Lembicz-logo

Kategoria: Sprzedaż

Sprzedaż w oczekiwaniu na pełny lockdown - Co robić?

Coraz więcej osób zakażonych. Już nie chodzi o to "czy" będzie pełny lockdown, ale "kiedy" on nastąpi. Dla wielu firm oznacza to całkowity brak możliwości sprzedaży produktów czy usług. Co możesz zrobić w oczekiwaniu na pełen lockdown i gdy już nastąpi to jak przetrwać? Fakt jest taki, że wiele firm nie przetrwa pełnego zamknięcia gospodarki. […]

Czytaj artykuł
Czy Twój biznes przetrwa? O sprzedaży w czasach kryzysu

Najgorsze w obecnej sytuacji jest to, że kryzys w Twoim biznesie nie został spowodowany przez Ciebie. To nie złe zarządzanie. To nie kiepski marketing. To czynniki zewnętrzne doprowadziły do tego, że nie śpisz po nocach zastanawiając się co zrobić, żeby biznes przetrwał ten trudny czas. Cofnę się w czasie do dnia w którym zakładałem swoją […]

Czytaj artykuł
Kiedy dawanie promocji na produkty i usługi ma sens

Kto nie uwielbia promocji? Potrafimy wstrzymywać się z upragnionym zakupem miesiącami w oczekiwaniu aż będzie dostępny 10% taniej albo dorzucą do zakupu jakiś gratis z którego niekoniecznie będziemy korzystać. Promocje potrafią napędzić ostro sprzedaż i niejedna firma się o tym przekonała wprowadzając na stałe różne akcje promocyjne do swojej strategii marketingowej. Doświadczenie biznesowe i życiowe […]

Czytaj artykuł
Klient rezygnuje? Zadaj dwa pytania które mogą zmienić jego zdanie

Jestem w trakcie słuchania genialnego audiobooka "Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie". Autor książki Frank Bettger żył w latach 1888-1981. Jest to obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy, a sprzedawcy powinni z nią kłaść się spać i regularnie do niej powracać. Na ten tytuł trafiłem zupełnie przypadkowo. Skończyłem słuchać audiobooka o inwestowaniu na giełdzie "Skuteczny […]

Czytaj artykuł
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym

Właściciele sklepów stacjonarnych nie mają łatwego życia. Nie każdego stać na super lokalizację czy punkt w centrum handlowym, a nawet i to nie gwarantuje super sprzedaży. Z racji, że w 2021/2022 roku odpalam projekt biznesowy wymagający punktu stacjonarnego, to pokażę Ci w jaki sposób zamierzam utrzymać wysoki poziom sprzedaży. Do tej pory wszystkie moje projekty […]

Czytaj artykuł
Jaka cena usług i produktów będzie marketingowo najlepsza?

Cena była, jest i zawsze będzie jednym z najważniejszych czynników wpływającym na decyzję Klienta. Większość przedsiębiorców ustalając cenę kieruje się prostym schematem: Cena + Marża. Jeszcze inni patrzą na konkurencję i ustalają ceny bardzo podobne, a przeważnie mniejsze z racji braku wyrobionej pozycji na rynku. W jaki sposób określić cenę usług bądź produktów, żeby zarobić […]

Czytaj artykuł
Czy istnieje skuteczna i tania reklama w internecie

Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie "wysoka skuteczność" i "niska cena" uruchamiają procesy myślowe odpowiedzialne za szukanie ukrytych pułapek. Skuteczność rzadko kiedy jest tania, choć oczywiście wyjątki się zdarzają. Fakt jest taki, że skuteczna reklama - bez względu na koszt - jest tania. Tylko która forma reklamy internetowej ma największy potencjał? Czy tania […]

Czytaj artykuł
23 rodzaje marketingu i który się sprawdzi najlepiej w Twojej firmie

Marketing ma od zawsze jeden cel: Osiągnąć zyski przewyższające koszt marketingu. Proste i logiczne. Jeżeli ktoś decyduje się na dane działania marketingowe, to oczekuje efektów w postaci większych zysków. Nie ważne czy ma to być pozycjonowanie, ulotki, marketing szeptany, mailing, spot reklamowy w TV, reklama na Facebooku czy kampania w Google ADS. Firma chce poprzez […]

Czytaj artykuł
LEMBICZ.PL
Blog o marketingu internetowym i stacjonarnym. Założony w 2020 roku, a w branży marketingowej działam od 2011 roku. Mam nadzieję, że materiały opublikowane na blogu wciągną Cię w fascynujący świat marketingu.
Polityka prywatności
© 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram