logo-lembicz

Jestem Michał Lembicz

Poznaj mnie. Marketingowego kocura.

Kocur marketingu

Nie znam się na wielu rzeczach, ale marketing i sprzedaż mam we krwi. Od 2011 roku rozkręcam sprzedaż u małych i średnich firm działających w Polsce. Nie wyobrażam sobie innej pracy, bo marketing daje mi ogromną ilość radochy.

Odkryj w sobie kota marketingu

Zapisz się na NEWSLETTER

Chcesz mieć silną markę? Więcej i lepiej sprzedawać? Wiedzieć jak budować trwałe relacje z klientami? No to malinowo, bo właśnie tego uczy mój newsletter. Zero spamu. Same konkrety. Wchodzisz w to?



    Zaufali mi:

    Specjalista do spraw marketingu

    10
    +
    lat doświadczenia
    250
    +
    zadowolonych klientów
    1000
    +
    godzin nauki

    Dzieńdoberek,

    nazywam się Michał Lembicz. Jestem specjalistą do spraw marketingu i ekspertem sprzedaży. Od ponad dziesięciu lat wraz z niewielkim zespołem rozkręcam sprzedaż u moich Klientów, dzięki piekielnie skutecznemu marketingowi.

    Marketing mam we krwi. Umiem i potrafię Ci pomóc w zbudowaniu silnej, generującej oczekiwane dochody marki. Po kontakcie ze mną, szybko przekonasz się że jestem kocurem marketingu.

    Pogadajmy na luzie, a przekonasz się jak mogę rozkręcić Twoją sprzedaż.

    Jesteś u mnie pierwszy raz?

    Cieszę się że możemy się poznać :-) . Na początek zachęcam Cię do przeczytania wybranych artykułów, w których dzielę się wiedzą z fascynującego świata marketingu.

    UWAŻAJ na telefony od agencji marketingowych

    We wtorek 4 maja, odbyłem ciekawą rozmowę z agencją marketingową. Regularnie co jakiś czas dzwoni do mnie jakiś "ekspert" od marketingu, który chce mi "pomóc" (najczęściej jest to handlowiec, który wie tyle o marketingu co ja o balecie). Jak wyglądała rozmowa trwająca 12 minut? Co takiego mi zaoferowano, że ciśnienie niebezpiecznie mi się podniosło? Jechałem […]

    Czytaj artykuł
    Skuteczna reklama produktu w 3 krokach

    Masz genialny produkt, ale nie potrafisz go sprzedać? Jak większość przedsiębiorców zaczynasz zmniejszać cenę, a i tak nie ma chętnych? Z zazdrością patrzysz na konkurencję, która oferuje ten sam lub podobny produkt znacznie drożej i ma wysoką sprzedaż? Powoli dociera do Ciebie, że bez skutecznej reklamy sprzedaż nie ruszy z miejsca. Tylko jak taka reklama […]

    Czytaj artykuł
    Koszt pozyskania klienta z działań marketingowych

    Czy wiesz ile kosztuje Cię pozyskanie klienta? Jeżeli tego nie wiesz, to skąd masz wiedzieć czy działania marketingowe przynoszą Twojej firmie zyski? Pokażę Ci w jaki sposób ja podchodzę do kosztów pozyskiwania klientów, w zależności od określonego celu, Każde działanie marketingowe musi mieć określony i mierzalny cel. Wiedząc jaki jest ostateczny koszt pozyskania klienta, można […]

    Czytaj artykuł
    Jak zbudować lojalność klienta wobec marki?

    W dzisiejszych czasach zbudowanie lojalności klienta jest znacznie trudniejsze niż kiedyś. Dzięki internetowi możemy szybko i łatwo dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów, a więc i klienci mogą szybko i łatwo znaleźć wiele firm spełniających ich "oczekiwania". Jak więc zbudować lojalność klientów i dlatego to oni odzwierciedlają siłę Twojej marki? Zbudowanie lojalności konsumenckiej to wyższa […]

    Czytaj artykuł
    Jak samemu pozycjonować stronę www i czy to się opłaca

    Większość początkujących przedsiębiorców stara się maksymalnie ograniczać wszystkie koszty (w tym również inwestycje). Jest to zrozumiałe, bo firma jeszcze nie generuje dużych - w skrajnych przypadkach żadnych - dochodów. Czy pozycjonowanie strony własnymi siłami ma sens i czy to się ostatecznie opłaca?

    Czytaj artykuł
    Reklama firmy - 11 sposobów na reklamę swojego biznesu

    Cel reklamy jest prosty. Zwiększyć sprzedaż, a tym samym generowane przez firmę dochody. Jest jednak tyle możliwości reklamowych, że można się w tym wszystkim pogubić. To co sprawdzi się w jednej branży, w Twojej może przynieść minimalne lub zerowe efekty. Czynników które decydują o wyborze odpowiednich działań marketingowych jest mnóstwo. Poniżej prezentuję sposoby reklamy firmy […]

    Czytaj artykuł
    Co buduje markę lepiej: blog osobisty czy firmowy?

    Jak sądzisz? Twoje nazwisko czy Twoja nazwa firmy lepiej się nadaje do zbudowania silnej marki? Rozpoczynając swoją przygodę z własnym biznesem, osoby rzadko kiedy podejmują słuszną decyzję (Jak ja zaczynałem, to też popełniłem błąd). Nie dam Ci gotowej odpowiedzi na to pytanie. Chcę żebyś sam dzięki informacjom w tym artykule stwierdził które rozwiązanie będzie dla […]

    Czytaj artykuł

    Chcesz współpracować?

    Twoje zdrowie. Już Ci polewam, a w tym czasie wypełnij formularz.



      kontakt-w-sprawie-marketingu
      logo-lembicz

      Nazywam się Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Od 2011 roku zgłębiam ten świat, który daje mi niepoliczalną ilość radochy.

      Polityka prywatności

      Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone

      LOKALNE USŁUGI

      Pozycjonowanie WarszawaPozycjonowanie Łódźpozycjonowanie Legionowo
      Tutaj będzie całkiem sporo usług marketingowych pod kątem lokalnych wyników wyszukiwania, aby ułatwić klientom znalezienie kocura marketingu :-)