logo-lembicz

Blog o marketingu

Jak wygląda pozycjonowanie bloga WordPress?

Niczym Doktor Wiktor Frankenstein tchnąłeś życie w swojego "potwora" i chcesz aby cały Świat dowiedział się o jego istnieniu? Piszesz jeden artykuł. Drugi, trzeci...Dwudziesty...Czterdziesty i dalej nic? Nie martw się. Mam dla Ciebie - jak to zwykle bywa - dwie wiadomości: Dobrą i złą. Blog który czytasz jest bardzo młodziutki bo roboty wyszukiwarki Google zostały […]

Czytaj artykuł
Co buduje markę lepiej: blog osobisty czy firmowy?

Jak sądzisz? Twoje nazwisko czy Twoja nazwa firmy lepiej się nadaje do zbudowania silnej marki? Rozpoczynając swoją przygodę z własnym biznesem, osoby rzadko kiedy podejmują słuszną decyzję (Jak ja zaczynałem, to też popełniłem błąd). Nie dam Ci gotowej odpowiedzi na to pytanie. Chcę żebyś sam dzięki informacjom w tym artykule stwierdził które rozwiązanie będzie dla […]

Czytaj artykuł
Czy Twój biznes przetrwa? O sprzedaży w czasach kryzysu

Najgorsze w obecnej sytuacji jest to, że kryzys w Twoim biznesie nie został spowodowany przez Ciebie. To nie złe zarządzanie. To nie kiepski marketing. To czynniki zewnętrzne doprowadziły do tego, że nie śpisz po nocach zastanawiając się co zrobić, żeby biznes przetrwał ten trudny czas. Cofnę się w czasie do dnia w którym zakładałem swoją […]

Czytaj artykuł
Jak ustalać grupy odbiorców reklam na Facebooku

Grupy odbiorców pozwalają dokładniej określić odbiorców naszych reklam, dzięki czemu szansa na osiągnięcie celu rośnie przy jednoznacznym obniżeniu kampanii reklamowej. Tylko o co w tym wszystkim chodzi? Nie lepiej uderzać z reklamą Facebooka szerzej i dotrzeć do większej ilości osób? Co takiego dają nam te grupy odbiorców reklam na Facebooku, że warto na nie poświęcić […]

Czytaj artykuł
Czy masz na stronie internetowej system rezerwacji online?

System rezerwacji online to w wielu branżach usługowych udogodnienie dla klientów, a dla firmy oszczędność czasu. Jeżeli do tej pory nie masz takiego systemu rezerwacji lub obecny nie do końca spełnia Twoje oczekiwania, to koniecznie zapoznaj się z tym artykułem. W tym artykule skoncentruję się na jednym systemie rezerwacji online z którym się zapoznałem. Nie […]

Czytaj artykuł
Tytuł strony internetowej pod SEO i użytkownika

Tytuł strony internetowej to bardzo ważna informacja nie tylko dla robotów wyszukiwarki Google. Użytkownicy zwracają uwagę na tytuły w wynikach wyszukiwania, więc musi być on również dla nich atrakcyjny. Dlatego warto utworzyć tytuł porządnie i w pełni wykorzystać jego możliwości. Standardowo posłużę się praktycznym przykładem, czyli tytułem bloga który brzmi blog o marketingu internetowym i […]

Czytaj artykuł
Recenzja Senuto – Narzędzie do analizy słów kluczowych

Senuto to genialne narzędzie wykorzystywane przeze mnie głównie do analizy słów kluczowych, ale jego funkcjonalność i możliwości są znacznie większe. Wszystkiego dowiesz się z recenzji, a z Senuto korzystam już kilka ładnych lat więc co nieco mogę rozjaśnić. Artykuł będzie dość długi, ale w skrócie się nie da ukazać wszystkich możliwości Senuto. WAŻNE: Masz 20% […]

Czytaj artykuł
Monitoring pozycji strony w Google - lista narzędzi

Narzędzi do monitorowania pozycji strony w wyszukiwarce Google jest mnóstwo. Od 2011 roku sporo z nich przetestowałem. To są moim zdaniem najlepsze narzędzia do sprawdzania pozycji strony na słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania Google. Narzędzi do monitorowania pozycji słów kluczowych jest od cholery. Mógłbym stworzyć obszerną listę, tylko po co? Liczy się jakość nie ilość, […]

Czytaj artykuł
Kiedy dawanie promocji na produkty i usługi ma sens

Kto nie uwielbia promocji? Potrafimy wstrzymywać się z upragnionym zakupem miesiącami w oczekiwaniu aż będzie dostępny 10% taniej albo dorzucą do zakupu jakiś gratis z którego niekoniecznie będziemy korzystać. Promocje potrafią napędzić ostro sprzedaż i niejedna firma się o tym przekonała wprowadzając na stałe różne akcje promocyjne do swojej strategii marketingowej. Doświadczenie biznesowe i życiowe […]

Czytaj artykuł

Chcesz współpracować?

Twoje zdrowie. Już Ci polewam, a w tym czasie wypełnij formularz.



    kontakt-w-sprawie-marketingu
    logo-lembicz

    Nazywam się Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Od 2011 roku zgłębiam ten świat, który daje mi niepoliczalną ilość radochy.

    Polityka prywatności

    Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone

    LOKALNE USŁUGI

    Pozycjonowanie WarszawaPozycjonowanie Łódźpozycjonowanie Legionowo
    Tutaj będzie całkiem sporo usług marketingowych pod kątem lokalnych wyników wyszukiwania, aby ułatwić klientom znalezienie kocura marketingu :-)