Pół roku pozycjonowania strony firmowej
22 marca minęło równiutko 6 miesięcy pozycjonowania Marketingowego Wsparcia Twojego Biznesu RIKONA. Wodotrysków nie było, co zresztą widać po zestawieniu najważniejszych liczb:
- Ile ”zjadło” pozycjonowanie strony firmowej od 23 grudnia 2022 do 22 marca 2023? 2736 zł netto (912 zł netto miesięcznie). Jeszcze nie wiem ile wyjdzie za treści na bloga, ale to później uzupełnię informację. Od 22 października 2022 roku ”zjadło” już 9538 zł netto.
- Ilu klientów udało się pozyskać z wyników organicznych (naturalnych)? 1 (słownie: JEDEN).
- Jak wyglądał wzrost pozycji przez ostatnie 3 miesiące? Analiza za pomocą narzędzia SENUTO:
Data | TOP 50 | TOP 10 | TOP 3 |
---|---|---|---|
22 styczeń | 497 | 79 | 7 |
22 luty | 514 | 102 | 8 |
22 marzec | 446 | 84 | 8 |
- Jak wyglądał ruch z wyszukiwarki Google z ostatnich 3 miesięcy pozycjonowania strony firmowej? Według danych z GSC:
4 miesiąc | 5 miesiąc | 6 miesiąc |
---|---|---|
849 | 563 | 303 |
- Które słowa kluczowe wygenerowały ”największy” ruch? Już zamieszczę zrzut ekranu, bo pojawiło się więcej liczb:

Pół roku minęło i nie jestem zadowolony z postępów. Strona się rozpędza, ale drastycznie obniżony budżet na działa w połączeniu z redukcją liczby miesięcznych publikacji, nie pomógł w rozpędzaniu strony firmowej. Moja wina i nie ma co tutaj czarować, że jest inaczej.
Postaram się mocno cisnąć przez kolejne 3 miesiące, żeby można było powrócić do fajnych wzrostów przekładającego się już na liczbę klientów. Obiecać nie mogę, bo zawsze na pierwszym miejscu są klienci, a własne tematy szlifuję bardziej po godzinach.
Na razie zamieszczam takie krótkie raporty z najważniejszymi informacjami, bo nie było jeszcze spektakularnych efektów do pokazania. Wodotrysków spodziewam się bliżej 12 miesięcy. Wtedy powinno być już eleganckie przełożenie na ilość klientów z pozycjonowania strony firmowej.