Case Studies

LIVE

Projekty które widzisz aktualizuję systematycznie - tylko taka forma prezentacji case studies pozwoli Ci zweryfikować, czy warto ze mną współpracować.

Dlaczego wrzucam tylko case study w trybie rzeczywistym?

Wybrać projekt, który osiągnął dobre wyniki marketingowe lub sprzedażowe i zrobić z niego case study, to żadne wyzwanie. Jednak, jeśli chodzi o umieszczanie informacji o projekcie już na samym początku i pokazywanie, jak się rozwija - to zupełnie inny poziom trudności. Tak jest według mnie uczciwe, a że niekoniecznie oczekiwania mogą pokryć się z rzeczywistością...tak to już bywa w biznesie i marketingu.

Jesteś gotów rozpocząć współpracę?

Najnowsze Artykuły

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that .

Strategia biznesowo-marketingowa PLUS MINUS ZERO

Nie ma powszechnie przyjętej nazwy dla tej strategii biznesowo-marketingowej, więc ochrzciłem ją nazwą PLUS MINUS ZERO. Zapewne nikt nie wpadł na to, bo z biznesowego i marketingowego punktu widzenia, taka strategia nie ma - na pierwszy rzut oka - absolutnie żadnego sensu. Oczywiście nie mam pewności, że nikt nie wymyślił strategii PLUS MINUS ZERO. Na […]

Czytaj więcej
Jak wygląda UPV w Twoim biznesie?

Dlaczego niektóre marki osiągają spektakularny sukces, a inne z podobnymi produktami i usługami ledwie wychodzą na plus lub bankrutują? Jednym z kluczowych czynników jest unikalna propozycja wartości (Unique Proposition Value - UPV). O co dokładnie tutaj chodzi? Unikalna propozycja wartości (UPV) to krótkie, zrozumiałe i przekonujące wyjaśnienie, dlaczego klient ma wybrać właśnie Twój produkt lub […]

Czytaj więcej
Recenzja książki Przejażdżka życia

Jak wygląda droga od szeregowego pracownika do dyrektora w ogromnej korporacji? Jakie wyzwania należy pokonać po drodze? Jak należy traktować pracowników i partnerów biznesowych? Przyjrzyjmy się historii Boba Igera - dyrektora zarządzającego The Walt Disney Company - opisanej w autobiografii "Przejażdżka życia". Trudno nie znać marki Disney, która wyprodukowała takie klasyki jak: "Królewna Śnieżka i […]

Czytaj więcej
Jak pozycjonować sklep internetowy własnymi siłami?

Jak pozycjonować sklep internetowy własnymi siłami? Co możesz zrobić, żeby poprawić widoczność sklepu internetowego w Google, przy niewielkim lub zerowym budżecie? Łap gotową listę do wdrożenia - miłej zabawy. Stało się! Odpalasz sklep internetowy. Masowa prośba do znajomych o polubienie sklepu na Facebooku i czekasz, aż zaleje Cię wodospad zamówień. Mija tydzień...dwa tygodnie...miesiąc, a Ty […]

Czytaj więcej
Klątwa wiedzy - Potrafisz zapomnieć o tym co wiesz?

”Zapomniał wół, kiedy cielęciem był” - Tak w dużym skrócie wygląda klątwa wiedzy. Łatwo zapominamy o tym, że kiedyś czegoś nie wiedzieliśmy. To co nam wydaje się banalnie proste, oczywiste i zrozumiałe, dla innej osoby może być strasznie skomplikowane. Opowiem Ci pewną historię. Poszedłem z narzeczoną na zakupy do małej galerii. Mnie wysłała do sklepu […]

Czytaj więcej
10 sposobów na rozbujanie sprzedaży poprzez FB

Facebook świetnie się nadaje do budowania wizerunku marki i rozkręcania sprzedaży swoich usług lub produktów. Jak prowadzić profil firmy na Facebooku, żeby rozbujać sprzedaż do samego nieba? Oto lista 10 sposobów, które pomogą Ci rozbujać sprzedaż na Facebooku. Nim do tego przejdziemy, to zajebiście ważna informacja na wstępie: FACEBOOK NIE POWINIEN BYĆ PODSTAWOWYM NARZĘDZIEM BUDOWANIA […]

Czytaj więcej
7 projektów biznesowych. Jeden człowiek. Czy to możliwe?

W 2023 roku będę łącznie prowadził siedem swoich projektów biznesowych. Znalazłem sposób na wydłużenie doby do 100 godzin? Zmutowałem po latach wchłaniania niezdrowego żarcia i wyrosły mi dodatkowe dwie pary rąk? Przecież to niemożliwe do ogarnięcia przez jednego człowieka. Póki firma (projekt biznesowy) się nie rozkręci, to większość przedsiębiorców jest takim ”człowiekiem-ośmiornicą”. W pojedynkę ogarnia […]

Czytaj więcej
Czy Twój biznes przetrwa kryzys w 2023 roku?

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że 2023 rok będzie ogromnym wyzwaniem dla wielu przedsiębiorców. Już teraz jest Ci ciężko prowadzić biznes? To radzę zaopatrzyć się w zapas papieru toaletowego, bo zwieracze mogą nie wytrzymać. Jakie są fakty? Mamy zajebiście wysoką inflację, gigantyczne podwyżki stóp procentowych i ABSOLUTNIE ŻADNEJ PERSPEKTYWY na uniknięcie nadchodzącego kryzysu. […]

Czytaj więcej
Depozycjonowanie - co to jest? Kiedy warto skorzystać?

Depozycjonowanie to działania wpływające na obniżenie widoczności strony pod określone słowo lub słowa kluczowe. Można powiedzieć, że to takie przeciwieństwo pozycjonowania, po które sięga się w konkretnych i mało przyjemnych sytuacjach. Jaki sens ma w ogóle depozycjonowanie strony? Płacić za obniżanie pozycji strony w wynikach wyszukiwania? Przecież to jest bez sensu! Takie negative SEO okazuje […]

Czytaj więcej
Więcej artykułów
Im dokładniej opiszesz problem do rozwiązania, tym konkretniej będę mógł Ci odpowiedzieć.




    Zarezerwuj termin.

    Wybierz dzień i godzinę naszej rozmowy.

    Lub wybierz inną formę kontaktu:

    lub wybierz inną formę kontaktu.

    Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.

    Polityka prywatności

    Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone

    crossmenuchevron-downarrow-left