facebook
logo-lembicz

Blog o marketingu

Nowa wersja bloga, ale do końca jeszcze daleka droga

Poprzednia wersja bloga nie miała większych zastrzeżeń pod kątem SEO, ale wizualnie/jakościowo była - delikatnie mówiąc - słaba. Mimo tego i tak pozyskiwała 2-5 klientów miesięcznie dzięki widoczności w wynikach organicznych Google. Co zostało zmienione i dlaczego? Czy to już koniec zmian? Zacznę może od końca, bo to nie koniec zmian tylko ich początek. To […]

Czytaj artykuł
Rebranding marki - Kiedy? Jak? Ile kosztuje?

Branding marki rzadko kiedy trwa wiecznie. Z powodu czynników zewnętrznych lub wewnętrznych, może okazać się konieczny rebranding marki. Sam jestem obecnie w trakcie kompletnego rebrandingu swojej agencji marketingowej i jest to zarówno czasochłonny jak i kosztowny proces. Gdy zakładałem działalność w 2011 roku, to na początku wykonywałem wyłącznie pozycjonowanie stron internetowych pod kątem wyszukiwarki Google. […]

Czytaj artykuł
Lejek sprzedażowy - Twoja dokładna ścieżka sprzedaży

Każda firma prędzej czy później zaczyna tworzyć - często nie zdając sobie z tego sprawy - lejki sprzedażowe. To ścieżka którą musi klient przebyć od pierwszego kontaktu z marką do finalnej sprzedaży. Lejek sprzedażowy może być bardziej lub mniej rozbudowany, ale oczekiwany efekt jest zawsze ten sam. Zwiększenie ilości sprzedaży produktu lub usługi. Przejdziemy krok […]

Czytaj artykuł
Kanibalizacja słów kluczowych powodem spadków w Google

Czym jest kanibalizacja słów kluczowych? Jak ją wykryć? Jak sobie z nią radzić? Ogromna liczba stron internetowych ma prędzej czy później problem z kanibalizacją. Blog na którym właśnie czytasz ten artykuł nie jest wyjątkiem. Pokażę Ci na "żywym" przykładzie w jaki sposób można szybko poradzić sobie z kanibalizacją słów kluczowych. Kanibalizacja słów kluczowych ma miejsce […]

Czytaj artykuł
Profesjonalny copywriting - Wyższy poziom pisania tekstów

Łatwo rozpoznać tekst, który został bardzo dobrze utworzony. Zresztą każdy dobry copywriter wie, że dużo czasu pochłania pisanie tekstów na wysokim poziomie. Jak wygląda profesjonalny copywriting? Ile kosztuje? Ile czasu trwa pisanie tekstów na wysokim poziomie? No i - najważniejsze - jak się nauczyć tworzyć teksty wysokiej jakości? Napisanie tekstu do tego momentu zajęło mi […]

Czytaj artykuł
Recenzja Callback24 - Narzędzie do połączeń ze strony www

Callback24 to narzędzie które ułatwia klientom kontakt telefoniczny ze strony internetowej, a firmie dostarcza mnóstwo istotnych danych dla marketingu i obsługi klienta. Czy Callback24 wpływa na wzrost połączeń? Jakie dane otrzymujemy o połączeniach? Zapraszam do zapoznania się z recenzją narzędzia z którego sam korzystam. Callback24 wdrożyłem u siebie 6 maja 2021 roku. Nie minął jeszcze […]

Czytaj artykuł
Skuteczna reklama produktu w 3 krokach

Masz genialny produkt, ale nie potrafisz go sprzedać? Jak większość przedsiębiorców zaczynasz zmniejszać cenę, a i tak nie ma chętnych? Z zazdrością patrzysz na konkurencję, która oferuje ten sam lub podobny produkt znacznie drożej i ma wysoką sprzedaż? Powoli dociera do Ciebie, że bez skutecznej reklamy sprzedaż nie ruszy z miejsca. Tylko jak taka reklama […]

Czytaj artykuł
UWAŻAJ na telefony od agencji marketingowych

We wtorek 4 maja, odbyłem ciekawą rozmowę z agencją marketingową. Regularnie co jakiś czas dzwoni do mnie jakiś "ekspert" od marketingu, który chce mi "pomóc" (najczęściej jest to handlowiec, który wie tyle o marketingu co ja o balecie). Jak wyglądała rozmowa trwająca 12 minut? Co takiego mi zaoferowano, że ciśnienie niebezpiecznie mi się podniosło? Jechałem […]

Czytaj artykuł
Cele marketingowe - Dlaczego trzeba znać cel marketingowy?

Każde działanie marketingowe ma ostatecznie jeden cel. Bezpośrednie lub pośrednie zwiększenie sprzedaży. Zawsze powinno się dokładnie określić cel marketingowy. Bez tego nie wiadomo, czy marketing przynosi dobre rezultaty. Pokażę Ci, w jaki sposób ja określam cel marketingowy i podejmuję działania, w zależności od otrzymanych wyników. Zawsze określam w strategii marketingowej realne do osiągnięcia cele. Dobrze […]

Czytaj artykuł

Chcesz współpracować?

Wypełnij formularz, a ja już Ci polewam za naszą ewentualną współpracę.



    kontakt-w-sprawie-marketingu
    logo-lembicz

    Nazywam się Michał Lembicz i prowadzę bloga o skutecznym marketingu. Mam nadzieję, że uda Ci się u mnie znaleźć odpowiedzi na pytania związane z budowaniem silnej marki, pozyskiwaniem klientów i budowaniem trwałych relacji biznesowych.

    Polityka prywatności

    Lembicz.pl 2021 - wszelkie prawa zastrzeżone

    Skontaktuj się

    Masz pytanie dotyczące marketingu? Nie krępuj się i namierzaj mnie. Postaram się pomóc najlepiej jak będę mógł.

    Kontakt+48 531 815 377