Książka „Zakamarki marki” została przeze mnie zjedzona praktycznie od razu po książce „Grywalizacja”, ale musiałem sobie wszystko poukładać w głowie. Ochłonąłem i mogę na spokojnie napisać recenzję, z której się dowiesz czy warto zainwestować w zakup tej książki.
„Zakamarki marki” nie jest tłuściutką książką. Raptem 211 stron, a więc spokojnie można w jeden dzień ją wciągnąć. Paweł Tkaczyk (autor książki) definitywnie nie lubi się rozpisywać, bo „Grywalizacja” miała 153 strony, więc i tak było więcej czytania 🙂 .
Dla mnie grubość książki nie ma znaczenia. Liczy się jej zawartość. O czym dokładnie jest książka „Zakamarki marki”? Czy warto ją przeczytać? Dla kogo jest to pozycja obowiązkowa? Tego wszystkiego dowiesz się właśnie z mojej recenzji mordko.
Książka jest o budowaniu marki od A do Z. Pokazuje jak można wyróżnić się wśród konkurencji, na co trzeba kłaść nacisk, jak powinna wyglądać komunikacja marki, itd. Genialnie łatwo się czyta. Mnóstwo przykładów zastosowania działań.
Z książki „Zakamarki marki” dowiesz się czym jest strategia księżyca, jak projektować doświadczenia, czym jest test Sinatry i wiele innych ciekawych rzeczy.
Książka składa się z 6 rozdziałów, które przeprowadzają stopniowo przez proces budowania wizerunku marki:
Mi osobiście najbardziej podobał się ostatni rozdział. Same przykłady działań przekładających się na wizerunek marki firmy. Takie potwierdzenie, że opłaca się kłaść nacisk na to wszystko, czego dowiadujemy się z książki „Zakamarki marki”.
Planujesz otworzyć swój biznes? Prowadzisz firmę, ale nie możesz przebić się przez konkurencję? Książka „Zakamarki marki” jest dla Ciebie obowiązkową lekturą. Po przeczytaniu nie zdziwię się jak powiesz „O ku**wa! To właśnie tak powinno wyglądać” 🙂 .
Nie jest to co prawda książka wyczerpująca maksymalnie temat budowania wizerunku marki, ale daje solidne fundamenty do ogarnięcia tego procesu. Jeżeli nie wiesz jak wyróżnić się wśród konkurencji, to książka „Zakamarki marki” Ci się przyda.
Gdyby to była pierwsza książka o budowani wizerunku marki jaką bym przeczytał, to dałbym 9/10. Tutaj sprawdzisz gdzie możesz kupić nową książkę najtaniej. Czytanie książki „Zakamarki marki” sprawiło mi sporo frajdy i był to produktywnie spędzony czas.
Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.
Polityka prywatnościLembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone