Lembicz-logo

Audyt SEO

Wyciśnijmy 100% możliwości z Twojej strony

Nienawidzę marnowanego potencjału. Gdzieś tam głęboko w środku, w okolicach serca odczuwam wtedy ból. Moi klienci mają zarabiać dużo. Być niedoścignionym wzorcem dla konkurencji. Za to mi płacą. Tego oczekują. To jest moja praca. Właśnie to jest celem audytu. Połączenie wytycznych Google, pozytywnego wizerunku marki i wysokiej sprzedaży usług i produktów. To ja mam połączyć w idealnych proporcjach te wartości, ale to Ty musisz mi w tym pomóc. Tylko wspólnie osiągniemy perfekcję.

Audyt SEO składa się z technicznego SEO, on-page SEO i off-page SEO. Tyle że wyszukiwarka Google nie zostawia u Ciebie pieniędzy. Robią to klienci. Wykonując audyt zwracam tyle samo uwagi na czynniki generujące wysoką sprzedaż, co na wytyczne wyszukiwarki Google. Tak pracuję. Inaczej nie potrafię.

Audyt SEO zaczyna się od konsultacji

lembicz michal
Żebym w trakcie audytu mógł wyjść poza czynniki SEO, muszę lepiej poznać Ciebie jak i specyfikację Twojego biznesu. Rozmowa może być telefoniczna, ale preferuję wideokonferencję lub spotkanie tradycyjne (twarzą w twarz).
  • Godzinna konsultacja online: 300 zł netto
  • Godzinne spotkanie: 400 zł netto + koszty dojazdu
Oczywiście przed pierwszą konsultacją otrzymujesz ankietę do wypełnienia, żebym mógł się przygotować. Od pierwszej do ostatniej minuty rozmowy, poruszamy istotne dla Twojego biznesu zagadnienia.

Obiecuję Ci jedno: Nie będzie nawijania makaronu na uszy. Cukrowania, że "coś jest fajne" jak nie jest. Strona internetowa ma dla Ciebie zarabiać pieniądze. Nie płacisz mi za komplementy, ale za szczerość i konkretne działania.

Ile kosztuje audyt SEO

A dokładnie ile ta inwestycja będzie kosztowała?

Mała strona
Śr. czas realizacji: 8 dni
od1500 netto
Średnia strona
Śr. czas realizacji: 12 dni
od1900 netto
Sklep internetowy
Śr. czas realizacji: 20 dni
od3000 netto
Blog
Śr. czas realizacji: 10 dni
od1700 netto
Skąd masz wiedzieć czy strona jest mała czy średnia? Do tego cena "od" niewiele mówi. Tak naprawdę w trakcie audytu SEO może się okazać, że Twoja mała strona musi "spuchnąć" bo marnuje potencjał zarobkowy. Sklep internetowy trzeba będzie "odchudzić" bo ma duplikację produktów. Blog może mieć 10 artykułów, a równie dobrze 1000. Nie patrz na to jak na koszt. To nie są wakacje czy kolacja w restauracji. To inwestycja dzięki której masz zarabiać więcej. O ile więcej? Tego na chwilę obecną nie mogę powiedzieć, bo nie wiem nic o stronie, branży ani o aktualnie generowanych ze strony pośrednio/bezpośrednio zyskach.

Czy audyt SEO jest zawsze konieczny

A wiesz dlaczego Twoja strona mało zarabia lub wcale?

Często zgłaszają się klienci którzy współpracowali wcześniej z agencją marketingową czy specjalistą SEO. Zapłacili sporo za audyt SEO, a po pół roku pozycjonowania nie widać żadnych efektów. Dlaczego? Zrobili kiepski audyt SEO? Nie wniosłeś zalecanych przez nich poprawek? Może linkowanie zewnętrzne było słabe? Ja nie mogę nie wiedzieć i tym bardziej Ty. Oczywiście jeżeli audyt SEO został wcześniej wprowadzony poprawnie, to będziemy mieć mniej pracy. Nadwyżkę środków możemy przenieść już na działania off-site seo lub po otrzymaniu raportu zwrócimy Ci niewykorzystaną nadwyżkę środków.

Tak jak pisałem wcześniej: Nie ma nawijania makaronu na uszy. Jak coś działa, to na siłę drugi raz koła nie wymyślamy. Jak uda się wykonać pełny audyt SEO w niższej cenie niż ustaliliśmy na początku, to o tym poinformujemy. Maksymalnie ustalonego budżetu na audyt SEO nie przekroczymy.

Co otrzymam w ramach audytu SEO?

Czyli co w ramach inwestycji otrzymujesz

Wykaz błędów na stronie internetowej

Pokażę Ci każdy problem znaleziony na stronie. Wszystko będzie w zrozumiałem i zwięzłej formie. Zarówno Ty jak i programiści czy copywriterzy bez problemu zrozumieją gdzie jest błąd.

Zalecenia eliminujące błędy na stronie

Skoro są błędy, to i muszą być wytyczne do ich wyeliminowania. W zaleceniach również wszystko opisane zrozumiałe, ale wzbogacone o wykresy i tabele, aby nie była cienia wątpliwości jak ma wyglądać to poprawie.

Sugestie poprawiające sprzedaż

To wychodzi poza standardowy audyt SEO a u mnie jest standardem. Analizując Twoją stronę jak i konkurencję, dowiaduję się rzeczy mogących zwiększyć u Ciebie sprzedaż usług lub produktów. W skrócie: Widzę co u konkurencji działa dobrze i chciałbym żeby na Twojej stronie było to jeszcze lepsze.

Audyt SEO w formacie PDF

Dokument jest przeznaczony wyłącznie dla Ciebie i osób zaangażowanych w proces optymalizacji strony internetowej według zaleceń. Nie ma dwóch takich samych audytów SEO, bo na każdej stronie są inne błędy jak i specyfikacja działania biznesu. Jeżeli coś będzie niezrozumiałe to wszystko wyjaśniam w inny sposób.

Wypełnij formularz

LEMBICZ.PL
Blog o marketingu internetowym i stacjonarnym. Założony w 2020 roku, a w branży marketingowej działam od 2011 roku. Mam nadzieję, że materiały opublikowane na blogu wciągną Cię w fascynujący świat marketingu.
Polityka prywatności
© 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone
pushpin linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram