Lembicz-logo

Kategoria: Siła marki

Agencja marketingowa - Która? Na co zwrócić uwagę?

Agencji marketingowych w Polsce jest mnóstwo. Logiczne, że każda agencja marketingowa opisuje siebie takimi słowami jak: profesjonalna, skuteczna, terminowa, rzetelna, itd. Która agencja marketingowa jest naprawdę dobra? Na co warto zwrócić uwagę wybierając firmę odpowiedzialną za działania marketingowe? Sam prowadzę agencję marketingową od 2011 roku i wielu moich klientów trafiło do mnie po przejściach z […]

Czytaj artykuł
Nie szukaj klientów. Spraw by to klienci znajdywali Ciebie

Ile czasu poświęcasz dziennie szukając klientów na swoje usługi lub produkty? Ile z tego kończy się nawiązaniem współpracy i pozyskaniem SUPER lub normalnego klienta? No właśnie! Zamiast tracić czas na szukanie klientów, spraw aby to klienci mogli znaleźć Ciebie. Brzmi jak bajka prawda? Pamiętam jak w 2011 roku miałem ogromne problemy z pozyskiwaniem klientów. Ogłaszałem […]

Czytaj artykuł
Jak zbudować lojalność klienta wobec marki?

W dzisiejszych czasach zbudowanie lojalności klienta jest znacznie trudniejsze niż kiedyś. Dzięki internetowi możemy szybko i łatwo dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów, a więc i klienci mogą szybko i łatwo znaleźć wiele firm spełniających ich "oczekiwania". Jak więc zbudować lojalność klientów i dlatego to oni odzwierciedlają siłę Twojej marki? Zbudowanie lojalności konsumenckiej to wyższa […]

Czytaj artykuł
Marketing relacji czyli jak budować relację z klientem

Marketing relacji to proces komunikacji pomiędzy firmą a klientem. W marketingu relacji chodzi o stworzenie i utrzymanie więzi z klientem. W obecnych czasach lojalność jest coraz trudniejsza do zbudowania - zarówno w życiu prywatnym jak i biznesowym. Pokażę Ci jak wygląda budowa relacji z klientami w teorii i w praktyce. Do tej pory może nie […]

Czytaj artykuł
Poczta pantoflowa czyli marketing szeptany - królowa reklamy

Poczta pantoflowa to bardzo silna forma reklamy, dzięki której można pozyskać najbardziej wartościowego klienta (tzw. super klienta). Jest to forma marketingowa tworząca się samoistnie w świecie rzeczywistym, a w internecie określana jako marketing szeptany. O co w tym chodzi i dlaczego uważam pocztę pantoflową za królową marketingu. Świetnym przykładem poczty pantoflowej jest reklama środka przeciwbólowego […]

Czytaj artykuł
Strategia biznesowa i marketingowa bloga w 2021 rok

Blog Lembicz.pl funkcjonuje dopiero od 15 października 2020 roku. Nie minęły jeszcze pełne trzy miesiące "życia" bloga. Czeka mnie jeszcze wiele miesięcy pracy, nim poprzez bloga zacznę generować zyski. Sprawdź jak wygląda moja strategia biznesowa i marketingowa tego projektu w 2021 roku. Każda firma, bez względu na wielkość, powinna posiadać strategię biznesową i marketingową, przynajmniej […]

Czytaj artykuł
Która reklama firmy w internecie jest najlepsza?

Na to pytanie szukają odpowiedzi wszystkie firmy, które chcą poprzez wirtualny świat dotrzeć do klienta i zwiększyć swoje zarobki. Istnieje wiele form reklamy firmy w internecie: Google ads, e mail, Facebook ads, pozycjonowanie, strona internetowa, Twitter, Instagram, itd. Postaram się pomóc Ci zrozumieć, która forma reklamy w internecie będzie dla Ciebie najlepsza. W tym artykule […]

Czytaj artykuł
Grupa docelowa - Co o niej wiesz i dlaczego tak mało?

Każda firma powinna mieć bardzo precyzyjnie określoną swoją grupę docelową. Jeżeli nie wiesz kim lub czym tak naprawdę jest Twój klient, to jak możesz oczekiwać rosnącej sprzedaży? Musisz wiedzieć kim jest Twoja grupa docelowa, bo inaczej wszystkie Twoje działania marketingowe mogą nie mieć żadnego sensu. Dla każdego przedsiębiorcy najważniejsza jest sprzedaż. To właśnie sprzedaż decyduje […]

Czytaj artykuł
Komunikacja wewnętrzna w małej i dużej firmie

Komunikacja wewnętrzna w firmie jest bardzo ważnym elementem marketingowym i ma ogromne znaczenie dla realizacji celów biznesowych. Każdy z pracowników musi czuć się wartościowy dla firmy i być docenianym, bez względu na wykonywane obowiązki, doświadczenie czy przepracowane lata. Na początku informuję, że nie jestem ekspertem od spraw związanych z komunikacją wewnętrzną. To co sądzę na […]

Czytaj artykuł
LEMBICZ.PL
Blog o marketingu internetowym i stacjonarnym. Założony w 2020 roku, a w branży marketingowej działam od 2011 roku. Mam nadzieję, że materiały opublikowane na blogu wciągną Cię w fascynujący świat marketingu.
Polityka prywatności
© 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram