Pełna nazwa kursu brzmi "28 porad - Budowa listy mailingowej i sprzedaż kursu krok po kroku". Co czeka na Ciebie w tym kursie? Czy warto z niego skorzystać? Zapraszam do zapoznania się z recenzją.
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą wiedzieć jak krok po kroku ogarnąć cały proces sprzedaży własnego kursu. Ogromne gratki dla Patryka Łopota (twórcy kursu) za stworzenie krótkiego, ale pełnego konkretnego "mięsa" materiału.
Z czego składa się kurs?
Kurs składa się z 5 modułów + wstęp + podsumowanie kursu. W każdym module znajdziesz od 3 do 7 konkretnych lekcji.
Zawartość kursu "28 porad - Budowa listy mailingowej i sprzedaż kursu krok po kroku"
W niektórych lekcjach, można znaleźć dodatkowe materiały do pobrania. Fajna sprawa, bo znacząco ułatwiają ogarnięcie tematu:
Przykład materiału do pobrania z kursu
Patryk płynnie przechodzi z materiałami z jednej lekcji do kolejnej. Mnóstwo konkretów jak i wiedzy, która za rączkę prowadzi przez budowanie listy mailingowej, i pokazuje jak ogarnąć w spójną całość proces sprzedaży kursu. Zero lania wody. Same konkrety.
Dla kogo kurs i ile kosztuje?
Przede wszystkim osobom/firmom, które tworzą swoje kursy i mają problem z ich sprzedażą. Zrobić kurs, a ogarnąć jego sprzedaż - To dwa zupełnie odrębne tematy 🙂 . Jeżeli masz problem ze sprzedażą z wykorzystaniem reklam na FB, to też radzę ogarnąć ten kurs.
W momencie tworzenia recenzji kurs jest darmowy. Dostęp do niego znajdziesz dostęp pod adresem https://lokalny-sukces.pl/landing-page/ . Jeżeli masz problem ze sprzedażą kursu, to warto się zainteresować kursem Patryka. Ułatwi Ci życie.
Ten bezpłatny kurs oceniam 10/10. W większości darmowe kursy są wypełnione autoreklamą i laniem wody. Tutaj jest mnóstwo wartościowej wiedzy i bardzo delikatna promocja własnej osoby. Oby więcej takich darmowych kursów. Kawał dobrej roboty.
Michał Lembicz
Od 2011 roku zgłębiam fascynujący świat marketingu. Zdobytą wiedzę wykorzystuję do promowania własnych projektów biznesowych i świadczenia usług marketingowych dla klientów.
test:
Głodny marketingowej wiedzy?
Zapisz się na NEWSLETTER
Chcesz mieć silną markę? Więcej i lepiej sprzedawać? Wiedzieć jak budować trwałe relacje z klientami? No to malinowo, bo właśnie tego uczy mój newsletter. Zero spamu. Same konkrety. Wchodzisz w to?
CONTADU to narzędzie do planowania, zarządzania i optymalizacji treści pod kątem danych słów kluczowych w wyszukiwarce Google. Jak to działa? Czy warto zainwestować w to narzędzie? Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania jest seo copywriting, czyli umiejętność tworzenia tekstów pod SEO. Trzeba się mocno napocić, żeby stworzyć wartościowy pod użytkownika i słowa kluczowe content. Analiza istotnych […]
"Grywalizacja" została zjedzona. Mimo, że książka jest strasznie szczuplutka (raptem 153 strony w niewielkim formacie), to jej wchłonięcie zajęło mi cztery dni. Standardowo po trafieniu na ciekawy z marketingowego punktu widzenia tekst, odkładałem książkę i układałem sobie w głowie nowo pozyskane dane. W rezultacie książkę, którą można wciągnąć podczas jednego dłuższego posiedzenia na dwójeczce (dla […]
Długo mi się zeszło z przeczytaniem książki "Strategia błękitnego oceanu". Nie z powodu ilości stron, bo było ich raptem delikatnie ponad 300. To analizy i przemyślenia w trakcie czytania tej książki, zajęły mi ogromną ilość czasu 🙂 . Nie jest to typowa książka o marketingu. "Błękitny ocean" oznacza przestrzeń pozbawioną licznej konkurencji. Nie ma tam […]
Strategia cenowa jest jednym z podstawowych i najważniejszych elementów, wpływających na funkcjonowanie i rozwój firmy. Jaka powinna być cena produktu lub usługi, aby Twoja firma mogła generować wysoki zysk w perspektywie czasu? Cena ma gigantyczne znaczenie w procesie podejmowania decyzji zakupowej. Według badania przeprowadzonego przez Centrum Badań i Analiz Rynku w październiku 2021 roku, dla […]
Wystartowanie z biznesem, jest jak zakochanie się do szaleństwa: nie dostrzegasz wad, masz w dupie rady od przyjaciół i rodziny, mózg nie działa, o wszystkim decyduje serduszko. Tylko co, jeśli zamiast biznesowego love story, będzie toksyczna relacja? To niesamowite uczucie, jak do Twojej głowy trafia ”genialny” pomysł na biznes. Oczami wyobraźni widzisz, jak biznes zaczyna […]
Z blogiem jest jak z biznesem - założyć piekielnie łatwo i szybko, a znacznie trudniej na tym zarabiać. Gdzie najlepiej założyć bloga i ile to kosztuje? Jak pisać i o czym, żeby zarabiać na blogu fajne pieniądze? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu. WAŻNA INFORMACJA na samym początku: Zarobek na blogu nie powinien być […]
Wypełnij formularz. Następnego dnia roboczego dam Ci konkretną odpowiedź. Do usłyszenia - Kocur Marketingu.
Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.