Blog o marketingu

Zapraszam Cię do fascynującego świata marketingu, który pozwoli Ci zbudować silną markę, dotrzeć do SUPER KLIENTÓW i poprawić wyniki sprzedaży. Baw się dobrze :-)

Czy masz na stronie internetowej system rezerwacji online?

System rezerwacji online to w wielu branżach usługowych udogodnienie dla klientów, a dla firmy oszczędność czasu. Jeżeli do tej pory nie masz takiego systemu rezerwacji lub obecny nie do końca spełnia Twoje oczekiwania, to koniecznie zapoznaj się z tym artykułem. W tym artykule skoncentruję się na jednym systemie rezerwacji online z którym się zapoznałem. Nie […]

Czytaj więcej
Tytuł strony internetowej pod SEO i użytkownika

Tytuł strony internetowej to bardzo ważna informacja nie tylko dla robotów wyszukiwarki Google. Użytkownicy zwracają uwagę na tytuły w wynikach wyszukiwania, więc musi być on również dla nich atrakcyjny. Dlatego warto utworzyć tytuł porządnie i w pełni wykorzystać jego możliwości. Standardowo posłużę się praktycznym przykładem, czyli tytułem bloga który brzmi blog o marketingu internetowym i […]

Czytaj więcej
Recenzja Senuto – Narzędzie do analizy słów kluczowych

Senuto to genialne narzędzie, którego głównie używam do analizy słów kluczowych, ale jego funkcjonalność i możliwości są znacznie większe. Wszystkiego dowiesz się z recenzji, a korzystam z Senuto już od kilku ładnych lat, więc trochę już liznąłem temat. Artykuł będzie dość długi, ale nie da się ukazać wszystkich możliwości Senuto w skrócie. Duża agencja marketingowa, […]

Czytaj więcej
Monitoring pozycji strony w Google - lista narzędzi

Narzędzi do monitorowania pozycji strony w wyszukiwarce Google jest mnóstwo. Od 2011 roku sporo z nich przetestowałem. Oto moim zdaniem najlepsze narzędzia do sprawdzania pozycji strony na słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania Google. Mógłbym stworzyć obszerną listę, tylko po co? Liczy się jakość, nie ilość, więc pokażę Ci najlepsze sposoby na sprawdzanie pozycji strony w […]

Czytaj więcej
Kiedy dawanie promocji na produkty i usługi ma sens

Kto nie uwielbia promocji? Potrafimy wstrzymać się z upragnionym zakupem miesiącami, aby kupić produkt czy usługę 10% taniej. Bez wątpienia promocje potrafią rozkręcić sprzedaż, i niejedna firma się o tym przekonała, wprowadzając na stałe różne akcje promocyjne do swojej strategii marketingowej. Doświadczenie biznesowe i życiowe nauczyło mnie, że nic nie jest tylko czarno albo tylko […]

Czytaj więcej
Agencja marketingowa Warszawa - Którą wybrać?

Agencji marketingowych jest coraz więcej. Od kilku miesięcy obserwuję prawdziwy wysyp firm świadczących usługi marketingowe lub ekspertów, którzy mają tyle wspólnego z marketingiem, co ja z baletem. Dlatego postanowiłem napisać artykuł, który pomoże Ci dokonać wyboru agencji marketingowej z Warszawy. Piszę ten artykuł, ponieważ na jednej z grup biznesowych ogłosiła się "agencja marketingowa" świadcząca praktycznie […]

Czytaj więcej
Klient rezygnuje? Zadaj dwa pytania, które mogą zmienić jego zdanie

Jestem w trakcie słuchania genialnego audiobooka "Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie". Autor książki, Frank Bettger, żył w latach 1888-1981. Jest to obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy, a sprzedawcy powinni z nią kłaść się spać i regularnie do niej wracać. Trafiłem na ten tytuł zupełnie przypadkowo. Skończyłem słuchać audiobooka o inwestowaniu na giełdzie "Skuteczny […]

Czytaj więcej
Który blog SEO czyli blog o pozycjonowaniu jest najlepszy?

Który blog o pozycjonowaniu zasługuje na szczególną uwagę? Na który blog SEO warto zaglądać regularnie, bo jest pełen wartościowej wiedzy i tętni życiem? Sprawdź mój ranking blogów o pozycjonowaniu. Stworzenie takiej listy jest dla mnie proste. Regularnie sprawdzam każdy blog o pozycjonowaniu z mojej "listy wiedzy", aby nie przegapić żadnych istotnych informacji. W pierwszej wersji […]

Czytaj więcej
Jakie powinno być dobre logo dla firmy

Nie jestem grafikiem, a narysowanie prostej kreski od linijki stanowi dla mnie wyzwanie. Nie mogę i nie chcę być ekspertem we wszystkim, ale wiem jakie powinno być logo firmy, aby było odpowiednie pod kątem marketingowym i sprzedażowym. Logo, które widzisz na blogu marketingowym, jest bardzo proste i czytelne. Nawiązuje do dominującego koloru na blogu (purpura). […]

Czytaj więcej

Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.

Polityka prywatności

Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone

crossmenuchevron-downarrow-left