Drugi miesiąc reklam Google ADS w sektorze B2B
W drugim miesiącu musiałem niestety/stety wstrzymać reklamy Google Ads. Kilku z moich klientów stałych klientów dołożyło mi roboty w postaci nowych projektów do ogarniania i moce przerobowe się wyczerpały.
Z jednej strony smuteczek, bo nie zdążyłem się pobawić reklamami 🙁 . Z drugiej strony radocha, bo to zawsze miłe uczucie jak klienci doceniają moją efektywność i chcą, żebym rozkręcał ich kolejne biznesy. Płakać oczywiście nie będę, ale musiałem zrobić przerwę w reklamach na Google Ads i sobie wszystko porozkładać w czasie.
Miało być 3000 zł netto miesięcznie, a w przeciągu dwóch miesięcy poszło "tylko" 4229,06 zł :

Koszt konwersji w tym czasie wyniósł 302,08 zł (już ogarnąłem kampanię która według wstępnych założeń pozwala wygenerować konwersję w budżecie do 170 zł). No dobra, ale jak z osiągnięciem celu? Dla przypomnienia: Celem było pozyskanie 9 klientów na pozycjonowanie przy budżecie reklamowym wynoszącym łącznie 9000 zł.
Cel kampanii Google Ads w drugim miesiącu
- Zeżarło: 2284,68 zł (łącznie
- Zwróciło: 2* konsultacja marketingowa (1200 zł netto + możliwość dalszej współpracy) + 1*klient na stworzenie nowej strony www + 2* klient na Google Ads + 1*klient na pozycjonowanie.
- Wynik: ROAS powyżej 180% . Ponownie ucieszona mordka 🙂 .
Co prawda na ten moment udało się pozyskać 2 klientów na pozycjonowanie z planowanych 9, ale nie będę narzekał. Reklamę wznowię 1 października na miesiąc i zobaczymy co tam się będzie działo.