Lembicz-logo

Kategoria: Sprzedaż

Jaka cena usług i produktów będzie marketingowo najlepsza?

Cena była, jest i zawsze będzie jednym z najważniejszych czynników wpływającym na decyzję Klienta. Większość przedsiębiorców ustalając cenę kieruje się prostym schematem: Cena + Marża. Jeszcze inni patrzą na konkurencję i ustalają ceny bardzo podobne, a przeważnie mniejsze z racji braku wyrobionej pozycji na rynku. W jaki sposób określić cenę usług bądź produktów, żeby zarobić […]

Czytaj artykuł
Czy istnieje skuteczna i tania reklama w internecie

Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie "wysoka skuteczność" i "niska cena" uruchamiają procesy myślowe odpowiedzialne za szukanie ukrytych pułapek. Skuteczność rzadko kiedy jest tania, choć oczywiście wyjątki się zdarzają. Fakt jest taki, że skuteczna reklama - bez względu na koszt - jest tania. Tylko która forma reklamy internetowej ma największy potencjał? Czy tania […]

Czytaj artykuł
23 rodzaje marketingu i który się sprawdzi najlepiej w Twojej firmie

Marketing ma od zawsze jeden cel: Osiągnąć zyski przewyższające koszt marketingu. Proste i logiczne. Jeżeli ktoś decyduje się na dane działania marketingowe, to oczekuje efektów w postaci większych zysków. Nie ważne czy ma to być pozycjonowanie, ulotki, marketing szeptany, mailing, spot reklamowy w TV, reklama na Facebooku czy kampania w Google ADS. Firma chce poprzez […]

Czytaj artykuł
LEMBICZ.PL
Blog o marketingu internetowym i stacjonarnym. Założony w 2020 roku, a w branży marketingowej działam od 2011 roku. Mam nadzieję, że materiały opublikowane na blogu wciągną Cię w fascynujący świat marketingu.
Polityka prywatności
© 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram