Pełna nazwa kursu brzmi "28 porad - Budowa listy mailingowej i sprzedaż kursu krok po kroku". Co czeka na Ciebie w tym kursie? Czy warto z niego skorzystać? Zapraszam do zapoznania się z recenzją.
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą wiedzieć jak krok po kroku ogarnąć cały proces sprzedaży własnego kursu. Ogromne gratki dla Patryka Łopota (twórcy kursu) za stworzenie krótkiego, ale pełnego konkretnego "mięsa" materiału.
Z czego składa się kurs?
Kurs składa się z 5 modułów + wstęp + podsumowanie kursu. W każdym module znajdziesz od 3 do 7 konkretnych lekcji.
Zawartość kursu "28 porad - Budowa listy mailingowej i sprzedaż kursu krok po kroku"
W niektórych lekcjach, można znaleźć dodatkowe materiały do pobrania. Fajna sprawa, bo znacząco ułatwiają ogarnięcie tematu:
Przykład materiału do pobrania z kursu
Patryk płynnie przechodzi z materiałami z jednej lekcji do kolejnej. Mnóstwo konkretów jak i wiedzy, która za rączkę prowadzi przez budowanie listy mailingowej, i pokazuje jak ogarnąć w spójną całość proces sprzedaży kursu. Zero lania wody. Same konkrety.
Dla kogo kurs i ile kosztuje?
Przede wszystkim osobom/firmom, które tworzą swoje kursy i mają problem z ich sprzedażą. Zrobić kurs, a ogarnąć jego sprzedaż - To dwa zupełnie odrębne tematy 🙂 . Jeżeli masz problem ze sprzedażą z wykorzystaniem reklam na FB, to też radzę ogarnąć ten kurs.
W momencie tworzenia recenzji kurs jest darmowy. Dostęp do niego znajdziesz dostęp pod adresem https://lokalny-sukces.pl/landing-page/ . Jeżeli masz problem ze sprzedażą kursu, to warto się zainteresować kursem Patryka. Ułatwi Ci życie.
Ten bezpłatny kurs oceniam 10/10. W większości darmowe kursy są wypełnione autoreklamą i laniem wody. Tutaj jest mnóstwo wartościowej wiedzy i bardzo delikatna promocja własnej osoby. Oby więcej takich darmowych kursów. Kawał dobrej roboty.
Jeżeli artykuł Ci się podobał, to będzie mi bardzo miło jeśli go udostępnisz. Dziękuję :-)
Kocur Marketingu Michał Lembicz
Od 2011 roku zgłębiam fascynujący świat marketingu. Zdobytą wiedzę wykorzystuję do promowania własnych projektów biznesowych i świadczenia usług marketingowych dla klientów.
test:
Głodny marketingowej wiedzy?
Zapisz się na NEWSLETTER
Chcesz mieć silną markę? Więcej i lepiej sprzedawać? Wiedzieć jak budować trwałe relacje z klientami? No to malinowo, bo właśnie tego uczy mój newsletter. Zero spamu. Same konkrety. Wchodzisz w to?
Jak wygląda droga od szeregowego pracownika do dyrektora w ogromnej korporacji? Jakie wyzwania należy pokonać po drodze? Jak należy traktować pracowników i partnerów biznesowych? Przyjrzyjmy się historii Boba Igera - dyrektora zarządzającego The Walt Disney Company - opisanej w autobiografii "Przejażdżka życia". Trudno nie znać marki Disney, która wyprodukowała takie klasyki jak: "Królewna Śnieżka i […]
Co się dokładnie kryje pod tajemniczą nazwą Yggdrasil? Ile kosztuje dostęp do portalu Yggdrasil i czy warto w niego zainwestować? Wszystkiego dowiesz się z poniższej recenzji. Smacznego 🙂 Ta ciekawa nazwa, oznacza z mitologii nordyckiej drzewo łączące trzy światy: Midgard (ludzie), Asgard (bogowie) i Helheim (umarli). To również nazwa portalu dla przedsiębiorców, w którym jestem […]
Książka „Zakamarki marki” została przeze mnie zjedzona praktycznie od razu po książce „Grywalizacja”, ale musiałem sobie wszystko poukładać w głowie. Ochłonąłem i mogę na spokojnie napisać recenzję, z której się dowiesz czy warto zainwestować w zakup tej książki. „Zakamarki marki” nie jest tłuściutką książką. Raptem 211 stron, a więc spokojnie można w jeden dzień ją […]
Dlaczego niektóre marki osiągają spektakularny sukces, a inne z podobnymi produktami i usługami ledwie wychodzą na plus lub bankrutują? Jednym z kluczowych czynników jest unikalna propozycja wartości (Unique Proposition Value - UPV). O co dokładnie tutaj chodzi? Unikalna propozycja wartości (UPV) to krótkie, zrozumiałe i przekonujące wyjaśnienie, dlaczego klient ma wybrać właśnie Twój produkt lub […]
Jak pozycjonować sklep internetowy własnymi siłami? Co możesz zrobić, żeby poprawić widoczność sklepu internetowego w Google, przy niewielkim lub zerowym budżecie? Łap gotową listę do wdrożenia - miłej zabawy. Stało się! Odpalasz sklep internetowy. Masowa prośba do znajomych o polubienie sklepu na Facebooku i czekasz, aż zaleje Cię wodospad zamówień. Mija tydzień...dwa tygodnie...miesiąc, a Ty […]
”Zapomniał wół, kiedy cielęciem był” - Tak w dużym skrócie wygląda klątwa wiedzy. Łatwo zapominamy o tym, że kiedyś czegoś nie wiedzieliśmy. To co nam wydaje się banalnie proste, oczywiste i zrozumiałe, dla innej osoby może być strasznie skomplikowane. Opowiem Ci pewną historię. Poszedłem z narzeczoną na zakupy do małej galerii. Mnie wysłała do sklepu […]
Wypełnij formularz. Następnego dnia roboczego dam Ci konkretną odpowiedź. Do usłyszenia - Kocur Marketingu.
Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.