Callback24 to narzędzie które ułatwia klientom kontakt telefoniczny ze strony internetowej, a firmie dostarcza mnóstwo istotnych danych dla marketingu i obsługi klienta. Czy Callback24 wpływa na wzrost połączeń? Jakie dane otrzymujemy o połączeniach? Zapraszam do zapoznania się z recenzją narzędzia z którego sam korzystam.
Callback24 wdrożyłem u siebie 6 maja 2021 roku. Nie minął jeszcze pełny miesiąc, a już się zakochałem w tym narzędziu. Wcześniej miałem u siebie live chat, ale znacznie lepsze wyniki osiągam poprzez kontakt telefoniczny. Zamierzam wdrożyć Callback24 na innych swoich stronach internetowych, bo... No właśnie 🙂 Dlaczego tak zachwycam się tym narzędziem?
Dlaczego warto wdrożyć na stronie Callback24
Callback24 oferuje dwie możliwości zachęcenia odwiedzającego stronę do kontaktu:
Poprzez Popup wyskakujący po określonym czasie (u mnie jest to 30 sekund) i przy zamykaniu strony internetowej
Poprzez widget umieszczony na dole ekranu po prawej/lewej stronie ze słuchawką telefonu PLUS okienko z powiadomieniem zachęcającym do kontaktu.
Obie metody nie są nachalne i bardzo dobrze prezentują się wizualnie. Opcja "zadzwoń teraz" jest dostępna w ustalonych godzinach pracy firmy. Ustawienie wszystkich treści powiadomień zajęło mi ok. 10 minut. Rozmowa zostanie przeprowadzona przez pierwszą osobę z zespołu, która akurat ma czas (genialna sprawa), a to nie wszystko:
Funkcja nagrywania rozmów przychodzących i wychodzących (Można sprawdzić w jaki sposób zespół rozmawia z potencjalnymi klientami i mając odpowiednio dużą liczbę rozmów do przeanalizowania, opracować najlepszy schemat rozmowy)
CallTracking - Wiesz dokładnie z której podstrony na Twojej stronie internetowej zostało nawiązanie połączenie. Dzięki temu od razu wiesz na jaki temat rozmawiać z klientem i możesz lepiej przygotować się do rozmowy.
Integracja Callback24 - Możesz zintegrować narzędzie z Google Analytics, Facebook Leads, Facebook Messenger, SalesManago czy Bitrix24. Dzięki temu uzyskujesz mnóstwo wartościowych danych jak i masz możliwość jeszcze bardziej zautomatyzować proces sprzedaży.
Tagowanie połączeń - Każde połączenie może mieć określony tag (konsultacja, sprzedaż, produkt X, reklamacja itd.) dzięki czemu wiesz które tematy są najczęściej poruszane przez telefon, a które produkty/usługi cieszą się największym zainteresowaniem. Pomyśl ile to istotnych informacji, które można wykorzystać w celu poprawy wyników sprzedaży 🙂
Historia rozmów - Już w darmowym pakiecie jest miesiąc historii rozmów telefonicznych, które można przesłuchać i przeanalizować.
Warto wdrożyć Callback24 z powodu ogromnej liczby danych dotyczących rozmów telefonicznych jak i ułatwienia potencjalnym klientom nawiązania kontaktu. Niecały miesiąc stosowania narzędzia, a mój blog o marketingu uzyskał 3 leady:
Nie powala na kolana, ale przed wdrożeniem callback24 nie było żadnych rozmów telefonicznych więc wzrost skuteczności jest GIGANTYCZNY. Wcześniej kontakt był nawiązywany przez live chat lub formularz kontaktowy, a znacznie lepszą sprzedaż uzyskuję podczas kontaktu telefonicznego i trwa to krócej niż pisanie wiadomości.
Dla kogo jest Callback24?
Według mnie każda strona internetowa oferująca usługi lub produkty powinna korzystać z takiego rozwiązania. Dane pozyskane dzięki temu narzędziu mogą radykalnie zwiększyć efektywność sprzedaży. Nie mówiąc już o tym, że ma się kontrolę nad jakością obsługi klienta przez swoich pracowników. Zamierzam z tego narzędzia korzystać we wszystkich moich projektach internetowych, gdzie kontakt z klientem jest istotnym elementem sprzedażowym.
Na stronie mojej agencji marketingowej uzyskam znacznie większy poziom konwersji niż na blogu o marketingu. Tutaj lwią część ruchu stanowią osoby szukające darmowych lub tanich rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności reklamy i sprzedaży.
Callback24 najbardziej sprawdzi się dla:
SKLEPY INTERNETOWE Z PRODUKTAMI PREMIUM - Przeważnie sklepy internetowe korzystają z live chat, ale w przypadku drogich produktów z wysokimi marżami Callback24 może być lepszym rozwiązaniem.
FIRMY ŚWIADCZĄCE USŁUGI - Przy nawiązaniu połączenia od razu wiesz o którą usługę chodzi co podnosi jakość rozmowy i skraca czas udzielania istotnych informacji.
