CONTADU to narzędzie do planowania, zarządzania i optymalizacji treści pod kątem danych słów kluczowych w wyszukiwarce Google.Jak to działa? Czy warto zainwestować w to narzędzie?
Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania jest seo copywriting, czyli umiejętność tworzenia tekstów pod SEO. Trzeba się mocno napocić, żeby stworzyć wartościowy pod użytkownika i słowa kluczowe content.
Analiza istotnych elementów treści pod kątem SEO jest piekielnie czasochłonne. CONTADU jest narzędziem, które pozwala szybko zoptymalizować każdy nagłówek i akapit pod kątem określonego przez nas słowa kluczowego. Jak to działa?
Tworzenie treści SEO w CONTADU?
Fraza (słowo kluczowe) pod który tworzę ten tekst, to "jak pisać teksty SEO". Takie analizy tworzy się w sekcji "Content writer". Wykonanie analizy pod kątem danego słowa kluczowego trwa mniej niż minuta.
Po wejściu w dane słowo kluczowe otrzymujesz wszystkie istotne informacje:
Jaka powinna być długość tekstu.
Jak powinien być zbudowany nagłówek H1 i H2.
Jaki wyrazy mają być użyte w treści wraz z ilością powtórzeń.
Jakie powinny być meta title i meta description.
W trybie live możesz sprawdzić jak wygląda tekst SEO względem sugestii CONTADU. U mnie na ten moment tak się to prezentuje:
Jeżeli będzie mi ciężko szło z pisaniem, zawsze mogę skorzystać z pomysłów CONTADU na treść. W tym konkretnym przypadku daje 163 sugestie pytań. Kilka przykładów poniżej:
W skrócie: Dzięki temu narzędziu wiesz wszystko o treści, aby Twoja witryna zyskała widoczność na konkretne słowo kluczowe w naturalnych wynikach wyszukiwarki Google. Tak solidnie utworzone treści mają ogromny wpływ na pozycjonowanie stron.
Dla tej funkcjonalności warto korzystać z CONTADU, a to zaledwie ułamek możliwości tego narzędzia. Codziennie korzystam z tej funkcjonalności, która pozwala mi i mojemu zespołowi oszczędzić ogromną ilość czasu.
To copywriter będzie pisać artykuł, a nie Ty? Do danego tekstu czy całego projektu możesz przypisać dostęp dla innego użytkownika. Genialne rozwiązanie, żeby sprawdzić, czy utworzony tekst jest naprawdę dobrze ogarnięty pod kątem SEO.
Nie tylko teksty SEO, ale ogarnięcie całej strategii treści
Nie wiesz które słowa kluczowe warto brać pod uwagę? O czym jeszcze można napisać, żeby generować wartościowy ruch? w CONTANDU ogarniesz szybko całą strategię treści na podstawie danych słów kluczowych.
Zobacz jak to wygląda na podstawie tematów: jak pisać teksty seo, seo opisy, teksty SEO.
Otrzymuję mnóstwo sugestii dotyczących słów kluczowych nawiązujących bliżej/dalej do moich propozycji. Po kliknięciu w sugestię "copywriting seo" otrzymam szczegółowe dane:
Dzięki CONTADU możesz znaleźć tematy na ogromną ilość artykułów na swojej stronie internetowej lub po prostu wykorzystać w 100% potencjał danego słowa kluczowego. Pomyśl jaka to oszczędność czasu i możliwość dotarcia do większej ilości klientów.
Bym opisał wszystkie możliwości tego narzędzia jeśli chodzi o treść, artykuł wyszedłby długości książki. Wszystkie informacje znajdziesz na stronie https://contadu.com.
Ile kosztuje narzędzie Contadu?
W dniu pisania tej recenzji (25.04.2022) jest bezpłatny dostęp na 30 dni. Mnóstwo treści można w tym czasie ogarnąć, więc zalecam skorzystać. Zawsze to jeden miesiąc totalnie za darmo 🙂 . Sama cena narzędzia nie jest wygórowana, zwłaszcza przy płatności z góry za rok, bo wtedy cena spada o 20%
Ja korzystam z pakietu Agency, żeby mieć porządek w domenach/projektach i tworzymy bardzo dużo treści miesięcznie. Szczerze to nie wyobrażam sobie pisania tekstów pod kątem SEO bez użycia tego narzędzia, bo schodziłoby się wielokrotnie dłużej.
NA SAM KONIEC: Nie jest to artykuł sponsorowany (jak zresztą wszystkie recenzje na moim blogu). Korzystam z tego narzędzia i dlatego polecam. Wypróbuj to szybko zobaczysz, że pisanie pod kątem SEO nie jest tak skomplikowane jak mogłoby się wydawać. Moim zdaniem warto w nie zainwestować.
Od 2011 roku zgłębiam fascynujący świat marketingu. Zdobytą wiedzę wykorzystuję do promowania własnych projektów biznesowych i świadczenia usług marketingowych dla klientów.
Jak wygląda droga od szeregowego pracownika do dyrektora w ogromnej korporacji? Jakie wyzwania należy pokonać po drodze? Jak należy traktować pracowników i partnerów biznesowych? Przyjrzyjmy się historii Boba Igera -...
Co się dokładnie kryje pod tajemniczą nazwą Yggdrasil? Ile kosztuje dostęp do portalu Yggdrasil i czy warto w niego zainwestować? Wszystkiego dowiesz się z poniższej recenzji. Smacznego 🙂 Ta ciekawa...
Książka „Zakamarki marki” została przeze mnie zjedzona praktycznie od razu po książce „Grywalizacja”, ale musiałem sobie wszystko poukładać w głowie. Ochłonąłem i mogę na spokojnie napisać recenzję, z której się...
Nie ma powszechnie przyjętej nazwy dla tej strategii biznesowo-marketingowej, więc ochrzciłem ją nazwą PLUS MINUS ZERO. Zapewne nikt nie wpadł na to, bo z biznesowego i marketingowego punktu widzenia, taka...
Dlaczego niektóre marki osiągają spektakularny sukces, a inne z podobnymi produktami i usługami ledwie wychodzą na plus lub bankrutują? Jednym z kluczowych czynników jest unikalna propozycja wartości (Unique Proposition Value...
Jak pozycjonować sklep internetowy własnymi siłami? Co możesz zrobić, żeby poprawić widoczność sklepu internetowego w Google, przy niewielkim lub zerowym budżecie? Łap gotową listę do wdrożenia - miłej zabawy. Stało...
Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.
Ciasteczka stron trzecich
Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.
Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.
Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!