logo-lembicz

Jestem Michał Lembicz

Poznaj mnie. Marketingowego kocura.

Kocur marketingu

W marketingu zakochałem się w 2011 roku. To była - i nadal jest - prawdziwa miłość, pełna zaangażowania, zrozumienia i lojalności. Nie wyobrażam sobie innej pracy, bo marketing daje mi niepoliczalną ilość radości.

Odkryj w sobie kota marketingu

Zapisz się na DARMOWY NEWSLETTER

Chcesz mieć silną markę? Więcej i lepiej sprzedawać? Wiedzieć jak budować trwałe relacje z klientami? No to malinowo, bo właśnie tego uczy mój newsletter. Zero spamu. Same konkrety. Wchodzisz w to?



    Zaufali mi:

    Specjalista do spraw marketingu

    10
    +
    lat doświadczenia
    250
    +
    zadowolonych klientów
    1000
    +
    godzin nauki

    Dzieńdoberek,

    nazywam się Michał Lembicz. Jestem specjalistą do spraw marketingu i ekspertem sprzedaży. Od ponad dziesięciu lat pomagam firmom rosnąć szybciej, generować większą jakość/ilość sprzedaży i budować silne relacje z klientami.

    Na wielu rzeczach się nie znam. Natomiast marketing mam we krwi. Umiem i potrafię Ci pomóc w pozyskiwaniu SUPER KLIENTÓW i generowaniu wysokich dochodów. Po kontakcie ze mną, szybko przekonasz się, że jestem kocurem marketingu :-)

    Nie namawiam Cię do współpracy ze mną. To Twój biznes. Twoi klienci. Twoja decyzja. Na brak pracy nie narzekam, tak samo jak moi klienci. Bez względu na to czy będziemy współpracować, życzę Ci samych sukcesów w biznesie.

    Jesteś u mnie pierwszy raz?

    Cieszę się że możemy się poznać :-) . Na początek zachęcam Cię do przeczytania wybranych artykułów, w których dzielę się wiedzą z fascynującego świata marketingu.

    UWAŻAJ na telefony od agencji marketingowych

    We wtorek 4 maja, odbyłem ciekawą rozmowę z agencją marketingową. Regularnie co jakiś czas dzwoni do mnie jakiś "ekspert" od marketingu, który chce mi "pomóc" (najczęściej jest to handlowiec, który wie tyle o marketingu co ja o balecie). Jak wyglądała rozmowa trwająca 12 minut? Co takiego mi zaoferowano, że ciśnienie niebezpiecznie mi się podniosło? Jechałem […]

    Czytaj artykuł
    Skuteczna reklama produktu w 3 krokach

    Masz genialny produkt, ale nie potrafisz go sprzedać? Jak większość przedsiębiorców zaczynasz zmniejszać cenę, a i tak nie ma chętnych? Z zazdrością patrzysz na konkurencję, która oferuje ten sam lub podobny produkt znacznie drożej i ma wysoką sprzedaż? Powoli dociera do Ciebie, że bez skutecznej reklamy sprzedaż nie ruszy z miejsca. Tylko jak taka reklama […]

    Czytaj artykuł
    Koszt pozyskania klienta z działań marketingowych

    Czy wiesz ile kosztuje Cię pozyskanie klienta? Jeżeli tego nie wiesz, to skąd masz wiedzieć czy działania marketingowe przynoszą Twojej firmie zyski? Pokażę Ci w jaki sposób ja podchodzę do kosztów pozyskiwania klientów, w zależności od określonego celu, Każde działanie marketingowe musi mieć określony i mierzalny cel. Wiedząc jaki jest ostateczny koszt pozyskania klienta, można […]

    Czytaj artykuł
    Jak zbudować lojalność klienta wobec marki?

    W dzisiejszych czasach zbudowanie lojalności klienta jest znacznie trudniejsze niż kiedyś. Dzięki internetowi możemy szybko i łatwo dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów, a więc i klienci mogą szybko i łatwo znaleźć wiele firm spełniających ich "oczekiwania". Jak więc zbudować lojalność klientów i dlatego to oni odzwierciedlają siłę Twojej marki? Zbudowanie lojalności konsumenckiej to wyższa […]

    Czytaj artykuł
    Jak samemu pozycjonować stronę www i czy to się opłaca

    Większość początkujących przedsiębiorców stara się maksymalnie ograniczać wszystkie koszty (w tym również inwestycje). Jest to zrozumiałe, bo firma jeszcze nie generuje dużych - w skrajnych przypadkach żadnych - dochodów. Czy pozycjonowanie strony własnymi siłami ma sens i czy to się ostatecznie opłaca?

    Czytaj artykuł
    Reklama firmy - 11 sposobów na reklamę swojego biznesu

    Cel reklamy jest prosty. Zwiększyć sprzedaż, a tym samym generowane przez firmę dochody. Jest jednak tyle możliwości reklamowych, że można się w tym wszystkim pogubić. To co sprawdzi się w jednej branży, w Twojej może przynieść minimalne lub zerowe efekty. Czynników które decydują o wyborze odpowiednich działań marketingowych jest mnóstwo. Poniżej prezentuję sposoby reklamy firmy […]

    Czytaj artykuł
    Co buduje markę lepiej: blog osobisty czy firmowy?

    Jak sądzisz? Twoje nazwisko czy Twoja nazwa firmy lepiej się nadaje do zbudowania silnej marki? Rozpoczynając swoją przygodę z własnym biznesem, osoby rzadko kiedy podejmują słuszną decyzję (Jak ja zaczynałem, to też popełniłem błąd). Nie dam Ci gotowej odpowiedzi na to pytanie. Chcę żebyś sam dzięki informacjom w tym artykule stwierdził które rozwiązanie będzie dla […]

    Czytaj artykuł

    Chcesz współpracować?

    Wypełnij formularz, a ja już Ci polewam za naszą ewentualną współpracę.



      kontakt-w-sprawie-marketingu
      logo-lembicz

      Nazywam się Michał Lembicz i prowadzę bloga o skutecznym marketingu. Mam nadzieję, że uda Ci się u mnie znaleźć odpowiedzi na pytania związane z budowaniem silnej marki, pozyskiwaniem klientów i budowaniem trwałych relacji biznesowych.

      Polityka prywatności

      Lembicz.pl 2021 - wszelkie prawa zastrzeżone

      Skontaktuj się

      Masz pytanie dotyczące marketingu? Nie krępuj się i namierzaj mnie. Postaram się pomóc najlepiej jak będę mógł.

      Kontakt+48 531 815 377