Blog o marketingu

Zapraszam Cię do fascynującego świata marketingu, który pozwoli Ci zbudować silną markę, dotrzeć do SUPER KLIENTÓW i poprawić wyniki sprzedaży. Baw się dobrze :-)

Ile kosztuje strona internetowa?

Strona internetowa to wirtualna wizytówka firmy o nieograniczonym zasięgu. Jak sobie przypomnę, jak wyglądały strony internetowe 10 lat temu, a obecnie, to tak jak porównać film na kasecie VHS do rozdzielczości 4K - jeśli nie widzisz różnicy, to niestety najwyższa pora wybrać się do okulisty. Ze stronami internetowymi jest jak z samochodami. Nie da się […]

Czytaj więcej
Czy Klient ma zawsze rację? Jak z takim Klientem rozmawiać?

Od prawie ponad 10 lat świadczę usługi marketingowe. W tym czasie rozmawiałem i spotykałem się z wieloma klientami. Ogromna większość to wspaniali ludzie, z którymi współpracuję do dnia dzisiejszego. Niestety zdarzają się klienci, którzy zupełnie nie mają pojęcia o marketingu, ale uważają, że mają rację i tyle. Ma być tak, jak oni mówią, bo inaczej […]

Czytaj więcej
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym

Właściciele sklepów stacjonarnych nie mają łatwego życia. Nie każdego stać na świetną lokalizację czy punkt w centrum handlowym, a nawet i to nie gwarantuje znakomitej sprzedaży. Z racji tego, że w latach 2021/2022 uruchamiam projekt biznesowy wymagający punktu stacjonarnego, chciałbym pokazać Ci, w jaki sposób zamierzam utrzymać wysoki poziom sprzedaży. Potrzebujesz pomocy w zwiększeniu sprzedaży […]

Czytaj więcej
Blog firmowy - Czy to się opłaca?

Blog firmowy na stronie internetowej jest obecnie standardem, który często jest zaniedbywany. Pisanie sprawia mi bardzo dużo frajdy, zwłaszcza na tematy biznesowe i marketingowe, którymi się interesuję. Prowadzenie bloga firmowego nie ma przeważnie bezpośredniego przełożenia na zyski, ale pośredni wpływ może mieć ogromne znaczenie, pod warunkiem, że robisz to dobrze. Mój blog o marketingu składa […]

Czytaj więcej
Darmowe pozycjonowanie stron - okazja czy pułapka?

Często można natrafić w internecie na usługę darmowego pozycjonowania stron internetowych. Życie nauczyło mnie, że jeżeli "coś jest za darmo", to przeważnie trzeba będzie za to dużo więcej zapłacić w przyszłości. Czy tak samo jest w przypadku darmowego pozycjonowania strony? Czy firmy oferujące pozycjonowanie za darmo to dla klientów świetna okazja? A może to zmyślna […]

Czytaj więcej
Linki dofollow i linki nofollow - Kiedy używać i jaką rolę odgrywają

Na pierwszy rzut oka nie widać różnicy między linkami dofollow a nofollow. Różnice te można zauważyć dopiero w kodzie strony, ale dla wyszukiwarki Google mają one ogromne znaczenie. We wszystkich swoich projektach stosuję linkowanie nofollow, jak i dofollow. Wszystko zależy od tego, czy chcę przekazać moc mojej strony dalej, co określa się jako link juice […]

Czytaj więcej
Jak nazwać firmę aby wpadało w ucho i miało sens biznesowy

Wymyślenie nazwy firmy jest banalnie proste. Problemem jest jednak znalezienie naprawdę dobrej, łatwo zapadającej w pamięć nazwy firmy, która spodoba się nie tylko Tobie, ale i Twoim klientom. Nie bez powodu przecież powstały firmy, które zawodowo zajmują się znajdowaniem atrakcyjnych nazw dla innych przedsiębiorstw i na brak klientów - moim zdaniem - nie muszą narzekać. […]

Czytaj więcej
Mocne linki SEO - Skąd wziąć i jak je rozpoznać

Czasy, w których ilość linków była ważniejsza niż ich jakość, dawno minęły. Nie spodziewałbym się powrotu do czasów, kiedy wystarczyło użyć kilku mocnych narzędzi, pozyskujących z automatu ogromne ilości linków zewnętrznych, żeby wbijać wysokie pozycje nawet na trudne słowa kluczowe. Teraz ważna jest jakość, nie ilość, co uważam za zmianę na lepsze. Jednak znalezienie naprawdę […]

Czytaj więcej
O co chodzi w pozycjonowaniu na długi ogon

Pozycjonowanie na długi ogon często bywa lekceważone przez właścicieli stron internetowych. Dążą oni do osiągnięcia wysokich pozycji dla bardzo konkurencyjnych słów kluczowych, które generują ogromną liczbę miesięcznych wyszukiwań. Czy jednak słusznie? Czy lepsze są ogólne słowa kluczowe, czy frazy długoogonowe (tzw. Long Tail)? Ile kosztuje pozycjonowanie na długi ogon? Na te oraz inne pytania odpowiemy […]

Czytaj więcej

Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.

Polityka prywatności

Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone

crossmenuchevron-downarrow-left