

    Polityka prywatności

    Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone