logo-lembicz

Blog o marketingu

Recenzja Senuto – Narzędzie do analizy słów kluczowych

Senuto to genialne narzędzie wykorzystywane przeze mnie głównie do analizy słów kluczowych, ale jego funkcjonalność i możliwości są znacznie większe. Wszystkiego dowiesz się z recenzji, a z Senuto korzystam już kilka ładnych lat więc co nieco mogę rozjaśnić. Artykuł będzie dość długi, ale w skrócie się nie da ukazać wszystkich możliwości Senuto. Jest to również […]

Czytaj artykuł
Pozycja strony w Google - Jak sprawdzić?

Im wyższa pozycja strony na słowa kluczowe tym większy ruch z wyników organicznych - Logiczne. W jaki sposób można sprawdzać pozycje strony w Google? Które narzędzie się do tego najlepiej nadaje? Czy istnieje jakiś darmowy sposób na sprawdzanie pozycji? Przeważnie darmowe sposoby są dużo gorsze niż te płatne rozwiązania, ale w przypadku sprawdzania pozycji strony […]

Czytaj artykuł
Kiedy dawanie promocji na produkty i usługi ma sens

Kto nie uwielbia promocji? Potrafimy wstrzymywać się z upragnionym zakupem miesiącami w oczekiwaniu aż będzie dostępny 10% taniej albo dorzucą do zakupu jakiś gratis z którego niekoniecznie będziemy korzystać. Promocje potrafią napędzić ostro sprzedaż i niejedna firma się o tym przekonała wprowadzając na stałe różne akcje promocyjne do swojej strategii marketingowej. Doświadczenie biznesowe i życiowe […]

Czytaj artykuł
Agencja marketingowa Warszawa - Którą wybrać?

Agencji marketingowych jest coraz więcej. Od kilku miesięcy obserwuję prawdziwy wysyp firm świadczących usługi marketingowe czy ekspertów mających tyle wspólnego z marketingiem co ja z baletem. Dlatego postanowiłem napisać artykuł który pomoże Ci dokonać wyboru przy szukaniu agencji marketingowej z Warszawy. Piszę ten artykuł ponieważ na jednej z grup biznesowych ogłosiła się "agencja marketingowa" świadcząca […]

Czytaj artykuł
Klient rezygnuje? Zadaj dwa pytania które mogą zmienić jego zdanie

Jestem w trakcie słuchania genialnego audiobooka "Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie". Autor książki Frank Bettger żył w latach 1888-1981. Jest to obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy, a sprzedawcy powinni z nią kłaść się spać i regularnie do niej powracać. Na ten tytuł trafiłem zupełnie przypadkowo. Skończyłem słuchać audiobooka o inwestowaniu na giełdzie "Skuteczny […]

Czytaj artykuł
Który blog seo czyli blog o pozycjonowaniu jest najlepszy?

Na tym blogu znajdziesz informacje dotyczące pozycjonowania stron internetowych (wszystkie artykuły o tej tematyce znajdziesz tutaj), ale sam blog nie jest w 100% poświęcony tematyce pozycjonowania. Ja piszę o marketingu i sprzedaży, a więc jest to znacznie szerszy obszar. Jeśli interesuje Cię tylko blog o pozycjonowaniu to mogę polecić blogi które sam czytam i uważam […]

Czytaj artykuł
Jakie powinno być dobre logo dla firmy

Nie jestem grafikiem. Narysowanie prostej kreski od linijki stanowi dla mnie wyzwanie. Na wszystkim znać się nie mogę i nie chcę, bo wiedza odnośnie marketingu, tworzenia stron i sprzedaży w zupełności mi wystarczy. Wiem natomiast jakie powinno być logo firmy, aby było poprawne pod kątem marketingowym i sprzedażowym. Logo które widzisz na blogu marketingowym jest […]

Czytaj artykuł
Ile kosztuje strona internetowa

Strona internetowa to wirtualna wizytówka firmy o nieograniczonym zasięgu. Jak sobie przypomnę jak wyglądały strony internetowe 10 lat temu a obecnie, to tak jak porównać film na kasecie VHS do rozdzielczości 4K - Jak nie widzisz różnicy, to niestety najwyższa pora wybrać się do okulisty. Ze stronami internetowymi jest jak z samochodami. Nie da się […]

Czytaj artykuł
Czy Klient ma zawsze rację? Jak z takim Klientem rozmawiać?

Od prawie 10 lat świadczę usługi marketingowe. W tym czasie rozmawiałem i spotykałem się z wieloma klientami. Ogromna większość to super ludzie z którymi współpracuję do dnia dzisiejszego. Niestety zdarzają się klienci którzy totalnie nie mają pojęcia o marketingu, ale uważają że mają racje i tyle. Ma być tak jak oni mówią, bo jak nie […]

Czytaj artykuł

Chcesz współpracować?

Twoje zdrowie. Już Ci polewam, a w tym czasie wypełnij formularz.



    kontakt-w-sprawie-marketingu
    logo-lembicz

    Nazywam się Michał Lembicz i prowadzę bloga o skutecznym marketingu. Mam nadzieję, że uda Ci się u mnie znaleźć odpowiedzi na pytania związane z budowaniem silnej marki, pozyskiwania klientów i efektywności danych działań marketingowych.

    Polityka prywatności

    Lembicz.pl 2021 - wszelkie prawa zastrzeżone

    Skontaktuj się

    Masz pytanie dotyczące marketingu? Nie krępuj się i namierzaj mnie. Postaram się pomóc najlepiej jak będę mógł.

    Kontakt+48 531 815 377