BLOGI TEMATYCZNE - Jak widać na przykładzie tej strony, nawet z artykułów na blogu można pozyskać leady 🙂 Dla mnie wzrost pozyskanych klientów nawet o jednego miesięcznie dzięki Callback24 jest wystarczającym argumentem do korzystania z tego narzędzia.
Ile kosztuje Callback24?
Narzędzie jest dostępne w trzech pakietach: Free (darmowy), Basic oraz Premium. Już darmowa wersja narzędzia pozwala pozyskań mnóstwo przydatnych danych, ale ma limit połączeń (zaledwie 15 w miesiącu). Ja korzystam z wersji premium, która pozwoli mi wdrożyć rozwiązanie na moich projektach, a 400 połączeń w miesiącu jest dla mnie całkowicie wystarczalne.
Tak wygląda cena przy płatności za cały rok z góry, ale CIEBIE ONA NIE DOTYCZY O CZYM DOWIESZ SIĘ ZA CHWILĘ 🙂
Cennik Callback24 za płatność z góry za roczny dostęp
Dla osób które zarejestrują się z mojego polecenia udało mi się uzyskać rabat w wysokości 20%. Aby skorzystać z tej dedykowanej zniżki wystarczy:
Przed płatnością napisz na maciej.zaborniak@callback24.io podając hasło: LEMBICZ.PL oraz adres email pod którym zostało założone Twoje konto.
Twoja płatność zostanie zmniejszona o 20%, a więc w przypadku płatności rocznej OSZCZĘDZISZ w pakiecie Basic 279 zł netto, a w pakiecie Premium 873 zł netto
Narzędzie jest warte swojej ceny, co zresztą można sprawdzić korzystając z wersji darmowej narzędzia. Ja już mam wersję Premium i w czerwcu zobaczę jak sprawdzi się na innych moich projektach. Jestem zachwycony tym narzędziem i polecam sprawdzić jak na danym projekcie wpłynie na wzrost konwersji sprzedaży.
Michał Lembicz
Od 2011 roku zgłębiam fascynujący świat marketingu. Zdobytą wiedzę wykorzystuję do promowania własnych projektów biznesowych i świadczenia usług marketingowych dla klientów.
test:2843
Odkryj w sobie kota marketingu
Zapisz się na NEWSLETTER
Chcesz mieć silną markę? Więcej i lepiej sprzedawać? Wiedzieć jak budować trwałe relacje z klientami? No to malinowo, bo właśnie tego uczy mój newsletter. Zero spamu. Same konkrety. Wchodzisz w to?
CONTADU to narzędzie do planowania, zarządzania i optymalizacji treści pod kątem danych słów kluczowych w wyszukiwarce Google. Jak to działa? Czy warto zainwestować w to narzędzie? Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania jest seo copywriting, czyli umiejętność tworzenia tekstów pod SEO. Trzeba się mocno napocić, żeby stworzyć wartościowy pod użytkownika i słowa kluczowe content. Analiza istotnych […]
Pełna nazwa kursu brzmi "28 porad - Budowa listy mailingowej i sprzedaż kursu krok po kroku". Co czeka na Ciebie w tym kursie? Czy warto z niego skorzystać? Zapraszam do zapoznania się z recenzją. Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą wiedzieć jak krok po kroku ogarnąć cały proces sprzedaży własnego kursu. Ogromne gratki dla […]
"Grywalizacja" została zjedzona. Mimo, że książka jest strasznie szczuplutka (raptem 153 strony w niewielkim formacie), to jej wchłonięcie zajęło mi cztery dni. Standardowo po trafieniu na ciekawy z marketingowego punktu widzenia tekst, odkładałem książkę i układałem sobie w głowie nowo pozyskane dane. W rezultacie książkę, którą można wciągnąć podczas jednego dłuższego posiedzenia na dwójeczce (dla […]
Z blogiem jest jak z biznesem - założyć piekielnie łatwo i szybko, a znacznie trudniej na tym zarabiać. Gdzie najlepiej założyć bloga i ile to kosztuje? Jak pisać i o czym, żeby zarabiać na blogu fajne pieniądze? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu. WAŻNA INFORMACJA na samym początku: Zarobek na blogu nie powinien być […]
Trzeba mieć już mega rozkręconą sprzedaż, żeby pozwolić sobie na tanie pozycjonowanie strony internetowej w Google. Mnie nie stać na taką rozrzutność z dwóch powodów: nie lubię bezsensownego wydawania kasy i szanuję swój czas pracy. Dopiero rozkręcasz swój biznes? Masz już fajną sprzedaż i chcesz docisnąć widoczność strony internetowej w Google, żeby jeszcze to rozpędzić? […]
Chcesz założyć swój pierwszy sklep internetowy, ale nie wiesz jak się za to zabrać? Pokażę Ci co zrobić, żeby Twój sklep miał szansę przebicia się przez konkurencję i dotarcia do potencjalnych klientów. Mieć swój własny sklep internetowy to cel zarówno początkujących przedsiębiorców, jak i osób które już mają dobrze funkcjonujący sklep w realnym świecie. Dlaczego? […]
Twoje zdrowie. Już Ci polewam, a w tym czasie wypełnij formularz.
Nazywam się Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Od 2011 roku zgłębiam ten świat, który daje mi niepoliczalną ilość radochy.