logo-lembicz

Recenzja książki Zakamarki marki

Książka „Zakamarki marki” została przeze mnie zjedzona praktycznie od razu po książce „Grywalizacja”, ale musiałem sobie wszystko poukładać w głowie. Ochłonąłem i mogę na spokojnie napisać recenzję, z której się dowiesz czy warto zainwestować w zakup tej książki.

„Zakamarki marki” nie jest tłuściutką książką. Raptem 211 stron, a więc spokojnie można w jeden dzień ją wciągnąć. Paweł Tkaczyk (autor książki) definitywnie nie lubi się rozpisywać, bo „Grywalizacja” miała 153 strony, więc i tak było więcej czytania 🙂 .

Dla mnie grubość książki nie ma znaczenia. Liczy się jej zawartość. O czym dokładnie jest książka „Zakamarki marki”? Czy warto ją przeczytać? Dla kogo jest to pozycja obowiązkowa? Tego wszystkiego dowiesz się właśnie z mojej recenzji mordko.

O czym jest książka „Zakamarki marki” ?

Książka jest o budowaniu marki od A do Z. Pokazuje jak można wyróżnić się wśród konkurencji, na co trzeba kłaść nacisk, jak powinna wyglądać komunikacja marki, itd. Genialnie łatwo się czyta. Mnóstwo przykładów zastosowania działań.

Z książki „Zakamarki marki” dowiesz się czym jest strategia księżyca, jak projektować doświadczenia, czym jest test Sinatry i wiele innych ciekawych rzeczy.

Książka składa się z 6 rozdziałów, które przeprowadzają stopniowo przez proces budowania wizerunku marki:

  • Rozdział pierwszy: Silna marka
  • Rozdział drugi: Strategia komunikacji marki
  • Rozdział trzeci: Identyfikacja wizualna
  • Rozdział czwarty: Relacja klient-marka
  • Rozdział piąty: Nowy marketing
  • Rozdział szósty: Case study

Mi osobiście najbardziej podobał się ostatni rozdział. Same przykłady działań przekładających się na wizerunek marki firmy. Takie potwierdzenie, że opłaca się kłaść nacisk na to wszystko, czego dowiadujemy się z książki „Zakamarki marki”.

Dla kogo jest książka „Zakamarki marki” ?

Planujesz otworzyć swój biznes? Prowadzisz firmę, ale nie możesz przebić się przez konkurencję? Książka „Zakamarki marki” jest dla Ciebie obowiązkową lekturą. Po przeczytaniu nie zdziwię się jak powiesz „O ku**wa! To właśnie tak powinno wyglądać” 🙂 .

Nie jest to co prawda książka wyczerpująca maksymalnie temat budowania wizerunku marki, ale daje solidne fundamenty do ogarnięcia tego procesu. Jeżeli nie wiesz jak wyróżnić się wśród konkurencji, to książka „Zakamarki marki” Ci się przyda.

Ocena książki „Zakamarki marki”: 7+/10

Gdyby to była pierwsza książka o budowani wizerunku marki jaką bym przeczytał, to dałbym 9/10. Tutaj sprawdzisz gdzie możesz kupić nową książkę najtaniej. Czytanie książki „Zakamarki marki” sprawiło mi sporo frajdy i był to produktywnie spędzony czas.

author-avatar
Kocur Marketingu Michał Lembicz
Od 2011 roku zgłębiam fascynujący świat marketingu. Zdobytą wiedzę wykorzystuję do promowania własnych projektów biznesowych i świadczenia usług marketingowych dla klientów.
test:

Głodny marketingowej wiedzy?

Zapisz się na NEWSLETTER

Chcesz mieć silną markę? Więcej i lepiej sprzedawać? Wiedzieć jak budować trwałe relacje z klientami? No to malinowo, bo właśnie tego uczy mój newsletter. Zero spamu. Same konkrety. Wchodzisz w to?



    Yggdrasil - Recenzja portalu dla przedsiębiorców

    Co się dokładnie kryje pod tajemniczą nazwą Yggdrasil? Ile kosztuje dostęp do portalu Yggdrasil i czy warto w niego zainwestować? Wszystkiego dowiesz się z poniższej recenzji. Smacznego 🙂 Ta ciekawa nazwa, oznacza z mitologii nordyckiej drzewo łączące trzy światy: Midgard (ludzie), Asgard (bogowie) i Helheim (umarli). To również nazwa portalu dla przedsiębiorców, w którym jestem […]

    Czytaj artykuł
    CONTADU - Recenzja narzędzia do pisania tekstów SEO

    CONTADU to narzędzie do planowania, zarządzania i optymalizacji treści pod kątem danych słów kluczowych w wyszukiwarce Google. Jak to działa? Czy warto zainwestować w to narzędzie? Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania jest seo copywriting, czyli umiejętność tworzenia tekstów pod SEO. Trzeba się mocno napocić, żeby stworzyć wartościowy pod użytkownika i słowa kluczowe content. Analiza istotnych […]

    Czytaj artykuł
    Budowa listy mailingowej i sprzedaż kursu - recenzja kursu Patryka Łopota

    Pełna nazwa kursu brzmi "28 porad - Budowa listy mailingowej i sprzedaż kursu krok po kroku". Co czeka na Ciebie w tym kursie? Czy warto z niego skorzystać? Zapraszam do zapoznania się z recenzją. Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą wiedzieć jak krok po kroku ogarnąć cały proces sprzedaży własnego kursu. Ogromne gratki dla […]

    Czytaj artykuł

    Zobacz także

    Czy Twój biznes przetrwa kryzys w 2023 roku?

    Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że 2023 rok będzie ogromnym wyzwaniem dla wielu przedsiębiorców. Już teraz jest Ci ciężko prowadzić biznes? To radzę zaopatrzyć się w zapas papieru toaletowego, bo zwieracze mogą nie wytrzymać. Jakie są fakty? Mamy zajebiście wysoką inflację, gigantyczne podwyżki stóp procentowych i ABSOLUTNIE ŻADNEJ PERSPEKTYWY na uniknięcie nadchodzącego kryzysu. […]

    Czytaj artykuł
    Depozycjonowanie - co to jest? Kiedy warto skorzystać?

    Depozycjonowanie to działania wpływające na obniżenie widoczności strony pod określone słowo lub słowa kluczowe. Można powiedzieć, że to takie przeciwieństwo pozycjonowania, po które sięga się w konkretnych i mało przyjemnych sytuacjach. Jaki sens ma w ogóle depozycjonowanie strony? Płacić za obniżanie pozycji strony w wynikach wyszukiwania? Przecież to jest bez sensu! Takie negative SEO okazuje […]

    Czytaj artykuł
    Software House - Czym się zajmuje i jakie problemy rozwiązuje?

    Jaka jest różnica pomiędzy software house, a agencją interaktywną? Czym zajmuje się software house? Jaką firmę mogę polecić, jeśli chodzi o spełnienie założeń tzw. domu programowania? Zacznijmy od tego, że określenie ”software house”, dla wielu osób oznacza to samo co ”agencja interaktywna” czy ”agencja reklamowa”. Tak jak dla mnie określenie ”stomatolog” i ”dentysta”, oznacza dokładnie […]

    Czytaj artykuł

    FORMULARZ KONTAKTU

    Wypełnij formularz. Następnego dnia roboczego dam Ci konkretną odpowiedź. Do usłyszenia - Kocur Marketingu.




      Case Study Live pozycjonowanie Warszawa
      Skuteczny marketing Lembicz.pl

      Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.

      Polityka prywatności

      Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone