logo-lembicz

Blog o marketingu

Blog firmowy - Czy to się opłaca?

Blog firmowy na stronie internetowej obecnie to standard, który często jest zaniedbywany. Mi pisanie sprawia bardzo dużo frajdy, zwłaszcza o biznesie i marketingu, którymi się interesuję. Prowadzenie bloga firmowego nie ma przeważnie bezpośredniego przełożenia na zyski, ale pośredni wpływ może mieć ogromny pod warunkiem że robisz to dobrze. Ten blog o marketingu składa się w […]

Czytaj artykuł
Darmowe pozycjonowanie stron - okazja czy pułapka?

Często można trafić w internecie na usługę darmowego pozycjonowania stron internetowych. Życie nauczyło mnie tego, że jeżeli "cokolwiek jest za darmo", to przeważnie trzeba będzie za to dużo więcej zapłacić w przyszłości. Czy firmy oferujące pozycjonowanie za darmo to dla klientów SUPER OKAZJA? Może to zmyślna pułapka, za którą w przyszłości trzeba będzie słono zapłacić? […]

Czytaj artykuł
Linki dofollow i linki nofollow - Kiedy używać i jaką rolę odgrywają

Na pierwszy rzut oka nie widać różnicy pomiędzy linkami dofollow a nofollow. Można to zobaczyć dopiero w kodzie strony, a dla wyszukiwarki Google różnica jest ogromna. Na wszystkich swoich projektach stosuję zarówno linki nofollow jak i dofollow. Wszystko zależy od tego, czy chcę przekazać moc mojej strony dalej, co określa się jako link juice. Im […]

Czytaj artykuł
Jak nazwać firmę aby wpadało w ucho i miało sens biznesowy

Wymyślenie nazwy firmy jest banalnie proste. Problemem jest znalezienie naprawdę dobrej, zapadającej błyskawicznie w pamięci nazwy firmy, która spodoba się nie tylko Tobie, ale i Twoim Klientom. Nie bez powodu w końcu powstały firmy, które zajmują się zawodowo znajdywaniem atrakcyjnych nazw firm i na brak klientów - moim zdaniem - narzekać nie muszę. Chcesz mieć […]

Czytaj artykuł
Mocne linki SEO - Skąd wziąć i jak je rozpoznać

Czasy w których to ilość linków była ważniejsza niż ich jakość minęły dawno temu. Nie spodziewałbym powrotu do czasów, kiedy wystarczyło parę mocnych narzędzi połączonych z systemem wymiany linków żeby robić wysokie pozycje nawet na trudne słowa kluczowe. Teraz nie ilość jest ważna a jakość, i uważam to za zmianę na lepsze. Tylko znalezienie naprawdę […]

Czytaj artykuł
O co chodzi w pozycjonowaniu na długi ogon

Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo często lekceważone przez właścicieli stron internetowych. Chcą oni być wysoko na bardzo konkurencyjne słowa kluczowe, które mają ogromną ilość miesięcznych wyszukiwań. Czy słusznie? Lepsze są ogólne słowa kluczowe czy frazy długoogonowe (tzw. Lont Tail)? Ile kosztuje pozycjonowanie na długi ogon? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w poniższym […]

Czytaj artykuł
Czy istnieje skuteczna i tania reklama w internecie

Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie "wysoka skuteczność" i "niska cena" uruchamiają procesy myślowe odpowiedzialne za szukanie ukrytych pułapek. Skuteczność rzadko kiedy jest tania, choć oczywiście wyjątki się zdarzają. Fakt jest taki, że skuteczna reklama - bez względu na koszt - jest tania. Tylko która forma reklamy internetowej ma największy potencjał? Czy tania […]

Czytaj artykuł
23 rodzaje marketingu i który się sprawdzi najlepiej w Twojej firmie

Ostatecznym celem każdego marketingu jest osiągnięcie bezpośrednich lub pośrednich korzyści finansowych. Proste i logiczne. Jeżeli ktoś decyduje się na dane działania marketingowe, to oczekuje efektów w postaci większych zysków. Nie ważne czy ma to być pozycjonowanie, ulotki, marketing szeptany, mailing, spot reklamowy w TV, reklama na Facebooku czy kampania w Google ADS. Firma chce poprzez […]

Czytaj artykuł

FORMULARZ KONTAKTU

Wypełnij formularz. Następnego dnia roboczego dam Ci konkretną odpowiedź. Do usłyszenia - Kocur Marketingu.




    Case Study Live pozycjonowanie Warszawa
    Skuteczny marketing Lembicz.pl

    Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.

    Polityka prywatności

    Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone