Lembicz-logo

Artykuły

Jak ustalać grupy odbiorców reklam na Facebooku

Grupy odbiorców pozwalają dokładniej określić odbiorców naszych reklam, dzięki czemu szansa na osiągnięcie celu rośnie przy jednoznacznym obniżeniu kampanii reklamowej. Tylko o co w tym wszystkim chodzi? Nie lepiej uderzać z reklamą Facebooka szerzej i dotrzeć do większej ilości osób? Co takiego dają nam te grupy odbiorców reklam na Facebooku, że warto na nie poświęcić […]

Czytaj artykuł
Czy masz na stronie internetowej system rezerwacji online?

System rezerwacji online to w wielu branżach usługowych udogodnienie dla klientów, a dla firmy oszczędność czasu. Jeżeli do tej pory nie masz takiego systemu rezerwacji lub obecny nie do końca spełnia Twoje oczekiwania, to koniecznie zapoznaj się z tym artykułem. W tym artykule skoncentruję się na jednym systemie rezerwacji online z którym się zapoznałem. Nie […]

Czytaj artykuł
Tytuł strony internetowej pod SEO i użytkownika

Tytuł strony internetowej to bardzo ważna informacja nie tylko dla robotów wyszukiwarki Google. Użytkownicy zwracają uwagę na tytuły w wynikach wyszukiwania, więc musi być on również dla nich atrakcyjny. Dlatego warto utworzyć tytuł porządnie i w pełni wykorzystać jego możliwości. Standardowo posłużę się praktycznym przykładem, czyli tytułem bloga który brzmi blog o marketingu internetowym i […]

Czytaj artykuł
Recenzja Senuto – Narzędzie do analizy słów kluczowych

Senuto to genialne narzędzie wykorzystywane przeze mnie głównie do analizy słów kluczowych, ale jego funkcjonalność i możliwości są znacznie większe. Wszystkiego dowiesz się z recenzji, a z Senuto korzystam już kilka ładnych lat więc co nieco mogę rozjaśnić. Artykuł będzie dość długi, ale w skrócie się nie da ukazać wszystkich możliwości Senuto. Jest to również […]

Czytaj artykuł
Pozycja strony w Google - Jak sprawdzić?

Im wyższa pozycja strony na słowa kluczowe tym większy ruch z wyników organicznych - Logiczne. W jaki sposób można sprawdzać pozycje strony w Google? Które narzędzie się do tego najlepiej nadaje? Czy istnieje jakiś darmowy sposób na sprawdzanie pozycji? Przeważnie darmowe sposoby są dużo gorsze niż te płatne rozwiązania, ale w przypadku sprawdzania pozycji strony […]

Czytaj artykuł
Kiedy dawanie promocji na produkty i usługi ma sens

Kto nie uwielbia promocji? Potrafimy wstrzymywać się z upragnionym zakupem miesiącami w oczekiwaniu aż będzie dostępny 10% taniej albo dorzucą do zakupu jakiś gratis z którego niekoniecznie będziemy korzystać. Promocje potrafią napędzić ostro sprzedaż i niejedna firma się o tym przekonała wprowadzając na stałe różne akcje promocyjne do swojej strategii marketingowej. Doświadczenie biznesowe i życiowe […]

Czytaj artykuł
Agencja marketingowa Warszawa - Którą wybrać?

Agencji marketingowych jest coraz więcej. Od kilku miesięcy obserwuję prawdziwy wysyp firm świadczących usługi marketingowe czy ekspertów mających tyle wspólnego z marketingiem co ja z baletem. Dlatego postanowiłem napisać artykuł który pomoże Ci dokonać wyboru przy szukaniu agencji marketingowej z Warszawy. Piszę ten artykuł ponieważ na jednej z grup biznesowych ogłosiła się "agencja marketingowa" świadcząca […]

Czytaj artykuł
Klient rezygnuje? Zadaj dwa pytania które mogą zmienić jego zdanie

Jestem w trakcie słuchania genialnego audiobooka "Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie". Autor książki Frank Bettger żył w latach 1888-1981. Jest to obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy, a sprzedawcy powinni z nią kłaść się spać i regularnie do niej powracać. Na ten tytuł trafiłem zupełnie przypadkowo. Skończyłem słuchać audiobooka o inwestowaniu na giełdzie "Skuteczny […]

Czytaj artykuł
Który blog seo czyli blog o pozycjonowaniu jest najlepszy?

Na tym blogu znajdziesz informacje dotyczące pozycjonowania stron internetowych (wszystkie artykuły o tej tematyce znajdziesz tutaj), ale sam blog nie jest w 100% poświęcony tematyce pozycjonowania. Ja piszę o marketingu i sprzedaży, a więc jest to znacznie szerszy obszar. Jeśli interesuje Cię tylko blog o pozycjonowaniu to mogę polecić blogi które sam czytam i uważam […]

Czytaj artykuł
LEMBICZ.PL
Blog o marketingu internetowym i stacjonarnym. Założony w 2020 roku, a w branży marketingowej działam od 2011 roku. Mam nadzieję, że materiały opublikowane na blogu wciągną Cię w fascynujący świat marketingu.
Polityka prywatności
© 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram