logo-lembicz

Usługi marketingowe

Twój biznes. Mój marketing.

Świadczę wyłącznie te usługi marketingowe, które wielokrotnie potwierdziły wpływ na wizerunek marki i wzrost dochodów. Daj mi odpowiednią ilość czasu, a zobaczysz jak rozbujam Twoją sprzedaż. Ty zajmij się biznesem. Marketing zostaw mi.

moje usługi marketingowe

Zaufali mi:

Dlaczego usługi marketingowe u mnie?

Nie nawijam tzw. makaronu na uszy i nie obiecuję genialnych efektów po miesiącu współpracy. Każdego klienta traktuję tak jak sam chcę być traktowany, czyli musi być szacunek i pełna szczerość. Jeżeli tego nie ma to bardzo szybko kończę współpracę (pieniądze są ważne, ale nie najważniejsze w życiu).

Przyznaję, że nie znam się totalnie na samochodach, historii, geografii czy sztuce. Znam się za to na marketingu i siedzę w tej branży od ponad dziesięciu lat. Nie przestałem się uczyć i dalej mnóstwo czasu spędzam z nosem w książkach, słuchając audiobooków, na kursach czy szkoleniach związanych z szeroko pojętym marketingiem.

Nie będę Cię namawiał do współpracy ze mną, bo to musi być Twoja przemyślana decyzja. Jak się ze mną skontaktujesz, to zobaczę czy będę mógł Ci pomóc. Tak czy inaczej, życzę Ci rozwinięcia biznesowych i marketingowych skrzydeł, bo to - przynajmniej dla mnie - świetna zabawa.

Trzymaj się :-)
Kocur marketingu Michał Lembicz

Blog o marketingu

Fanpage na Facebooku - Jak go prowadzić prawidłowo?

Osoby obserwujące Twój fanpage mają Cię głęboko w dupie? Wynika to z tego, że założyć fanpage jest piekielnie łatwo, ale już prawidłowo go prowadzić jest znacznie trudniej. Zresztą większość daje ciała już na samym początku, bo słucha się zaleceń Facebooka. Na wstępie od razu poinformuję, że nie świadczę usługi prowadzenia fanpage'a na Facebooku. Jeżeli więc […]

Czytaj artykuł
Siła marki rośnie czy maleje - jak to zmierzyć w małej firmie?

Większość przedsiębiorców wie, że chce zbudować silną i rozpoznawalną markę. Natomiast tylko nieliczni sprawdzają czy siła marki rośnie lub maleje z upływem czasu. Dlaczego? Po co w ogóle zaczynać proces budowania wizerunku marki, skoro później ma się w dupie monitorowanie tego działania? Panuje przekonanie, że mierzenie siły marki jest trudną i kosztowną analizą. Wszystko tak […]

Czytaj artykuł
Dokładnie na czym polega pozycjonowanie stron? Co to jest?

Co to jest pozycjonowanie stron? Na czym polega pozycjonowanie? W skrócie: o co w tym wszystkim chodzi i czy warto mieć stronę wypozycjonowaną? Postaram się wszystko wytłumaczyć w prosty sposób. Definicja odpowiadająca na pytanie "co to jest pozycjonowanie?" nie określa o którą wyszukiwarkę chodzi, ale w Polsce bezapelacyjne dominuje wyszukiwarka Google. Według https://gs.statcounter.com/ na październik […]

Czytaj artykuł
Co robić gdy sprzedaż stoi w miejscu lub drastycznie spada?

Uwielbiam tworzyć i rozwijać projekty biznesowe - zarówno dla siebie jak i innych. Ten moment gdy następuje przełamanie słabych wyników sprzedażowych, jest jak pocałunek utraconej miłości po dziesięcioleciach rozłąki. Wtedy zapominasz na chwilę o wszystkich nieprzespanych nocach, wątpliwościach, wyrzeczeniach czy psychicznym i fizycznym zmęczeniu. Doskonale pamiętam jak to jest gdy sprzedaż wynosi przerażające ZERO. Pierwsze […]

Czytaj artykuł
Recenzja książki Wojny biznesowe

Skończyłem w niedzielny poranek książkę "Wojny Biznesowe". Każda przeczytana kartka prowadząca mnie nieuchronnie do końca, napawała mnie ogromnym smutkiem. Mam mnóstwo przemyśleń, które sprowadzają się do odpowiedzi na pytanie: "Czy prowadzenie biznesu jest faktycznie wojną?" Książka "Wojny biznesowe" wpadła w moje ręce dzięki poleceniu Pawła Tkaczyka. Wrzucił w mediach społecznościowych krótką informację i już wiedziałem, […]

Czytaj artykuł
Dobra strona sprzedażowa czyli skuteczny Landing Page

Dobra strona sprzedażowa potrafi wygenerować lepszą sprzedaż niż znacznie bardziej rozbudowana strona firmowa. Jest niczym NITRO dla samochodu czy STERYD dla kulturysty. Można się bez tego obejść, ale jest piekielnie skuteczna i - co najważniejsze - bezpieczna dla "silnika" Twojego biznesu. Strona sprzedażowa czyli tzw. Landing Page (Strona Lądująca) jest zawsze zaprojektowana w konkretnym celu. […]

Czytaj artykuł
Zasada podczepienia w budowaniu wizerunku marki

Wielu przedsiębiorców swoje działania biznesowe i marketingowe opiera na działaniach konkurencji. W psychologii poznawczej określa się to jako zasada podczepienia. Jest to wygodne rozwiązanie, bo zamiast trudzić się nad stworzeniem totalnej innowacji, "pożyczamy" pomysł i go ewentualnie delikatnie modyfikujemy. Aktualny wygląd bloga Lembicz.pl jest właśnie takim Frankenstainem. Z ponad 10 stron internetowych posiadających ciekawe rozwiązania, […]

Czytaj artykuł

Chcesz współpracować?

Wypełnij formularz, a ja już Ci polewam za naszą ewentualną współpracę.



    kontakt-w-sprawie-marketingu
    logo-lembicz

    Nazywam się Michał Lembicz i prowadzę bloga o skutecznym marketingu. Mam nadzieję, że uda Ci się u mnie znaleźć odpowiedzi na pytania związane z budowaniem silnej marki, pozyskiwaniem klientów i budowaniem trwałych relacji biznesowych.

    Polityka prywatności

    Lembicz.pl 2021 - wszelkie prawa zastrzeżone

    Skontaktuj się

    Masz pytanie dotyczące marketingu? Nie krępuj się i namierzaj mnie. Postaram się pomóc najlepiej jak będę mógł.

    Kontakt+48 531 815 377