Callback24 to narzędzie które ułatwia klientom kontakt telefoniczny ze strony internetowej, a firmie dostarcza mnóstwo istotnych danych dla marketingu i obsługi klienta. Czy Callback24 wpływa na wzrost połączeń? Jakie dane otrzymujemy o połączeniach? Zapraszam do zapoznania się z recenzją narzędzia z którego sam korzystam.
Callback24 wdrożyłem u siebie 6 maja 2021 roku. Nie minął jeszcze pełny miesiąc, a już się zakochałem w tym narzędziu. Wcześniej miałem u siebie live chat, ale znacznie lepsze wyniki osiągam poprzez kontakt telefoniczny. Zamierzam wdrożyć Callback24 na innych swoich stronach internetowych, bo... No właśnie 🙂 Dlaczego tak zachwycam się tym narzędziem?
Callback24 oferuje dwie możliwości zachęcenia odwiedzającego stronę do kontaktu:
Obie metody nie są nachalne i bardzo dobrze prezentują się wizualnie. Opcja "zadzwoń teraz" jest dostępna w ustalonych godzinach pracy firmy. Ustawienie wszystkich treści powiadomień zajęło mi ok. 10 minut. Rozmowa zostanie przeprowadzona przez pierwszą osobę z zespołu, która akurat ma czas (genialna sprawa), a to nie wszystko:
Warto wdrożyć Callback24 z powodu ogromnej liczby danych dotyczących rozmów telefonicznych jak i ułatwienia potencjalnym klientom nawiązania kontaktu. Niecały miesiąc stosowania narzędzia, a mój blog o marketingu uzyskał 3 leady:
Nie powala na kolana, ale przed wdrożeniem callback24 nie było żadnych rozmów telefonicznych więc wzrost skuteczności jest GIGANTYCZNY. Wcześniej kontakt był nawiązywany przez live chat lub formularz kontaktowy, a znacznie lepszą sprzedaż uzyskuję podczas kontaktu telefonicznego i trwa to krócej niż pisanie wiadomości.
Według mnie każda strona internetowa oferująca usługi lub produkty powinna korzystać z takiego rozwiązania. Dane pozyskane dzięki temu narzędziu mogą radykalnie zwiększyć efektywność sprzedaży. Nie mówiąc już o tym, że ma się kontrolę nad jakością obsługi klienta przez swoich pracowników. Zamierzam z tego narzędzia korzystać we wszystkich moich projektach internetowych, gdzie kontakt z klientem jest istotnym elementem sprzedażowym.
Callback24 najbardziej sprawdzi się dla:
Narzędzie jest dostępne w trzech pakietach: Free (darmowy), Basic oraz Premium. Już darmowa wersja narzędzia pozwala pozyskań mnóstwo przydatnych danych, ale ma limit połączeń (zaledwie 15 w miesiącu). Ja korzystam z wersji premium, która pozwoli mi wdrożyć rozwiązanie na moich projektach, a 400 połączeń w miesiącu jest dla mnie całkowicie wystarczalne.
Tak wygląda cena przy płatności za cały rok z góry, ale CIEBIE ONA NIE DOTYCZY O CZYM DOWIESZ SIĘ ZA CHWILĘ 🙂
Dla osób które zarejestrują się z mojego polecenia udało mi się uzyskać rabat w wysokości 20%. Aby skorzystać z tej dedykowanej zniżki wystarczy:
Narzędzie jest warte swojej ceny, co zresztą można sprawdzić korzystając z wersji darmowej narzędzia. Ja już mam wersję Premium i w czerwcu zobaczę jak sprawdzi się na innych moich projektach. Jestem zachwycony tym narzędziem i polecam sprawdzić jak na danym projekcie wpłynie na wzrost konwersji sprzedaży.
Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.
Polityka prywatnościLembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone