Blog o marketingu

Zapraszam Cię do fascynującego świata marketingu, który pozwoli Ci zbudować silną markę, dotrzeć do SUPER KLIENTÓW i poprawić wyniki sprzedaży. Baw się dobrze :-)

5 błędów przez które Twój sklep internetowy nie sprzedaje

Posiadasz sklep internetowy, ale wyniki sprzedaży są rozczarowujące? Masz genialne produkty w niskiej cenie a i tak klientów brak? Twój sklep generuje ruch, ale nie generuje sprzedaży? Zapewne popełniasz jeden lub więcej z 5 błędów przez które sprzedaż jest na niskim poziomie. Wiem jak dołująca potrafi być niska sprzedaż. Sam przez to przechodziłem na początku […]

Czytaj więcej
Agencja marketingowa - Która? Na co zwrócić uwagę?

Agencji marketingowych w Polsce jest mnóstwo. Logiczne, że każda agencja marketingowa opisuje siebie takimi słowami jak: profesjonalna, skuteczna, terminowa, rzetelna, itd. Która agencja marketingowa jest naprawdę dobra? Na co warto zwrócić uwagę wybierając firmę odpowiedzialną za działania marketingowe? Ja nie prowadzę agencji marketingowej, tylko firmę wspierającą marketingowo biznes, a wielu moich klientów jest właśnie po […]

Czytaj więcej
Koszt pozyskania klienta z działań marketingowych

Czy wiesz ile kosztuje Cię pozyskanie klienta? Jeżeli tego nie wiesz, to skąd masz wiedzieć czy działania marketingowe przynoszą Twojej firmie zyski? Pokażę Ci w jaki sposób ja podchodzę do kosztów pozyskiwania klientów, w zależności od określonego celu, Każde działanie marketingowe musi mieć określony i mierzalny cel. Wiedząc jaki jest ostateczny koszt pozyskania klienta, można […]

Czytaj więcej
Nie szukaj klientów. Spraw by to klienci znajdywali Ciebie

Ile czasu poświęcasz dziennie szukając klientów na swoje usługi lub produkty? Ile z tego kończy się nawiązaniem współpracy i pozyskaniem SUPER lub normalnego klienta? No właśnie! Zamiast tracić czas na szukanie klientów, spraw aby to klienci mogli znaleźć Ciebie. Brzmi jak bajka prawda? Pamiętam jak w 2011 roku miałem ogromne problemy z pozyskiwaniem klientów. Ogłaszałem […]

Czytaj więcej
Jak zbudować lojalność klienta wobec marki?

W dzisiejszych czasach zbudowanie lojalności klienta jest znacznie trudniejsze niż kiedyś. Dzięki internetowi możemy szybko i łatwo dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów, a więc i klienci mogą szybko i łatwo znaleźć wiele firm spełniających ich "oczekiwania". Jak więc zbudować lojalność klientów i dlatego to oni odzwierciedlają siłę Twojej marki? Zbudowanie lojalności konsumenckiej to wyższa […]

Czytaj więcej
Agencja SEO - Jak znaleźć dobrą agencję SEO?

Coraz trudniej w dzisiejszych czasach znaleźć profesjonalną agencję SEO. Większość agencji SEO na pierwszy rzut oka wygląda na super ogarniętą. Sprawdzenie czy faktycznie agencja marketingowa jest skuteczna w działaniach, może kosztować Cię sporo pieniędzy i czasu. Pokażę Ci jak według mnie pracuje profesjonalna agencja SEO i po czym możesz ją rozpoznać. Na wstępie od razu […]

Czytaj więcej
Jaka powinna być dobra strona internetowa?

Strona internetowa nie musi kosztować 20 000 złotych. Strona internetowa nie musi być nafaszerowana unikalną grafiką i funkcjonalnością. Dobra strona internetowa ma zarabiać pieniądze. Jeżeli nie zarabia to staje się wydatkiem a nie inwestycją. Tylko skąd możecie wiedzieć, że właśnie taka a nie inna strona internetowa będzie dobra dla Twojego biznesu? Spójrzcie na tę stronę […]

Czytaj więcej
Jak pozyskać klientów i jak zdobyć SUPER klienta?

Nie wiesz jak pozyskać klientów na swoje usługi bądź produkty? Problemem jest pozyskanie jakiegokolwiek klienta, a o SUPER kliencie to już nawet nie marzysz? Doskonale Cię rozumiem, bo sam przez to przechodziłem. Pokażę Ci jak wygląda proces pozyskiwania klientów w moich projektach biznesowych. Pamiętam jak na początku wyglądało u mnie pozyskiwanie klientów. Ogłaszałem się na […]

Czytaj więcej
Wzrost sprzedaży - Czy wiesz dlaczego sprzedaż wzrosła?

Wzrost sprzedaży to najlepszy dowód na to, że firma "idzie" we właściwym kierunku. Tylko mało kto poświęca czas, na dokładne określenie powodów wzrostu sprzedaży. Najczęściej jest wtedy obierana strategia "Róbmy to samo, tylko szybciej i lepiej" . Tylko bez odpowiedniej analizy, nie sposób określić dokładnych powodów wzrostu sprzedaży. Jak taka analiza wygląda? Nie miałem niestety […]

Czytaj więcej

Kocur Marketingu Michał Lembicz. Na blogu dzielę się wiedzą o budowaniu silnej marki, sprzedaży i marketingu. Pomagam małym i średnim firmom działającym w Polsce zwiększać sprzedaż.

Polityka prywatności

Lembicz.pl 2022 - wszelkie prawa zastrzeżone

crossmenuchevron-downarrow-left