Potencjalni klienci szukają Twoich usług lub produktów w Google, ale trafiają do Twojej konkurencji, zamiast do Ciebie? Skuteczne pozycjonowanie stron w Google rozwiąże Twój problem.
Nie wiesz jak działa pozycjonowanie stron i czy to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu? Wszystko Ci wytłumaczę podczas naszej luźnej, niezobowiązującej rozmowy online lub telefonicznie. Do usłyszenia w wybranym przez Ciebie terminie.
BRAK PRZYWIĄZANIA UMOWĄ. BRAK JAKICHKOLWIEK KAR UMOWNYCH. TY DECYDUJESZ JAK DŁUGO TRWAĆ BĘDZIE NASZA WSPÓŁPRACA.
Uczciwie informuję jaki budżet będzie potrzebny, żeby w określonym przez Ciebie czasie, zrealizować wyznaczone cele pozycjonowania strony. Nie usłyszysz ode mnie bajek o efektach pozycjonowania z kosmosu za 800 zł miesięcznie.
Pozycjonowanie stron u mnie wygląda tak, że zawsze wiesz, na czym obecnie się koncentrujemy i zawsze odbiorę od Ciebie telefon, żeby porozmawiać o aktualnie przeprowadzanych działaniach. Tak to moim zdaniem powinno wyglądać wszędzie.
Pozycjonowanie działa w perspektywie długoterminowej. To nie reklamy sponsorowane, że odpalasz i już następnego dnia masz efekty. Cierpliwość jest tutaj kluczem.
Pozycjonowanie stron nie jest drogie. Im dłużej trwa pozycjonowanie, tym robi się coraz tańsze w przeliczeniu na osiągane efekty. To fundament moich własnych projektów.
Optymalizacja strony to podstawa. Twoja strona musi być dobrze dostosowana pod kątem wybranych słów kluczowych i wytycznych wyszukiwarki Google. Inaczej nie ma to sensu.
Pozycjonowanie działa po zaprzestaniu usługi. Efekty nie znikają z dnia na dzień. Reklamy sponsorowane wyłączasz i koniec, a efekty pozycjonowania mogą się długo utrzymywać.
Content is King. Treści na Twojej stronie internetowej muszą być pisane pod kątem wyznaczonego celu biznesowego i wytycznych SEO, żeby koszty pozycjonowania były mniejsze.
Uważnie czytaj umowy na pozycjonowanie. To właśnie w umowach kryją się pułapki: minimum rok trwania umowy, długi okres wypowiedzenia i gigantyczne kary za rozwiązanie umowy.
Chcesz porozmawiać zanim zdecydujesz się na pozycjonowanie strony? Zapraszam na luźną, trwającą do 15 minut rozmowę.
Wszystko zależy od celów do osiągnięcia i budżetu na działania. Bezpiecznie jest zakładać, że pierwsze efekty pozycjonowania widać po czterech miesiącach. Zdarza się, że i dwa miesiące wystarczą, ale zawsze lepiej jest zakładać pesymistyczny wariant.
U mnie wycena odzwierciedla osiągnięcie określonych przez Ciebie celów pozycjonowania w wyznaczonym czasie. Nie są to cyfry wzięte z kosmosu, byle tylko pozyskać w miesiącu jak największą liczbę klientów. Tak wyszło z moich wyliczeń, a z kim zdecydujesz się współpracować, to już Twoja decyzja.
To właśnie od pozycjonowania stron w Google zaczęła się moja przygoda z marketingiem. Zajmuję się tym od 2011 roku, a więc już ponad dwanaście lat. Mam więc troszkę doświadczenia, a i tak wciąż przeprowadzam testy i szlifuję swoje umiejętności.
Taki model rozliczania jest zarezerwowany tylko dla przedsiębiorców, z którymi współpracuję minimum dwa lata. Stawiam stronę internetową na swojej domenie, zajmuję się całym marketingiem (nie tylko SEO). Płacisz tylko za efekt, w postaci pozyskanego leada, klienta czy sprzedaży. Brzmi dobrze?
Lub wybierz inną formę kontaktu:
lub wybierz inną formę kontaktu.
Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.
Polityka prywatnościLembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone