Recenzja Callback24 - Narzędzie do połączeń ze strony www

Callback24 to narzędzie które ułatwia klientom kontakt telefoniczny ze strony internetowej, a firmie dostarcza mnóstwo istotnych danych dla marketingu i obsługi klienta. Czy Callback24 wpływa na wzrost połączeń? Jakie dane otrzymujemy o połączeniach? Zapraszam do zapoznania się z recenzją narzędzia z którego sam korzystam.

Callback24 wdrożyłem u siebie 6 maja 2021 roku. Nie minął jeszcze pełny miesiąc, a już się zakochałem w tym narzędziu. Wcześniej miałem u siebie live chat, ale znacznie lepsze wyniki osiągam poprzez kontakt telefoniczny. Zamierzam wdrożyć Callback24 na innych swoich stronach internetowych, bo... No właśnie 🙂 Dlaczego tak zachwycam się tym narzędziem?

Dlaczego warto wdrożyć na stronie Callback24

Callback24 oferuje dwie możliwości zachęcenia odwiedzającego stronę do kontaktu:

  • Poprzez Popup wyskakujący po określonym czasie (u mnie jest to 30 sekund) i przy zamykaniu strony internetowej
Callback24 - popup
  • Poprzez widget umieszczony na dole ekranu po prawej/lewej stronie ze słuchawką telefonu PLUS okienko z powiadomieniem zachęcającym do kontaktu.

Obie metody nie są nachalne i bardzo dobrze prezentują się wizualnie. Opcja "zadzwoń teraz" jest dostępna w ustalonych godzinach pracy firmy. Ustawienie wszystkich treści powiadomień zajęło mi ok. 10 minut. Rozmowa zostanie przeprowadzona przez pierwszą osobę z zespołu, która akurat ma czas (genialna sprawa), a to nie wszystko:

  • Funkcja nagrywania rozmów przychodzących i wychodzących (Można sprawdzić w jaki sposób zespół rozmawia z potencjalnymi klientami i mając odpowiednio dużą liczbę rozmów do przeanalizowania, opracować najlepszy schemat rozmowy)
  • CallTracking - Wiesz dokładnie z której podstrony na Twojej stronie internetowej zostało nawiązanie połączenie. Dzięki temu od razu wiesz na jaki temat rozmawiać z klientem i możesz lepiej przygotować się do rozmowy.
  • Integracja Callback24 - Możesz zintegrować narzędzie z Google Analytics, Facebook Leads, Facebook Messenger, SalesManago czy Bitrix24. Dzięki temu uzyskujesz mnóstwo wartościowych danych jak i masz możliwość jeszcze bardziej zautomatyzować proces sprzedaży.
  • Tagowanie połączeń - Każde połączenie może mieć określony tag (konsultacja, sprzedaż, produkt X, reklamacja itd.) dzięki czemu wiesz które tematy są najczęściej poruszane przez telefon, a które produkty/usługi cieszą się największym zainteresowaniem. Pomyśl ile to istotnych informacji, które można wykorzystać w celu poprawy wyników sprzedaży 🙂
  • Historia rozmów - Już w darmowym pakiecie jest miesiąc historii rozmów telefonicznych, które można przesłuchać i przeanalizować.

Warto wdrożyć Callback24 z powodu ogromnej liczby danych dotyczących rozmów telefonicznych jak i ułatwienia potencjalnym klientom nawiązania kontaktu. Niecały miesiąc stosowania narzędzia, a mój blog o marketingu uzyskał 3 leady:

Nie powala na kolana, ale przed wdrożeniem callback24 nie było żadnych rozmów telefonicznych więc wzrost skuteczności jest GIGANTYCZNY. Wcześniej kontakt był nawiązywany przez live chat lub formularz kontaktowy, a znacznie lepszą sprzedaż uzyskuję podczas kontaktu telefonicznego i trwa to krócej niż pisanie wiadomości.

Dla kogo jest Callback24?

Według mnie każda strona internetowa oferująca usługi lub produkty powinna korzystać z takiego rozwiązania. Dane pozyskane dzięki temu narzędziu mogą radykalnie zwiększyć efektywność sprzedaży. Nie mówiąc już o tym, że ma się kontrolę nad jakością obsługi klienta przez swoich pracowników. Zamierzam z tego narzędzia korzystać we wszystkich moich projektach internetowych, gdzie kontakt z klientem jest istotnym elementem sprzedażowym.

Na stronie mojej agencji marketingowej uzyskam znacznie większy poziom konwersji niż na blogu o marketingu. Tutaj lwią część ruchu stanowią osoby szukające darmowych lub tanich rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności reklamy i sprzedaży.

Callback24 najbardziej sprawdzi się dla:

  1. SKLEPY INTERNETOWE Z PRODUKTAMI PREMIUM - Przeważnie sklepy internetowe korzystają z live chat, ale w przypadku drogich produktów z wysokimi marżami Callback24 może być lepszym rozwiązaniem.
  2. FIRMY ŚWIADCZĄCE USŁUGI - Przy nawiązaniu połączenia od razu wiesz o którą usługę chodzi co podnosi jakość rozmowy i skraca czas udzielania istotnych informacji.
  3. BLOGI TEMATYCZNE - Jak widać na przykładzie tej strony, nawet z artykułów na blogu można pozyskać leady 🙂 Dla mnie wzrost pozyskanych klientów nawet o jednego miesięcznie dzięki Callback24 jest wystarczającym argumentem do korzystania z tego narzędzia.

Ile kosztuje Callback24?

Narzędzie jest dostępne w trzech pakietach: Free (darmowy), Basic oraz Premium. Już darmowa wersja narzędzia pozwala pozyskań mnóstwo przydatnych danych, ale ma limit połączeń (zaledwie 15 w miesiącu). Ja korzystam z wersji premium, która pozwoli mi wdrożyć rozwiązanie na moich projektach, a 400 połączeń w miesiącu jest dla mnie całkowicie wystarczalne.

Tak wygląda cena przy płatności za cały rok z góry, ale CIEBIE ONA NIE DOTYCZY O CZYM DOWIESZ SIĘ ZA CHWILĘ 🙂

cennik Callback24
Cennik Callback24 za płatność z góry za roczny dostęp

Dla osób które zarejestrują się z mojego polecenia udało mi się uzyskać rabat w wysokości 20%. Aby skorzystać z tej dedykowanej zniżki wystarczy:

  • Zrejestruj się klikając TUTAJ
  • Przed płatnością napisz na maciej.zaborniak@callback24.io podając hasło: LEMBICZ.PL oraz adres email pod którym zostało założone Twoje konto.
  • Twoja płatność zostanie zmniejszona o 20%, a więc w przypadku płatności rocznej OSZCZĘDZISZ w pakiecie Basic 279 zł netto, a w pakiecie Premium 873 zł netto

Narzędzie jest warte swojej ceny, co zresztą można sprawdzić korzystając z wersji darmowej narzędzia. Ja już mam wersję Premium i w czerwcu zobaczę jak sprawdzi się na innych moich projektach. Jestem zachwycony tym narzędziem i polecam sprawdzić jak na danym projekcie wpłynie na wzrost konwersji sprzedaży.

author-avatar
Kocur Marketingu
Od 2011 roku zgłębiam fascynujący świat marketingu. Zdobytą wiedzę wykorzystuję do promowania własnych projektów biznesowych i świadczenia usług marketingowych dla klientów.
Recenzja książki Przejażdżka życia
Jak wygląda droga od szeregowego pracownika do dyrektora w ogromnej korporacji? Jakie wyzwania należy pokonać po drodze? Jak należy traktować pracowników i partnerów biznesowych? Przyjrzyjmy się historii Boba Igera -...
Czytaj więcej
Yggdrasil - Recenzja portalu dla przedsiębiorców
Co się dokładnie kryje pod tajemniczą nazwą Yggdrasil? Ile kosztuje dostęp do portalu Yggdrasil i czy warto w niego zainwestować? Wszystkiego dowiesz się z poniższej recenzji. Smacznego 🙂 Ta ciekawa...
Czytaj więcej
Recenzja książki Zakamarki marki
Książka „Zakamarki marki” została przeze mnie zjedzona praktycznie od razu po książce „Grywalizacja”, ale musiałem sobie wszystko poukładać w głowie. Ochłonąłem i mogę na spokojnie napisać recenzję, z której się...
Czytaj więcej

Może te Cię zainteresują:

Strategia biznesowo-marketingowa PLUS MINUS ZERO
Nie ma powszechnie przyjętej nazwy dla tej strategii biznesowo-marketingowej, więc ochrzciłem ją nazwą PLUS MINUS ZERO. Zapewne nikt nie wpadł na to, bo z biznesowego i marketingowego punktu widzenia, taka...
Czytaj więcej
Jak wygląda UPV w Twoim biznesie?
Dlaczego niektóre marki osiągają spektakularny sukces, a inne z podobnymi produktami i usługami ledwie wychodzą na plus lub bankrutują? Jednym z kluczowych czynników jest unikalna propozycja wartości (Unique Proposition Value...
Czytaj więcej
Jak pozycjonować sklep internetowy własnymi siłami?
Jak pozycjonować sklep internetowy własnymi siłami? Co możesz zrobić, żeby poprawić widoczność sklepu internetowego w Google, przy niewielkim lub zerowym budżecie? Łap gotową listę do wdrożenia - miłej zabawy. Stało...
Czytaj więcej

Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.

Polityka prywatności

Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone

crossmenuchevron-downarrow-left