logo-lembicz

7 projektów biznesowych. Jeden człowiek. Czy to możliwe?

W 2023 roku będę łącznie prowadził siedem swoich projektów biznesowych. Znalazłem sposób na wydłużenie doby do 100 godzin? Zmutowałem po latach wchłaniania niezdrowego żarcia i wyrosły mi dodatkowe dwie pary rąk? Przecież to niemożliwe do ogarnięcia przez jednego człowieka.

Póki firma (projekt biznesowy) się nie rozkręci, to większość przedsiębiorców jest takim ”człowiekiem-ośmiornicą”. W pojedynkę ogarnia się klientów, księgowość, marketing, zamówienia, wysyłki, reklamacje, itd. Sam tak robiłem przez kilka pierwszych lat prowadzenia działalności i wiem jak jest ciężko.

Z perspektywy czasu uważam, że ogarnianie wszystkiego w pojedynkę było moim NAJWIĘKSZYM BŁĘDEM. Rozwijałem się wolno, za dużo pracowałem, wartość godziny czasu pracy była przez to niska.

Żeby firma rosła, potrzebny jest zespół wewnętrzny (Twoi ludzie) lub/i zewnętrzny (delegowanie zadań poza firmę). Bez tego, prędzej czy później dotrze się do limitu możliwości lub dostanie zawału z przemęczenia. Inną kwestią jest to, że mając zespół mogę koncentrować się na tym, co sprawia mi frajdę i/lub jest najbardziej opłacalne dla firmy.

Siedem projektów biznesowych w 2023 roku

Pokażę Ci wszystkie projekty biznesowe, które będą działać w 2023 roku. Niektóre się jeszcze tworzą i nie koniecznie zostaną odpalone równo 1 stycznia 2023 roku, ale tak to będzie wyglądało:

1. MARKETINGOWE WSPARCIE BIZNESU RIKONA.pl

RIKONA

O PROJEKCIE: Strona firmowa. Ostatecznie, to będzie główne źródło pozyskiwania klientów na usługi marketingowe.

MOJE ZADANIA: Strategia biznesowa/marketingowa projektu. Pozycjonowanie. Reklamy Google Ads.

CZASOŻERNOŚĆ PROJEKTU: Około 10 minut dziennie.

2. BLOG O MARKETINGU LEMBICZ.pl

Lembicz

O PROJEKCIE: Blog na którym właśnie jesteś. Fundament budowanej przeze mnie marki osobistej. Tutaj wszystkie treści piszę sam, więc się czasowo schodzi.

MOJE ZADANIA: Strategia biznesowa/marketingowa projektu. Pisanie treści na bloga. Pozycjonowanie bloga. W ramach rozrywki ogarniam tutaj też reklamy Google Ads i Facebook Ads.

CZASOŻERNOŚĆ PROJEKTU: Około 60 minut dziennie.

3. SKLEP Z MATERACAMI MATERACE.PRO

Materace.pro

O PROJEKCIE: Projekt długoterminowy. Wymaga jeszcze bardzo dużo pracy od środka. Szlifowany z doskoku i bardzo powoli rozkręcany.

MOJE ZADANIA: Strategia biznesowa/marketingowa projektu. Pozycjonowanie strony.

CZASOŻERNOŚĆ PROJEKTU: Około 5 minut dziennie.

4. CENTRUM FINANSOWE FINAUM.PL

Finaum

O PROJEKCIE: Projekt długoterminowy, a dokładniej w 39 miesięcy projekt wyjdzie na zero. Osobiście nie będę zajmował się kredytami i pożyczkami, a zewnętrzna firma. Ogromne możliwości monetyzacji projektu.

MOJE ZADANIA: Strategia biznesowa/marketingowa projektu. Pozycjonowanie strony.

CZASOŻERNOŚĆ PROJEKTU: Około 15 minut dziennie. Od marca 2023 roku będzie to około 10 minut dziennie.

5. BLOG O ZARABIANIU PrzemyslaneZarabianie.pl

Przemyślane Zarabianie

O PROJEKCIE: Blog na którym będę pisał o zarabianiu, oszczędzaniu i inwestowaniu. Automatycznie podliczy przychody i koszty danego projektu. Taka odskocznia od świata marketingu. Tutaj 2023 rok będzie czasożerny, bo czeka mnie sporo pisania, żeby rozkręcić ruch na blogu. Projekt zostanie odpalony 1 stycznia 2023 roku.

MOJE ZADANIA: Strategia biznesowa/marketingowa projektu. Pisanie treści. Pozycjonowanie strony. Ogarnianie mediów społecznościowych.

CZASOŻERNOŚĆ PROJEKTU: Około 120 minut dziennie.

6. SKLEP INTERNETOWY DLAKOCIARZY.PL

dla kociarzy

O PROJEKCIE: Kocur Marketingu bez sklepu dla kociarzy? Prędzej czy później musiało do tego dojść 🙂 . Sklep z asortymentem ”z wyższej półki” + wdrożę tutaj na igłę proces zakupowy. Projekt zostanie odpalony 17 lutego 2023 roku, czyli w Światowy Dzień Kota. Na ten moment jest tylko logo. Resztę przygotowuje zespół RIKONA już z moim minimalnym udziałem.

MOJE ZADANIA: Strategia biznesowa/marketingowa. Kampanie Google Ads i Facebook Ads. Pozycjonowanie sklepu.

CZASOŻERNOŚĆ PROJEKTU: Około 20 minut dziennie do końca 2023 roku. W 2024 roku będzie to 10-15 minut dziennie.

7. ZAKŁAD POGRZEBOWY POGRZEBYWARSZAWA.PL

O PROJEKCIE: Projekt robiony pod wynajem/sprzedaż dla klienta. Kilka możliwości generowania dochodu, ale podstawą jest rozliczanie za leady lub ustalony % od pozyskanego klienta. Na ten moment wszystko w fazie przygotowania.

MOJE ZADANIA: Strategia biznesowa/marketingowa projektu. Pozycjonowanie. Ogarnę tutaj też reklamy Google Ads.

CZASOŻERNOŚĆ PROJEKTU: Około 4 minut dziennie.

7 projektów biznesowych zajmuje tylko ok. 4 godzin dziennie czasu pracy

Gdybym dalej był przedsiębiorcą działającym w trybie ”człowieka-ośmiornicy”, to w życiu bym nie odpalił tylu własnych projektów i nie dałbym rady obsługiwać takiej liczby klientów na usługi marketingowe. Nawet jakby doba trwała 100 godzin, nie musiałbym spać i miałbym dodatkowe dwie pary rąk, to byłoby niemożliwe do ogarnięcia.

Odpalić projekt biznesowy w dzisiejszych czasach to nic trudnego. Wyzwaniem jest rozkręcenie projektu do poziomu generującego dochody na zadowalającym poziomie.

Życzę Ci jak najszybszego rozkręcenia biznesu do poziomu, w którym stwierdzisz: ”Dalej nie dam rady w pojedynkę! Robienie A, B i C zajmuje za dużo czasu, wku***a mnie i nie jest opłacalne. Stać mnie już na ludzi, którzy to ogarną za mnie, a ja skupię się na tym co sprawia mi frajdę i przynosi najwięcej pieniędzy do firmy.”

Zobaczysz jak Twój biznes zacznie się szybciej rozpędzać i ostatecznie wyjdzie to finansowo dużo lepiej. Wiem to z własnego doświadczenia mordko 🙂 .

Jeżeli artykuł Ci się podobał, to będzie mi bardzo miło jeśli go udostępnisz. Dziękuję :-)

author-avatar
Kocur Marketingu Michał Lembicz
Od 2011 roku zgłębiam fascynujący świat marketingu. Zdobytą wiedzę wykorzystuję do promowania własnych projektów biznesowych i świadczenia usług marketingowych dla klientów.
test:

Głodny marketingowej wiedzy?

Zapisz się na NEWSLETTER

Chcesz mieć silną markę? Więcej i lepiej sprzedawać? Wiedzieć jak budować trwałe relacje z klientami? No to malinowo, bo właśnie tego uczy mój newsletter. Zero spamu. Same konkrety. Wchodzisz w to?



    Strategie cenowe czyli jak mądrze ustalić cenę?

    Strategia cenowa jest jednym z podstawowych i najważniejszych elementów, wpływających na funkcjonowanie i rozwój firmy. Jaka powinna być cena produktu lub usługi, aby Twoja firma mogła generować wysoki zysk w perspektywie czasu? Cena ma gigantyczne znaczenie w procesie podejmowania decyzji zakupowej. Według badania przeprowadzonego przez Centrum Badań i Analiz Rynku w październiku 2021 roku, dla […]

    Czytaj artykuł
    Strategia zerowej ceny - Jak mądrze ją stosować?

    Przeglądając Facebooka czy wyniki wyszukiwarki Google, można odnieść wrażenie, że trzeba być idiotą żeby płacić za cokolwiek! Strona internetowa? Za darmo! Audyt SEO? Za darmo! Pozycjonowanie? Za darmo! Nic tylko brać i cieszyć się, że wszyscy mają takie dobre serca 😉 . Moim zdaniem w biznesie nie ma nic naprawdę za darmo. Usługa lub produkt […]

    Czytaj artykuł
    Pieprzyć marketing skoro sprzedaż i tak rośnie jak szalona!

    Wielu przedsiębiorców ma w dupie marketing, skoro i bez reklamy konto firmowe robi się tłuściutkie. W sumie jest to logiczne podejście. Po co wydawać pieniądze na zwiększenie sprzedaży, skoro sprzedaż fajnie się kręci i nie narzekasz na brak pieniędzy? Pisząc ten artykuł mam rekordową ilość stałych klientów, a świadczę usługi marketingowe od ponad dziesięciu lat. […]

    Czytaj artykuł

    Zobacz także

    10 sposobów na rozbujanie sprzedaży poprzez FB

    Facebook świetnie się nadaje do budowania wizerunku marki i rozkręcania sprzedaży swoich usług lub produktów. Jak prowadzić profil firmy na Facebooku, żeby rozbujać sprzedaż do samego nieba? Oto lista 10 sposobów, które pomogą Ci rozbujać sprzedaż na Facebooku. Nim do tego przejdziemy, to zajebiście ważna informacja na wstępie: FACEBOOK NIE POWINIEN BYĆ PODSTAWOWYM NARZĘDZIEM BUDOWANIA […]

    Czytaj artykuł
    Linkowanie wewnętrzne - mini case study

    Poprawnie wdrażane linkowanie wewnętrzne jest niezwykle istotnym elementem pod kątem SEO. W tym mini case study, pokażę Ci jakiego kopa daje takie linkowanie wewnętrzne 🙂 . To będzie mini case study i wdrożenie tego “bajeru”nie zajęło mi dwie minuty (zacząłem o 15:05 i o 15:07 było już ogarnięte). Co takiego zrobiłem? Dodałem po prostu link […]

    Czytaj artykuł
    Czy Twój biznes przetrwa kryzys w 2023 roku?

    Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że 2023 rok będzie ogromnym wyzwaniem dla wielu przedsiębiorców. Już teraz jest Ci ciężko prowadzić biznes? To radzę zaopatrzyć się w zapas papieru toaletowego, bo zwieracze mogą nie wytrzymać. Jakie są fakty? Mamy zajebiście wysoką inflację, gigantyczne podwyżki stóp procentowych i ABSOLUTNIE ŻADNEJ PERSPEKTYWY na uniknięcie nadchodzącego kryzysu. […]

    Czytaj artykuł

    FORMULARZ KONTAKTU

    Wypełnij formularz. Następnego dnia roboczego dam Ci konkretną odpowiedź. Do usłyszenia - Kocur Marketingu.




      Case Study Live pozycjonowanie Warszawa
      Skuteczny marketing Lembicz.pl

      Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.

      Polityka prywatności

      Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone