logo-lembicz

Jestem Michał Lembicz

Poznaj mnie. Marketingowego kocura.

W marketingu zakochałem się w 2011 roku. To była - i nadal jest - prawdziwa miłość, pełna zaangażowania, zrozumienia i lojalności. Nie wyobrażam sobie innej pracy, bo marketing daje mi niepoliczalną ilość radości.

Zaufali mi:

Specjalista do spraw marketingu

10
+
lat doświadczenia
250
+
zadowolonych klientów
1000
+
godzin nauki

Dzieńdoberek,

nazywam się Michał Lembicz. Jestem specjalistą do spraw marketingu i ekspertem sprzedaży. Od ponad dziesięciu lat pomagam firmom rosnąć szybciej, generować większą jakość/ilość sprzedaży i budować silne relacje z klientami.

Na wielu rzeczach się nie znam. Natomiast marketing mam we krwi. Umiem i potrafię Ci pomóc w pozyskiwaniu SUPER KLIENTÓW i generowaniu wysokich dochodów. Po kontakcie ze mną, szybko przekonasz się, że jestem kocurem marketingu :-)

Nie namawiam Cię do współpracy ze mną. To Twój biznes. Twoi klienci. Twoja decyzja. Na brak pracy nie narzekam, tak samo jak moi klienci. Bez względu na to czy będziemy współpracować, życzę Ci samych sukcesów w biznesie.

Jesteś u mnie pierwszy raz?

Cieszę się że możemy się poznać :-) . Na początek zachęcam Cię do przeczytania wybranych artykułów, w których dzielę się wiedzą z fascynującego świata marketingu.

UWAŻAJ na telefony od agencji marketingowych

We wtorek 4 maja, odbyłem ciekawą rozmowę z agencją marketingową. Regularnie co jakiś czas dzwoni do mnie jakiś "ekspert" od marketingu, który chce mi "pomóc" (najczęściej jest to handlowiec, który wie tyle o marketingu co ja o balecie). Jak wyglądała rozmowa trwająca 12 minut? Co takiego mi zaoferowano, że ciśnienie niebezpiecznie mi się podniosło? Jechałem […]

Czytaj artykuł
Skuteczna reklama produktu w 3 krokach

Masz genialny produkt, ale nie potrafisz go sprzedać? Jak większość przedsiębiorców zaczynasz zmniejszać cenę, a i tak nie ma chętnych? Z zazdrością patrzysz na konkurencję, która oferuje ten sam lub podobny produkt znacznie drożej i ma wysoką sprzedaż? Powoli dociera do Ciebie, że bez skutecznej reklamy sprzedaż nie ruszy z miejsca. Tylko jak taka reklama […]

Czytaj artykuł
Koszt pozyskania klienta z działań marketingowych

Czy wiesz ile kosztuje Cię pozyskanie klienta? Jeżeli tego nie wiesz, to skąd masz wiedzieć czy działania marketingowe przynoszą Twojej firmie zyski? Pokażę Ci w jaki sposób ja podchodzę do kosztów pozyskiwania klientów, w zależności od określonego celu, Każde działanie marketingowe musi mieć określony i mierzalny cel. Wiedząc jaki jest ostateczny koszt pozyskania klienta, można […]

Czytaj artykuł
Jak zbudować lojalność klienta wobec marki?

W dzisiejszych czasach zbudowanie lojalności klienta jest znacznie trudniejsze niż kiedyś. Dzięki internetowi możemy szybko i łatwo dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów, a więc i klienci mogą szybko i łatwo znaleźć wiele firm spełniających ich "oczekiwania". Jak więc zbudować lojalność klientów i dlatego to oni odzwierciedlają siłę Twojej marki? Zbudowanie lojalności konsumenckiej to wyższa […]

Czytaj artykuł
Jak samemu pozycjonować stronę www i czy to się opłaca

Większość początkujących przedsiębiorców stara się maksymalnie ograniczać wszystkie koszty (w tym również inwestycje). Jest to zrozumiałe, bo firma jeszcze nie generuje dużych - w skrajnych przypadkach żadnych - dochodów. Czy pozycjonowanie strony własnymi siłami ma sens i czy to się ostatecznie opłaca?

Czytaj artykuł
Reklama firmy - 11 sposobów na reklamę swojego biznesu

Cel reklamy jest prosty. Zwiększyć sprzedaż, a tym samym generowane przez firmę dochody. Jest jednak tyle możliwości reklamowych, że można się w tym wszystkim pogubić. To co sprawdzi się w jednej branży, w Twojej może przynieść minimalne lub zerowe efekty. Czynników które decydują o wyborze odpowiednich działań marketingowych jest mnóstwo. Poniżej prezentuję sposoby reklamy firmy […]

Czytaj artykuł
Co buduje markę lepiej: blog osobisty czy firmowy?

Jak sądzisz? Twoje nazwisko czy Twoja nazwa firmy lepiej się nadaje do zbudowania silnej marki? Rozpoczynając swoją przygodę z własnym biznesem, osoby rzadko kiedy podejmują słuszną decyzję (Jak ja zaczynałem, to też popełniłem błąd). Nie dam Ci gotowej odpowiedzi na to pytanie. Chcę żebyś sam dzięki informacjom w tym artykule stwierdził które rozwiązanie będzie dla […]

Czytaj artykuł

Chcesz współpracować?

Twoje zdrowie. Już Ci polewam, a w tym czasie wypełnij formularz.



    kontakt-w-sprawie-marketingu
    logo-lembicz

    Nazywam się Michał Lembicz i prowadzę bloga o skutecznym marketingu. Mam nadzieję, że uda Ci się u mnie znaleźć odpowiedzi na pytania związane z budowaniem silnej marki, pozyskiwania klientów i efektywności danych działań marketingowych.

    Polityka prywatności

    Lembicz.pl 2021 - wszelkie prawa zastrzeżone

    Skontaktuj się

    Masz pytanie dotyczące marketingu? Nie krępuj się i namierzaj mnie. Postaram się pomóc najlepiej jak będę mógł.

    Kontakt+48 531 815 377