logo-lembicz

Recenzja Callback24 - Narzędzie do połączeń ze strony www

Callback24 to narzędzie które ułatwia klientom kontakt telefoniczny ze strony internetowej, a firmie dostarcza mnóstwo istotnych danych dla marketingu i obsługi klienta. Czy Callback24 wpływa na wzrost połączeń? Jakie dane otrzymujemy o połączeniach? Zapraszam do zapoznania się z recenzją narzędzia z którego sam korzystam.

Callback24 wdrożyłem u siebie 6 maja 2021 roku. Nie minął jeszcze pełny miesiąc, a już się zakochałem w tym narzędziu. Wcześniej miałem u siebie live chat, ale znacznie lepsze wyniki osiągam poprzez kontakt telefoniczny. Zamierzam wdrożyć Callback24 na innych swoich stronach internetowych, bo... No właśnie 🙂 Dlaczego tak zachwycam się tym narzędziem?

Dlaczego warto wdrożyć na stronie Callback24

Callback24 oferuje dwie możliwości zachęcenia odwiedzającego stronę do kontaktu:

  • Poprzez Popup wyskakujący po określonym czasie (u mnie jest to 30 sekund) i przy zamykaniu strony internetowej
Callback24 - popup
  • Poprzez widget umieszczony na dole ekranu po prawej/lewej stronie ze słuchawką telefonu PLUS okienko z powiadomieniem zachęcającym do kontaktu.

Obie metody nie są nachalne i bardzo dobrze prezentują się wizualnie. Opcja "zadzwoń teraz" jest dostępna w ustalonych godzinach pracy firmy. Ustawienie wszystkich treści powiadomień zajęło mi ok. 10 minut. Rozmowa zostanie przeprowadzona przez pierwszą osobę z zespołu, która akurat ma czas (genialna sprawa), a to nie wszystko:

  • Funkcja nagrywania rozmów przychodzących i wychodzących (Można sprawdzić w jaki sposób zespół rozmawia z potencjalnymi klientami i mając odpowiednio dużą liczbę rozmów do przeanalizowania, opracować najlepszy schemat rozmowy)
  • CallTracking - Wiesz dokładnie z której podstrony na Twojej stronie internetowej zostało nawiązanie połączenie. Dzięki temu od razu wiesz na jaki temat rozmawiać z klientem i możesz lepiej przygotować się do rozmowy.
  • Integracja Callback24 - Możesz zintegrować narzędzie z Google Analytics, Facebook Leads, Facebook Messenger, SalesManago czy Bitrix24. Dzięki temu uzyskujesz mnóstwo wartościowych danych jak i masz możliwość jeszcze bardziej zautomatyzować proces sprzedaży.
  • Tagowanie połączeń - Każde połączenie może mieć określony tag (konsultacja, sprzedaż, produkt X, reklamacja itd.) dzięki czemu wiesz które tematy są najczęściej poruszane przez telefon, a które produkty/usługi cieszą się największym zainteresowaniem. Pomyśl ile to istotnych informacji, które można wykorzystać w celu poprawy wyników sprzedaży 🙂
  • Historia rozmów - Już w darmowym pakiecie jest miesiąc historii rozmów telefonicznych, które można przesłuchać i przeanalizować.

Warto wdrożyć Callback24 z powodu ogromnej liczby danych dotyczących rozmów telefonicznych jak i ułatwienia potencjalnym klientom nawiązania kontaktu. Niecały miesiąc stosowania narzędzia, a mój blog o marketingu uzyskał 3 leady:

Nie powala na kolana, ale przed wdrożeniem callback24 nie było żadnych rozmów telefonicznych więc wzrost skuteczności jest GIGANTYCZNY. Wcześniej kontakt był nawiązywany przez live chat lub formularz kontaktowy, a znacznie lepszą sprzedaż uzyskuję podczas kontaktu telefonicznego i trwa to krócej niż pisanie wiadomości.

Dla kogo jest Callback24?

Według mnie każda strona internetowa oferująca usługi lub produkty powinna korzystać z takiego rozwiązania. Dane pozyskane dzięki temu narzędziu mogą radykalnie zwiększyć efektywność sprzedaży. Nie mówiąc już o tym, że ma się kontrolę nad jakością obsługi klienta przez swoich pracowników. Zamierzam z tego narzędzia korzystać we wszystkich moich projektach internetowych, gdzie kontakt z klientem jest istotnym elementem sprzedażowym.

Na stronie mojej agencji marketingowej uzyskam znacznie większy poziom konwersji niż na blogu o marketingu. Tutaj lwią część ruchu stanowią osoby szukające darmowych lub tanich rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności reklamy i sprzedaży.

Callback24 najbardziej sprawdzi się dla:

  1. SKLEPY INTERNETOWE Z PRODUKTAMI PREMIUM - Przeważnie sklepy internetowe korzystają z live chat, ale w przypadku drogich produktów z wysokimi marżami Callback24 może być lepszym rozwiązaniem.
  2. FIRMY ŚWIADCZĄCE USŁUGI - Przy nawiązaniu połączenia od razu wiesz o którą usługę chodzi co podnosi jakość rozmowy i skraca czas udzielania istotnych informacji.
  3. BLOGI TEMATYCZNE - Jak widać na przykładzie tej strony, nawet z artykułów na blogu można pozyskać leady 🙂 Dla mnie wzrost pozyskanych klientów nawet o jednego miesięcznie dzięki Callback24 jest wystarczającym argumentem do korzystania z tego narzędzia.

Ile kosztuje Callback24?

Narzędzie jest dostępne w trzech pakietach: Free (darmowy), Basic oraz Premium. Już darmowa wersja narzędzia pozwala pozyskań mnóstwo przydatnych danych, ale ma limit połączeń (zaledwie 15 w miesiącu). Ja korzystam z wersji premium, która pozwoli mi wdrożyć rozwiązanie na moich projektach, a 400 połączeń w miesiącu jest dla mnie całkowicie wystarczalne.

Tak wygląda cena przy płatności za cały rok z góry, ale CIEBIE ONA NIE DOTYCZY O CZYM DOWIESZ SIĘ ZA CHWILĘ 🙂

cennik Callback24
Cennik Callback24 za płatność z góry za roczny dostęp

Dla osób które zarejestrują się z mojego polecenia udało mi się uzyskać rabat w wysokości 20%. Aby skorzystać z tej dedykowanej zniżki wystarczy:

  • Zrejestruj się klikając TUTAJ
  • Przed płatnością napisz na maciej.zaborniak@callback24.io podając hasło: LEMBICZ.PL oraz adres email pod którym zostało założone Twoje konto.
  • Twoja płatność zostanie zmniejszona o 20%, a więc w przypadku płatności rocznej OSZCZĘDZISZ w pakiecie Basic 279 zł netto, a w pakiecie Premium 873 zł netto

Narzędzie jest warte swojej ceny, co zresztą można sprawdzić korzystając z wersji darmowej narzędzia. Ja już mam wersję Premium i w czerwcu zobaczę jak sprawdzi się na innych moich projektach. Jestem zachwycony tym narzędziem i polecam sprawdzić jak na danym projekcie wpłynie na wzrost konwersji sprzedaży.

Jeżeli artykuł Ci się podobał, to będzie mi bardzo miło jeśli go udostępnisz. Dziękuję :-)

author-avatar
Kocur Marketingu Michał Lembicz
Od 2011 roku zgłębiam fascynujący świat marketingu. Zdobytą wiedzę wykorzystuję do promowania własnych projektów biznesowych i świadczenia usług marketingowych dla klientów.
test:2843

Głodny marketingowej wiedzy?

Zapisz się na NEWSLETTER

Chcesz mieć silną markę? Więcej i lepiej sprzedawać? Wiedzieć jak budować trwałe relacje z klientami? No to malinowo, bo właśnie tego uczy mój newsletter. Zero spamu. Same konkrety. Wchodzisz w to?



    Yggdrasil - Recenzja portalu dla przedsiębiorców

    Co się dokładnie kryje pod tajemniczą nazwą Yggdrasil? Ile kosztuje dostęp do portalu Yggdrasil i czy warto w niego zainwestować? Wszystkiego dowiesz się z poniższej recenzji. Smacznego 🙂 Ta ciekawa nazwa, oznacza z mitologii nordyckiej drzewo łączące trzy światy: Midgard (ludzie), Asgard (bogowie) i Helheim (umarli). To również nazwa portalu dla przedsiębiorców, w którym jestem […]

    Czytaj artykuł
    Recenzja książki Zakamarki marki

    Książka „Zakamarki marki” została przeze mnie zjedzona praktycznie od razu po książce „Grywalizacja”, ale musiałem sobie wszystko poukładać w głowie. Ochłonąłem i mogę na spokojnie napisać recenzję, z której się dowiesz czy warto zainwestować w zakup tej książki. „Zakamarki marki” nie jest tłuściutką książką. Raptem 211 stron, a więc spokojnie można w jeden dzień ją […]

    Czytaj artykuł
    CONTADU - Recenzja narzędzia do pisania tekstów SEO

    CONTADU to narzędzie do planowania, zarządzania i optymalizacji treści pod kątem danych słów kluczowych w wyszukiwarce Google. Jak to działa? Czy warto zainwestować w to narzędzie? Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania jest seo copywriting, czyli umiejętność tworzenia tekstów pod SEO. Trzeba się mocno napocić, żeby stworzyć wartościowy pod użytkownika i słowa kluczowe content. Analiza istotnych […]

    Czytaj artykuł

    Zobacz także

    10 sposobów na rozbujanie sprzedaży poprzez FB

    Facebook świetnie się nadaje do budowania wizerunku marki i rozkręcania sprzedaży swoich usług lub produktów. Jak prowadzić profil firmy na Facebooku, żeby rozbujać sprzedaż do samego nieba? Oto lista 10 sposobów, które pomogą Ci rozbujać sprzedaż na Facebooku. Nim do tego przejdziemy, to zajebiście ważna informacja na wstępie: FACEBOOK NIE POWINIEN BYĆ PODSTAWOWYM NARZĘDZIEM BUDOWANIA […]

    Czytaj artykuł
    Linkowanie wewnętrzne - mini case study

    Poprawnie wdrażane linkowanie wewnętrzne jest niezwykle istotnym elementem pod kątem SEO. W tym mini case study, pokażę Ci jakiego kopa daje takie linkowanie wewnętrzne 🙂 . To będzie mini case study i wdrożenie tego “bajeru”nie zajęło mi dwie minuty (zacząłem o 15:05 i o 15:07 było już ogarnięte). Co takiego zrobiłem? Dodałem po prostu link […]

    Czytaj artykuł
    7 projektów biznesowych. Jeden człowiek. Czy to możliwe?

    W 2023 roku będę łącznie prowadził siedem swoich projektów biznesowych. Znalazłem sposób na wydłużenie doby do 100 godzin? Zmutowałem po latach wchłaniania niezdrowego żarcia i wyrosły mi dodatkowe dwie pary rąk? Przecież to niemożliwe do ogarnięcia przez jednego człowieka. Póki firma (projekt biznesowy) się nie rozkręci, to większość przedsiębiorców jest takim ”człowiekiem-ośmiornicą”. W pojedynkę ogarnia […]

    Czytaj artykuł

    FORMULARZ KONTAKTU

    Wypełnij formularz. Następnego dnia roboczego dam Ci konkretną odpowiedź. Do usłyszenia - Kocur Marketingu.




      Case Study Live pozycjonowanie Warszawa
      Skuteczny marketing Lembicz.pl

      Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.

      Polityka prywatności

      Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone