logo-lembicz

Blog o marketingu

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym

Właściciele sklepów stacjonarnych nie mają łatwego życia. Nie każdego stać na super lokalizację czy punkt w centrum handlowym, a nawet i to nie gwarantuje super sprzedaży. Z racji, że w 2021/2022 roku odpalam projekt biznesowy wymagający punktu stacjonarnego, to pokażę Ci w jaki sposób zamierzam utrzymać wysoki poziom sprzedaży. Do tej pory wszystkie moje projekty […]

Czytaj artykuł
Blog firmowy - Czy to się opłaca?

Blog firmowy na stronie internetowej obecnie to standard, który często jest zaniedbywany. Mi pisanie sprawia bardzo dużo frajdy, zwłaszcza o biznesie i marketingu, którymi się interesuję. Prowadzenie bloga firmowego nie ma przeważnie bezpośredniego przełożenia na zyski, ale pośredni wpływ może mieć ogromny pod warunkiem że robisz to dobrze. Ten blog o marketingu składa się w […]

Czytaj artykuł
Darmowe pozycjonowanie stron - okazja czy chwyt marketingowy

Coraz częściej trafiam w internecie na usługę darmowego pozycjonowania stron internetowych. Życie nauczyło mnie tego, że jeżeli coś jest za darmo to przeważnie trzeba będzie za to zapłacić dużo więcej w przyszłości lub cena jest ukryta w innych usługach. Sprawdźmy czy darmowe pozycjonowanie stron jest możliwe i czy firmy oferujące taką usługę to dla Klientów […]

Czytaj artykuł
Linki dofollow i linki nofollow - Kiedy używać i jaką rolę odgrywają

Na pierwszy rzut oka nie widać różnicy pomiędzy linkami dofollow a nofollow. Można to zobaczyć dopiero w kodzie strony, a dla wyszukiwarki Google różnica jest ogromna. Na wszystkich swoich projektach stosuję zarówno linki nofollow jak i dofollow. Wszystko zależy od tego, czy chcę przekazać moc mojej strony dalej, co określa się jako link juice. Im […]

Czytaj artykuł
Jak nazwać firmę aby wpadało w ucho i miało sens biznesowy

Wymyślenie nazwy firmy jest banalnie proste. Problemem jest znalezienie naprawdę dobrej, zapadającej błyskawicznie w pamięci nazwy firmy, która spodoba się nie tylko Tobie, ale i Twoim Klientom. Nie bez powodu w końcu powstały firmy, które zajmują się zawodowo znajdywaniem atrakcyjnych nazw firm i na brak klientów- moim zdaniem - narzekać nie muszę. Firma musi mieć […]

Czytaj artykuł
Mocne linki SEO - Skąd wziąć i jak je rozpoznać

Czasy w których to ilość linków była ważniejsza niż ich jakość minęły dawno temu. Nie spodziewałbym powrotu do czasów, kiedy wystarczyło parę mocnych narzędzi połączonych z systemem wymiany linków żeby robić wysokie pozycje nawet na trudne słowa kluczowe. Teraz nie ilość jest ważna a jakość, i uważam to za zmianę na lepsze. Tylko znalezienie naprawdę […]

Czytaj artykuł
Jaka cena usług i produktów będzie marketingowo najlepsza?

Cena była, jest i zawsze będzie jednym z najważniejszych czynników wpływającym na decyzję Klienta. Większość przedsiębiorców ustalając cenę kieruje się prostym schematem: Cena + Marża. Jeszcze inni patrzą na konkurencję i ustalają ceny bardzo podobne, a przeważnie mniejsze z racji braku wyrobionej pozycji na rynku. W jaki sposób określić cenę usług bądź produktów, żeby zarobić […]

Czytaj artykuł
O co chodzi w pozycjonowaniu na długi ogon

Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo często lekceważone przez właścicieli stron internetowych. Chcą oni być wysoko na bardzo konkurencyjne słowa kluczowe, które mają ogromną ilość miesięcznych wyszukiwań. Czy słusznie? Lepsze są ogólne słowa kluczowe czy frazy długoogonowe (tzw. Lont Tail)? Ile kosztuje pozycjonowanie na długi ogon? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w poniższym […]

Czytaj artykuł
Czy istnieje skuteczna i tania reklama w internecie

Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie "wysoka skuteczność" i "niska cena" uruchamiają procesy myślowe odpowiedzialne za szukanie ukrytych pułapek. Skuteczność rzadko kiedy jest tania, choć oczywiście wyjątki się zdarzają. Fakt jest taki, że skuteczna reklama - bez względu na koszt - jest tania. Tylko która forma reklamy internetowej ma największy potencjał? Czy tania […]

Czytaj artykuł

Chcesz współpracować?

Twoje zdrowie. Już Ci polewam, a w tym czasie wypełnij formularz.



    kontakt-w-sprawie-marketingu
    logo-lembicz

    Nazywam się Michał Lembicz i prowadzę bloga o skutecznym marketingu. Mam nadzieję, że uda Ci się u mnie znaleźć odpowiedzi na pytania związane z budowaniem silnej marki, pozyskiwania klientów i efektywności danych działań marketingowych.

    Polityka prywatności

    Lembicz.pl 2021 - wszelkie prawa zastrzeżone

    Skontaktuj się

    Masz pytanie dotyczące marketingu? Nie krępuj się i namierzaj mnie. Postaram się pomóc najlepiej jak będę mógł.

    Kontakt+48 531 815 377