Lembicz-logo

Kategoria: Siła marki

Komunikacja wewnętrzna w małej i dużej firmie

Komunikacja wewnętrzna w firmie jest bardzo ważnym elementem marketingowym i ma ogromne znaczenie dla realizacji celów biznesowych. Każdy z pracowników musi czuć się wartościowy dla firmy i być docenianym, bez względu na wykonywane obowiązki, doświadczenie czy przepracowane lata. Na początku informuję, że nie jestem ekspertem od spraw związanych z komunikacją wewnętrzną. To co sądzę na […]

Czytaj artykuł
Co buduje markę lepiej: blog osobisty czy firmowy?

Jak sądzisz? Twoje nazwisko czy Twoja nazwa firmy lepiej się nadaje do zbudowania silnej marki? Rozpoczynając swoją przygodę z własnym biznesem, osoby rzadko kiedy podejmują słuszną decyzję (Jak ja zaczynałem, to też popełniłem błąd). Nie dam Ci gotowej odpowiedzi na to pytanie. Chcę żebyś sam dzięki informacjom w tym artykule stwierdził które rozwiązanie będzie dla […]

Czytaj artykuł
Agencja marketingowa Warszawa - Którą wybrać?

Agencji marketingowych jest coraz więcej. Od kilku miesięcy obserwuję prawdziwy wysyp firm świadczących usługi marketingowe czy ekspertów mających tyle wspólnego z marketingiem co ja z baletem. Dlatego postanowiłem napisać artykuł który pomoże Ci dokonać wyboru przy szukaniu agencji marketingowej z Warszawy. Piszę ten artykuł ponieważ na jednej z grup biznesowych ogłosiła się "agencja marketingowa" świadcząca […]

Czytaj artykuł
Jakie powinno być dobre logo dla firmy

Nie jestem grafikiem. Narysowanie prostej kreski od linijki stanowi dla mnie wyzwanie. Na wszystkim znać się nie mogę i nie chcę, bo wiedza odnośnie marketingu, tworzenia stron i sprzedaży w zupełności mi wystarczy. Wiem natomiast jakie powinno być logo firmy, aby było poprawne pod kątem marketingowym i sprzedażowym. Logo które widzisz na blogu marketingowym jest […]

Czytaj artykuł
Czy Klient ma zawsze rację? Jak z takim Klientem rozmawiać?

Od prawie 10 lat świadczę usługi marketingowe. W tym czasie rozmawiałem i spotykałem się z wieloma klientami. Ogromna większość to super ludzie z którymi współpracuję do dnia dzisiejszego. Niestety zdarzają się klienci którzy totalnie nie mają pojęcia o marketingu, ale uważają że mają racje i tyle. Ma być tak jak oni mówią, bo jak nie […]

Czytaj artykuł
Blog firmowy - Czy to się opłaca?

Blog firmowy na stronie internetowej obecnie to standard, który często jest zaniedbywany. Mi pisanie sprawia bardzo dużo frajdy, zwłaszcza o biznesie i marketingu, którymi się interesuję. Prowadzenie bloga firmowego nie ma przeważnie bezpośredniego przełożenia na zyski, ale pośredni wpływ może mieć ogromny pod warunkiem że robisz to dobrze. Ten blog o marketingu składa się w […]

Czytaj artykuł
Jak nazwać firmę aby wpadało w ucho i miało sens biznesowy

Wymyślenie nazwy firmy jest banalnie proste. Problemem jest znalezienie naprawdę dobrej, zapadającej błyskawicznie w pamięci nazwy firmy, która spodoba się nie tylko Tobie, ale i Twoim Klientom. Nie bez powodu w końcu powstały firmy, które zajmują się zawodowo znajdywaniem atrakcyjnych nazw firm i na brak Klientów - moim zdaniem - narzekać nie muszę. Firma musi […]

Czytaj artykuł
LEMBICZ.PL
Blog o marketingu internetowym i stacjonarnym. Założony w 2020 roku, a w branży marketingowej działam od 2011 roku. Mam nadzieję, że materiały opublikowane na blogu wciągną Cię w fascynujący świat marketingu.
Polityka prywatności
© 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram