Lembicz-logo

Kategoria: Sprzedaż

Cele marketingowe - Dlaczego trzeba znać cel marketingowy?

Każde działanie marketingowe ma ostatecznie jeden cel. Bezpośrednie lub pośrednie zwiększenie sprzedaży. Zawsze powinno się dokładnie określić cel marketingowy. Bez tego nie wiadomo, czy marketing przynosi dobre rezultaty. Pokażę Ci, w jaki sposób ja określam cel marketingowy i podejmuję działania, w zależności od otrzymanych wyników. Zawsze określam w strategii marketingowej realne do osiągnięcia cele. Dobrze […]

Czytaj artykuł
5 błędów przez które Twój sklep internetowy nie sprzedaje

Posiadasz sklep internetowy, ale wyniki sprzedaży są rozczarowujące? Masz genialne produkty w niskiej cenie a i tak klientów brak? Twój sklep generuje ruch, ale nie generuje sprzedaży? Zapewne popełniasz jeden lub więcej z 5 błędów przez które sprzedaż jest na niskim poziomie. Wiem jak dołująca potrafi być niska sprzedaż. Sam przez to przechodziłem na początku […]

Czytaj artykuł
Koszt pozyskania klienta z działań marketingowych

Czy wiesz ile kosztuje Cię pozyskanie klienta? Jeżeli tego nie wiesz, to skąd masz wiedzieć czy działania marketingowe przynoszą Twojej firmie zyski? Pokażę Ci w jaki sposób ja podchodzę do kosztów pozyskiwania klientów, w zależności od określonego celu, Każde działanie marketingowe musi mieć określony i mierzalny cel. Wiedząc jaki jest ostateczny koszt pozyskania klienta, można […]

Czytaj artykuł
Jak pozyskać klientów i jak zdobyć SUPER klienta?

Nie wiesz jak pozyskać klientów na swoje usługi bądź produkty? Problemem jest pozyskanie jakiegokolwiek klienta, a o SUPER kliencie to już nawet nie marzysz? Doskonale Cię rozumiem, bo sam przez to przechodziłem. Pokażę Ci jak wygląda proces pozyskiwania klientów w moich projektach biznesowych. Pamiętam jak na początku wyglądało u mnie pozyskiwanie klientów. Ogłaszałem się na […]

Czytaj artykuł
Wzrost sprzedaży - Czy wiesz dlaczego sprzedaż wzrosła?

Wzrost sprzedaży to najlepszy dowód na to, że firma "idzie" we właściwym kierunku. Tylko mało kto poświęca czas, na dokładne określenie powodów wzrostu sprzedaży. Najczęściej jest wtedy obierana strategia "Róbmy to samo, tylko szybciej i lepiej" . Tylko bez odpowiedniej analizy, nie sposób określić dokładnych powodów wzrostu sprzedaży. Jak taka analiza wygląda? Nie miałem niestety […]

Czytaj artykuł
Potrzeby i pragnienia klienta a wielkość sprzedaży

W branży marketingowej pragnienia Klienta wydają się proste. Potrzebuje reklamy która zaspokoi jego potrzeby, czyli wygeneruje większą sprzedaż. Gdyby to było takie proste, to już dawno moja firma przestałaby istnieć, bo cenowo konkurencja wypada znacznie lepiej. To jak znaleźć pragnienia Klienta i spełnić jego potrzeby, podam na swoim przykładzie. Wydałem wtedy 30% więcej pieniędzy niż […]

Czytaj artykuł
Reklama firmy - 11 sposobów na reklamę swojego biznesu

Cel reklamy jest prosty. Zwiększyć sprzedaż, a tym samym generowane przez firmę dochody. Jest jednak tyle możliwości reklamowych, że można się w tym wszystkim pogubić. To co sprawdzi się w jednej branży, w Twojej może przynieść minimalne lub zerowe efekty. Czynników które decydują o wyborze odpowiednich działań marketingowych jest mnóstwo. Poniżej prezentuję sposoby reklamy firmy […]

Czytaj artykuł
Sprzedaż w oczekiwaniu na pełny lockdown - Co robić?

Coraz więcej osób zakażonych. Już nie chodzi o to "czy" będzie pełny lockdown, ale "kiedy" on nastąpi. Dla wielu firm oznacza to całkowity brak możliwości sprzedaży produktów czy usług. Co możesz zrobić w oczekiwaniu na pełen lockdown i gdy już nastąpi to jak przetrwać? Fakt jest taki, że wiele firm nie przetrwa pełnego zamknięcia gospodarki. […]

Czytaj artykuł
Czy Twój biznes przetrwa? O sprzedaży w czasach kryzysu

Najgorsze w obecnej sytuacji jest to, że kryzys w Twoim biznesie nie został spowodowany przez Ciebie. To nie złe zarządzanie. To nie kiepski marketing. To czynniki zewnętrzne doprowadziły do tego, że nie śpisz po nocach zastanawiając się co zrobić, żeby biznes przetrwał ten trudny czas. Cofnę się w czasie do dnia w którym zakładałem swoją […]

Czytaj artykuł
LEMBICZ.PL
Blog o marketingu internetowym i stacjonarnym. Założony w 2020 roku, a w branży marketingowej działam od 2011 roku. Mam nadzieję, że materiały opublikowane na blogu wciągną Cię w fascynujący świat marketingu.
Polityka prywatności
© 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram