Często zgłaszają się klienci którzy współpracowali wcześniej z agencją marketingową czy specjalistą SEO. Zapłacili sporo za audyt SEO, a po pół roku pozycjonowania nie widać żadnych efektów. Dlaczego? Zrobili kiepski audyt SEO? Nie wniosłeś zalecanych przez nich poprawek? Może linkowanie zewnętrzne było słabe? Ja nie mogę nie wiedzieć i tym bardziej Ty. Oczywiście jeżeli audyt SEO został wcześniej wprowadzony poprawnie, to będziemy mieć mniej pracy. Nadwyżkę środków możemy przenieść już na działania off-site seo lub po otrzymaniu raportu zwrócimy Ci niewykorzystaną nadwyżkę środków.
Tak jak pisałem wcześniej: Nie ma nawijania makaronu na uszy. Jak coś działa, to na siłę drugi raz koła nie wymyślamy. Jak uda się wykonać pełny audyt SEO w niższej cenie niż ustaliliśmy na początku, to o tym poinformujemy. Maksymalnie ustalonego budżetu na audyt SEO nie przekroczymy.