logo-lembicz

Blog o marketingu

Jak zbudować lojalność klienta wobec marki?

W dzisiejszych czasach zbudowanie lojalności klienta jest znacznie trudniejsze niż kiedyś. Dzięki internetowi możemy szybko i łatwo dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów, a więc i klienci mogą szybko i łatwo znaleźć wiele firm spełniających ich "oczekiwania". Jak więc zbudować lojalność klientów i dlatego to oni odzwierciedlają siłę Twojej marki? Zbudowanie lojalności konsumenckiej to wyższa […]

Czytaj artykuł
Agencja SEO - Jak znaleźć dobrą agencję SEO?

Coraz trudniej w dzisiejszych czasach znaleźć profesjonalną agencję SEO. Większość agencji SEO na pierwszy rzut oka wygląda na super ogarniętą. Sprawdzenie czy faktycznie agencja marketingowa jest skuteczna w działaniach, może kosztować Cię sporo pieniędzy i czasu. Pokażę Ci jak według mnie pracuje profesjonalna agencja SEO i po czym możesz ją rozpoznać. Na wstępie od razu […]

Czytaj artykuł
Jaka powinna być dobra strona internetowa?

Strona internetowa nie musi kosztować 20 000 złotych. Strona internetowa nie musi być nafaszerowana unikalną grafiką i funkcjonalnością. Dobra strona internetowa ma zarabiać pieniądze. Jeżeli nie zarabia to staje się wydatkiem a nie inwestycją. Tylko skąd możecie wiedzieć, że właśnie taka a nie inna strona internetowa będzie dobra dla Twojego biznesu? Spójrzcie na tę stronę […]

Czytaj artykuł
Jak pozyskać klientów i jak zdobyć SUPER klienta?

Nie wiesz jak pozyskać klientów na swoje usługi bądź produkty? Problemem jest pozyskanie jakiegokolwiek klienta, a o SUPER kliencie to już nawet nie marzysz? Doskonale Cię rozumiem, bo sam przez to przechodziłem. Pokażę Ci jak wygląda proces pozyskiwania klientów w moich projektach biznesowych. Pamiętam jak na początku wyglądało u mnie pozyskiwanie klientów. Ogłaszałem się na […]

Czytaj artykuł
Wzrost sprzedaży - Czy wiesz dlaczego sprzedaż wzrosła?

Wzrost sprzedaży to najlepszy dowód na to, że firma "idzie" we właściwym kierunku. Tylko mało kto poświęca czas, na dokładne określenie powodów wzrostu sprzedaży. Najczęściej jest wtedy obierana strategia "Róbmy to samo, tylko szybciej i lepiej" . Tylko bez odpowiedniej analizy, nie sposób określić dokładnych powodów wzrostu sprzedaży. Jak taka analiza wygląda? Nie miałem niestety […]

Czytaj artykuł
Marketing relacji czyli jak budować relację z klientem

Marketing relacji to proces komunikacji pomiędzy firmą a klientem. W marketingu relacji chodzi o stworzenie i utrzymanie więzi z klientem. W obecnych czasach lojalność jest coraz trudniejsza do zbudowania - zarówno w życiu prywatnym jak i biznesowym. Pokażę Ci jak wygląda budowa relacji z klientami w teorii i w praktyce. Do tej pory może nie […]

Czytaj artykuł
Jak samemu pozycjonować stronę www i czy to się opłaca

Większość początkujących przedsiębiorców stara się maksymalnie ograniczać wszystkie koszty (w tym również inwestycje). Jest to zrozumiałe, bo firma jeszcze nie generuje dużych - w skrajnych przypadkach żadnych - dochodów. Czy pozycjonowanie strony własnymi siłami ma sens i czy to się ostatecznie opłaca?

Czytaj artykuł
Poczta pantoflowa czyli marketing szeptany - królowa reklamy

Poczta pantoflowa to bardzo silna forma reklamy, dzięki której można pozyskać najbardziej wartościowego klienta (tzw. super klienta). Jest to forma marketingowa tworząca się samoistnie w świecie rzeczywistym, a w internecie określana jako marketing szeptany. O co w tym chodzi i dlaczego uważam pocztę pantoflową za królową marketingu. Świetnym przykładem poczty pantoflowej jest reklama środka przeciwbólowego […]

Czytaj artykuł
Szybkość wczytywania strony internetowej

Logiczne, że strona internetowa powinna wczytywać się jak najszybciej. Tylko kiedy można stwierdzić, że szybkość wczytywania strony internetowej jest poprawna? Kiedy uznaje się że strona chodzi wolno? No i najważniejsze: Czy szybkość strony ma duży wpływ na sprzedaż? Czy zbyt wolna strona internetowa wpływa na widoczność w Google? Szybkość ładowania strony ma ogromne znaczenie we […]

Czytaj artykuł

Chcesz współpracować?

Twoje zdrowie. Już Ci polewam, a w tym czasie wypełnij formularz.



    kontakt-w-sprawie-marketingu
    logo-lembicz

    Nazywam się Michał Lembicz i prowadzę bloga o skutecznym marketingu. Mam nadzieję, że uda Ci się u mnie znaleźć odpowiedzi na pytania związane z budowaniem silnej marki, pozyskiwania klientów i efektywności danych działań marketingowych.

    Polityka prywatności

    Lembicz.pl 2021 - wszelkie prawa zastrzeżone

    Skontaktuj się

    Masz pytanie dotyczące marketingu? Nie krępuj się i namierzaj mnie. Postaram się pomóc najlepiej jak będę mógł.

    Kontakt+48 531 815 377