Blog o marketingu

Zapraszam Cię do fascynującego świata marketingu, który pozwoli Ci zbudować silną markę, dotrzeć do SUPER KLIENTÓW i poprawić wyniki sprzedaży. Baw się dobrze :-)

Kiedy pozycjonowanie strony będzie złą inwestycją?

Fajnie być widocznym w wyszukiwarce Google na wartościowe biznesowo i wizerunkowo słowa kluczowe. No ale za "fajnie" nie zapłacisz rachunków. Skąd wiedzieć czy pozycjonowanie strony będzie Dla Ciebie dobrą inwestycją? Z tego artykułu dowiesz się, kiedy nie opłaca się sięgać po pozycjonowanie lub trzeba dostosować swoje oczekiwania względem budżetu. Pokażę Ci na co uważać podczas […]

Czytaj więcej
Pieprzyć marketing skoro sprzedaż i tak rośnie jak szalona!

Wielu przedsiębiorców ma w dupie marketing, skoro i bez reklamy konto firmowe robi się tłuściutkie. W sumie jest to logiczne podejście. Po co wydawać pieniądze na zwiększenie sprzedaży, skoro sprzedaż fajnie się kręci i nie narzekasz na brak pieniędzy? Pisząc ten artykuł mam rekordową ilość stałych klientów, a świadczę usługi marketingowe od ponad dziesięciu lat. […]

Czytaj więcej
Grupa na Facebooku - Twoje sekretne miejsce sprzedaży

Większość firm prowadzi sprzedaż poprzez stronę na Facebooku czyli tzw. fanpage. Mało która firma zakłada natomiast grupę, która potrafi zdziałać cuda jeśli chodzi o zwiększenie jakości i ilości sprzedaży. Fanpage dla większości firm to źródło kontaktu dla obecnych jak i przyszłych klientów. Tyle, że pomiędzy obecnymi klientami a nowymi jest ogromna różnica. 6-7 krotnie tańsze […]

Czytaj więcej
Jaki sukces sprzedajesz swoim klientom?

Nim Morfeusz (grecki bóg snu i uosobienie marzeń sennych) weźmie mnie w swoje objęcie, uciekam myślami do swojego świata marzeń. Tam mogę być kim chcę i mieć co chcę. Tam właśnie realizuje się mój sukces, do którego zmierzam w realnym świecie. Wszyscy pragną sukcesu. Twoi klienci też. Wiesz jak to wykorzystać? Zacznijmy od tego, że […]

Czytaj więcej
Prawdziwa historia trzeciego zmartwychwstania mojego biznesu

Kończy się 2021 rok. Za chwilę minie jedenaście lat od kiedy uprawiam wyjątkowo ekstremalny w Polsce sport. JESTEM PRZEDSIĘBIORCĄ. Przez ten czas moja firma przeszła przez trzy zmartwychwstania po trzech drastycznych spadkach sprzedaży. Zawsze dupsko ratował mi marketing. Myślisz, że to było dawno temu i już o tym zapomniałem? W listopadzie 2020 roku miałem o […]

Czytaj więcej
Pozycjonowanie lokalne firmy - jak? Ile kosztuje?

Pozycjonowanie lokalne polega na poprawie widoczności strony w Google na słowa kluczowe względem określonego obszaru (ulica, dzielnica lub miejscowość). SEO lokalne pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów szukających względem danej - bardzo często dokładnej - lokalizacji. Są firmy które nie potrzebują widoczności na całą Polskę. Do generowania sprzedaży wystarczy widoczność strony internetowej w lokalnych wynikach wyszukiwania. […]

Czytaj więcej
Franczyza wzmacnia czy osłabia siłę marki?

"Franczyza to najskuteczniejszy pomysł marketingowy w historii". Tak powiedział kiedyś John Naisbitt, autor wielu publikacji w tym między innymi "Megatrends", która przez dwa lata była na liście bestsellerów "New York Timesa". Czy franczyza to naprawdę taki dynamit dla siły marki? Wielu przedsiębiorców nie chce zarówno zamieniać swojego biznesu we franczyzę jak i działać we franczyzie. […]

Czytaj więcej
Recenzja Brand24 - narzędzie do monitoringu marki

Cholernie ciężko zbudować autorytet i rozpoznawalność marki. Znacznie szybciej i łatwiej jest taki wizerunek zrujnować. Konkurencja oczernia Twoją markę? Niezadowolony klient wylewający frustrację w internecie gdzie tylko się da? Można i trzeba na to szybko reagować. Jest wiele narzędzi służących do monitoringu marki. O darmowym sposobie na taki monitoring pisałem w artykule Siła marki rośnie […]

Czytaj więcej
Strona internetowa za darmo - czy to w ogóle możliwe?

Zastanawiasz się jakim cudem strona internetowa, która powstaje za darmo może cokolwiek kosztować? Przecież miało być za darmo? Otóż smutna rzeczywistość w świecie stron internetowych jest przeważnie taka, że im coś tańsze na wejściu tym droższe na wyjściu. Do napisania tego - zdawałoby się oczywistego - artykułu, przekonała mnie liczba osób wpisująca miesięcznie do wyszukiwarki […]

Czytaj więcej

Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.

Polityka prywatności

Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone

crossmenuchevron-downarrow-left